AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:13 #1 Del Skrevet søndag kl 15:13 Hvordan vil du forsøke å beskrive endringen av kroppspråket ditt rett før og under orgasmen. Mange opplever en slags lammelse noen sekunder , men og på same tid en nytelse under selve orgasamen, og de får ukontrollerte kroppslige reaksjoner som skjelvinger. Ein opplever å kome til eit punkt det ikkje er rett og slett umuleg å holde tilbake orgasmen. Mange menn setter ofte inn det avgjørende støtet rett før og under orgasmen, og kvinner svarer med å løfte bekkenet opp og frem. Det blir hevdet at menns orgasme er sterkere en kvinners orgasme, og mange menn føler seg utslått /trette umiddelbart etter at rognposen er tømt. Anonymkode: d7504...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet søndag kl 16:39 #2 Del Skrevet søndag kl 16:39 Jeg gjør ikke noe spesielt med kroppen min egentlig... Men jeg gir fra meg en del kose-lyder, sånn at det ikke skal være noe tvil om at jeg nyter det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:48 #3 Del Skrevet søndag kl 19:48 Mister selvkontrollen Hjernesknning under orgasme viser at del av hjernen blir rett og slett slått av noen sekunder. Område som kontrollere selvevaluering , fornuft, og selvkontroll. Hos kvinner viser at eit bestemt område i hjernen som har tilknyttning til smerteopplevelse er spesielt fremtredende v/ orgasme. Forskning har forlengst avslørt at kroppspråket endres hos mange når de blir ekstremt kåt, og kan miste selvkontrollen. Blodtrykket øker, ukontrollerte rykkninger, bevegelser, og mange får følelsen av eit energitap få med tåkesyn under orgasmen. Anonymkode: d7504...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:17 #4 Del Skrevet søndag kl 22:17 Jeg pleier av en eller annen grunn å strekke nakken bakover. Det skjer automatisk, og jeg vet egentlig ikke hvorfor, men liker best stillinger hvor det er mulig, så har nok en påvirkning for nytelsen. Anonymkode: 2e38c...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 01:15 #5 Del Skrevet i går, 01:15 Jeg spenner muskler og enten øker tempo eller stivner rett før orgasme, så når orgasmen kommer slapper jeg av igjen, mister litt kontroll og skjelver støtvis. Kvinne 44år. Anonymkode: 60457...1d5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:59 #6 Del Skrevet i går, 12:59 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg pleier av en eller annen grunn å strekke nakken bakover. Det skjer automatisk, og jeg vet egentlig ikke hvorfor, men liker best stillinger hvor det er mulig, så har nok en påvirkning for nytelsen. Anonymkode: 2e38c...ec0 Jeg også 🫢 Anonymkode: 01284...20d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:02 #7 Del Skrevet i går, 13:02 Kjenner meg igjen i å spenne hele kroppen, og nakken bakover. Rett etter blir kroppen mine helt gelé, av og til med litt rykninger. Anonymkode: f94c5...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:06 #8 Del Skrevet i går, 13:06 Det vet jeg ikke, for det har jeg ikke tenkt over. Orgasmen er som regel så kraftig at jeg har mer enn nok med den. Klarer ikke å registrere hvordan kroppen responderer samtidig, så det har jeg ikke peiling på. Anonymkode: 4a6c6...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:11 #9 Del Skrevet i går, 13:11 Får ofte ukontrollerte skjelvinger noen sekunder før selv orgasmen. Mitt bekken er nok løftet under hele samleiet - jeg er som regel ekstremt før selve penetreringen og det vises veldig godt hva jeg vi ha. 😜 Anonymkode: 71b48...830 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg pleier av en eller annen grunn å strekke nakken bakover. Det skjer automatisk, og jeg vet egentlig ikke hvorfor, men liker best stillinger hvor det er mulig, så har nok en påvirkning for nytelsen. Anonymkode: 2e38c...ec0 Samme, gjerne slik at jeg kan studere madrassen jeg ligger på veldig nøye. Anonymkode: c16de...b78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #11 Del Skrevet 21 timer siden Rart ikke menn skjønner ekte og uekte. Ekte orgasme gir jo litt spasmer i kroppen og rykninger. Hvorfor vet ikke menn dette. Anonymkode: 8ad2c...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #12 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samme, gjerne slik at jeg kan studere madrassen jeg ligger på veldig nøye. Anonymkode: c16de...b78 Denne skjønte jeg ingenting av. Mulig du tuller. Jeg ser ikke madrassen på denne måten. Jeg tror det er for å strekke magemusklene. Skjønner ikke helt hvilken stilling som skulle gi god utsikt mot madrassen på dette viset. I en del stillinger ville jeg kunne studere madrassen bedre før jeg gjør det, men det har lite fokus. 😄 Jeg har skallet min kjære et par ganger (bakover), men nå er han rutinert på at dette skjer når jeg kommer. 😁 Anonymkode: 2e38c...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 18 timer siden #13 Del Skrevet 18 timer siden Hærlig å se at tærne krøller seg da, og deilig å høre på absolutt stillhet i noen sekunder🥰 Hærlig å kjenne at hun sakser bena i rundt meg, og borrer neglene inn i ryggtavla mi🫦 Hærlig å se på sammentrekningene da.. det ser ut som musa er hoppende glad, og står midt i et jordskjelv🤭 Hærlig er det å se på grimaser rett før orgasmen, og iveren for å få orgasme.. Alt i verden er glemt.. kun fokus på sin egen orgasme, som om det var verdens siste man gjør før man dør. Det ropes på gud den allmektige, og det ropes ord fra svarteboka.. Det pustes og peses, så hjertet hamrer og går nesten i sjokk.. Men i himmelens navn! Det finnes jo ikke noe som er deiligere enn kvinner❤️⛈️🎶💦🫶♀️👏🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Del Skrevet 16 timer siden Bamseklemmer skrev (1 time siden): Hærlig å se at tærne krøller seg da, og deilig å høre på absolutt stillhet i noen sekunder🥰 Hærlig å kjenne at hun sakser bena i rundt meg, og borrer neglene inn i ryggtavla mi🫦 Hærlig å se på sammentrekningene da.. det ser ut som musa er hoppende glad, og står midt i et jordskjelv🤭 Hærlig er det å se på grimaser rett før orgasmen, og iveren for å få orgasme.. Alt i verden er glemt.. kun fokus på sin egen orgasme, som om det var verdens siste man gjør før man dør. Det ropes på gud den allmektige, og det ropes ord fra svarteboka.. Det pustes og peses, så hjertet hamrer og går nesten i sjokk.. Men i himmelens navn! Det finnes jo ikke noe som er deiligere enn kvinner❤️⛈️🎶💦🫶♀️👏🥰 Psst, det skrives herlig uten æ! Anonymkode: 058ec...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #15 Del Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 15.02): Kjenner meg igjen i å spenne hele kroppen, og nakken bakover. Rett etter blir kroppen mine helt gelé, av og til med litt rykninger. Anonymkode: f94c5...e58 Jeg gjør også dette. I tillegg strekker jeg bena veldig strake og presser meg mot hans kropp for å få nok stimuli til å nå orgasmen. Av en eller annen grunn får jeg lettere orgasme når bena er strake og sammen. Å sprike mye med bena gir meg problemer med å klare å få orgasme. Flere som har det sånn, eller er jeg uvanlig på dette området?🙂 Anonymkode: 9fb76...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #16 Del Skrevet 48 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg gjør også dette. I tillegg strekker jeg bena veldig strake og presser meg mot hans kropp for å få nok stimuli til å nå orgasmen. Av en eller annen grunn får jeg lettere orgasme når bena er strake og sammen. Å sprike mye med bena gir meg problemer med å klare å få orgasme. Flere som har det sånn, eller er jeg uvanlig på dette området?🙂 Anonymkode: 9fb76...6f2 Jeg har det også sånn, men prøver å øve meg på å få orgasme med bena spredt også. K35 Anonymkode: c409e...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #17 Del Skrevet 44 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har det også sånn, men prøver å øve meg på å få orgasme med bena spredt også. K35 Anonymkode: c409e...c92 Det har aldri jeg klart. Anonymkode: 4a6c6...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå