Gå til innhold

Hvordan endres kroppspråket ditt under orgasmen ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan vil du forsøke å beskrive endringen av  kroppspråket ditt  rett før og under orgasmen. Mange  opplever en slags lammelse noen sekunder , men  og på same tid en nytelse  under selve  orgasamen, og de får  ukontrollerte kroppslige reaksjoner som skjelvinger. Ein opplever å  kome til eit punkt det ikkje er rett og slett umuleg å holde tilbake orgasmen.

Mange menn   setter ofte inn det avgjørende støtet rett før og under orgasmen, og kvinner svarer  med  å løfte bekkenet opp og frem. Det blir hevdet at menns orgasme er sterkere en kvinners orgasme, og  mange menn føler seg utslått /trette umiddelbart etter at rognposen er tømt.    

Anonymkode: d7504...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør ikke noe spesielt med kroppen min egentlig... Men jeg gir fra meg en del kose-lyder, sånn at det ikke skal være noe tvil om at jeg nyter det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister selvkontrollen

Hjernesknning under orgasme viser at del av hjernen blir  rett og slett slått av noen sekunder.  Område som kontrollere selvevaluering , fornuft, og selvkontroll. Hos kvinner viser at eit bestemt område i hjernen som har tilknyttning til smerteopplevelse er spesielt fremtredende v/ orgasme. 

Forskning har forlengst avslørt at kroppspråket endres hos mange når de  blir ekstremt kåt, og  kan miste selvkontrollen.  Blodtrykket øker, ukontrollerte rykkninger, bevegelser, og mange får følelsen av eit  energitap få  med tåkesyn under orgasmen.  

Anonymkode: d7504...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier av en eller annen grunn å strekke nakken bakover. Det skjer automatisk, og jeg vet egentlig ikke hvorfor, men liker best stillinger hvor det er mulig, så har nok en påvirkning for nytelsen. 

Anonymkode: 2e38c...ec0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg spenner muskler og enten øker tempo eller stivner rett før orgasme, så når orgasmen kommer slapper jeg av igjen, mister litt kontroll og skjelver støtvis. 

Kvinne 44år.

Anonymkode: 60457...1d5

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg pleier av en eller annen grunn å strekke nakken bakover. Det skjer automatisk, og jeg vet egentlig ikke hvorfor, men liker best stillinger hvor det er mulig, så har nok en påvirkning for nytelsen. 

Jeg også 🫢

Anonymkode: 01284...20d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjenner meg igjen i å spenne hele kroppen, og nakken bakover.

Rett etter blir kroppen mine helt gelé, av og til med litt rykninger.

Anonymkode: f94c5...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det vet jeg ikke, for det har jeg ikke tenkt over. Orgasmen er som regel så kraftig at jeg har mer enn nok med den. Klarer ikke å registrere hvordan kroppen responderer samtidig, så det har jeg ikke peiling på. 

Anonymkode: 4a6c6...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får ofte ukontrollerte skjelvinger noen sekunder før selv orgasmen. Mitt bekken er nok løftet under hele samleiet - jeg er som regel ekstremt før selve penetreringen og det vises veldig godt hva jeg vi ha. 😜

Anonymkode: 71b48...830

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Samme, gjerne slik at jeg kan studere madrassen jeg ligger på veldig nøye.

Anonymkode: c16de...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rart ikke menn skjønner ekte og uekte. Ekte orgasme gir jo litt spasmer i kroppen og rykninger. Hvorfor vet ikke menn dette.

Anonymkode: 8ad2c...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samme, gjerne slik at jeg kan studere madrassen jeg ligger på veldig nøye.

Anonymkode: c16de...b78

Denne skjønte jeg ingenting av. Mulig du tuller. Jeg ser ikke madrassen på denne måten. Jeg tror det er for å strekke magemusklene. Skjønner ikke helt hvilken stilling som skulle gi god utsikt mot madrassen på dette viset. I en del stillinger ville jeg kunne studere madrassen bedre før jeg gjør det, men det har lite fokus. 😄

Jeg har skallet min kjære et par ganger (bakover), men nå er han rutinert på at dette skjer når jeg kommer. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlig å se at tærne krøller seg da, og deilig å høre på absolutt stillhet i noen sekunder🥰

Hærlig å kjenne at hun sakser bena i rundt meg, og borrer neglene inn i ryggtavla mi🫦

Hærlig å se på sammentrekningene da.. det ser ut som musa er hoppende glad, og står midt i et jordskjelv🤭

Hærlig er det å se på grimaser rett før orgasmen, og iveren for å få orgasme.. Alt i verden er glemt.. kun fokus på sin egen orgasme, som om det var verdens siste man gjør før man dør. Det ropes på gud den allmektige, og det ropes ord fra svarteboka.. Det pustes og peses, så hjertet hamrer og går nesten i sjokk.. 

Men i himmelens navn!  Det finnes jo ikke noe som er deiligere enn kvinner❤️⛈️🎶💦🫶♀️👏🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Hærlig å se at tærne krøller seg da, og deilig å høre på absolutt stillhet i noen sekunder🥰

Hærlig å kjenne at hun sakser bena i rundt meg, og borrer neglene inn i ryggtavla mi🫦

Hærlig å se på sammentrekningene da.. det ser ut som musa er hoppende glad, og står midt i et jordskjelv🤭

Hærlig er det å se på grimaser rett før orgasmen, og iveren for å få orgasme.. Alt i verden er glemt.. kun fokus på sin egen orgasme, som om det var verdens siste man gjør før man dør. Det ropes på gud den allmektige, og det ropes ord fra svarteboka.. Det pustes og peses, så hjertet hamrer og går nesten i sjokk.. 

Men i himmelens navn!  Det finnes jo ikke noe som er deiligere enn kvinner❤️⛈️🎶💦🫶♀️👏🥰

Psst, det skrives herlig uten æ!

Anonymkode: 058ec...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 15.02):

Kjenner meg igjen i å spenne hele kroppen, og nakken bakover.

Rett etter blir kroppen mine helt gelé, av og til med litt rykninger.

Anonymkode: f94c5...e58

Jeg gjør også dette. I tillegg strekker jeg bena veldig strake og presser meg  mot hans kropp for å få nok stimuli til å nå orgasmen. Av en eller annen grunn får jeg lettere orgasme når bena er strake og sammen. Å sprike mye med bena gir meg problemer med å klare å få orgasme. Flere som har det sånn, eller er jeg uvanlig på dette området?🙂 

Anonymkode: 9fb76...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg gjør også dette. I tillegg strekker jeg bena veldig strake og presser meg  mot hans kropp for å få nok stimuli til å nå orgasmen. Av en eller annen grunn får jeg lettere orgasme når bena er strake og sammen. Å sprike mye med bena gir meg problemer med å klare å få orgasme. Flere som har det sånn, eller er jeg uvanlig på dette området?🙂 

Anonymkode: 9fb76...6f2

Jeg har det også sånn, men prøver å øve meg på å få orgasme med bena spredt også. K35

Anonymkode: c409e...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har det også sånn, men prøver å øve meg på å få orgasme med bena spredt også. K35

Anonymkode: c409e...c92

Det har aldri jeg klart. 

Anonymkode: 4a6c6...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...