hvaduikkeser Skrevet mandag kl 12:14 #41 Del Skrevet mandag kl 12:14 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Anonymkode: 22fb5...d9f Går du ute i offentligheten sånn?🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:16 #42 Del Skrevet mandag kl 12:16 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Digg å smugtitte på kameltå Anonymkode: c5ae6...d49 Haha herregud Anonymkode: e731f...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:24 #43 Del Skrevet mandag kl 12:24 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Anonymkode: 22fb5...d9f Vanskelig å bedømme skikkelig når en kun ser bakfra. Kunne vi fått et bilde fra den andre siden og bare for å ha… oversikt/sammenligningsgrunnlag? Anonymkode: 1341e...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:21 #44 Del Skrevet mandag kl 13:21 AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha herregud Anonymkode: e731f...32d Men det er helt sant. Anonymkode: e17d2...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:25 #45 Del Skrevet mandag kl 13:25 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er du mann er du en gris. Er du kvinne, ja så er du også grisete. Anonymkode: 55508...90b personen som blotter eller personen som ser på blottingen? Anonymkode: ed573...edd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:54 #46 Del Skrevet tirsdag kl 06:54 Alle har øyne. Man ser hva man vil, ellers får man kle seg annerledes? Anonymkode: 22fb5...d9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:59 #47 Del Skrevet tirsdag kl 06:59 AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 23.40): Digg. Elsker å stå bak på en mølle og se de som er foran meg. Anonymkode: 26c4a...abf Utrolig vakkert og Deilig Bilde🙈🙈 Anonymkode: d5e81...63d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:01 #48 Del Skrevet tirsdag kl 07:01 AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 16.18): ...bortsett fra farge på hud og hår🤗 Jeg prøver å ikke se, men det er ikke til å unngå. Det er ganske fint å se, men jeg stirrer ikke. Blir dere tent av et sånt syn? Jeg blir det ikke der og da men det blir med i minnet, og da kan jeg bli litt tent. Anonymkode: c629c...cec ser ikke på Anonymkode: 764ad...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:02 #49 Del Skrevet tirsdag kl 07:02 flott. nakenprat-tråd Anonymkode: 764ad...f60 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:02 #50 Del Skrevet tirsdag kl 07:02 En sånn tights i offentligheten er i mine øyner rop om oppmerksomhet, så stirr i vei, fordi det er jo det de ønsker. Anonymkode: 7a923...b41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet tirsdag kl 07:13 #51 Del Skrevet tirsdag kl 07:13 AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 21.30): Anonymkode: 22fb5...d9f Dette er jo kjempefint og et helt konge svar på en slik tråd 😆 Elsker humoren 😅 Men det passer ikke på treningssenter - og jeg tror ikke det var det du mente heller 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:54 #52 Del Skrevet tirsdag kl 10:54 Erfarenmann skrev (3 timer siden): Dette er jo kjempefint og et helt konge svar på en slik tråd 😆 Elsker humoren 😅 Men det passer ikke på treningssenter - og jeg tror ikke det var det du mente heller 🙂 Ts her. Jeg gar nok ikke sett så gjennomsiktig tights der jeg trener i alle fall. Men en del er likevel ganske avslørende da🤗 Anonymkode: c629c...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:15 #53 Del Skrevet tirsdag kl 13:15 Hadde alle jenter gått i byen med slike tights, hadde det nok forårsaket mye bulkeshow og ulykker i gatene. Og mange oppgitte bestemødre. Anonymkode: 22fb5...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet tirsdag kl 16:09 #54 Del Skrevet tirsdag kl 16:09 AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 21.30): Anonymkode: 22fb5...d9f Man går ikke sånn ute blandt folk om man er noenlunde anstendig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:27 #55 Del Skrevet tirsdag kl 17:27 For mange år siden når jeg passerte to jenter i trappa når jeg var på vei inn på treningssenteret i nærheten av NTNU hadde hun ene en kalmeltå trekkt lant inni sprekken. Jeg stirret selvfølgelig mens jeg gikk forbi (de kom nedover trappa så kameltåa hennes var jo omtrent i hodehøyde for meg en stund). Når de passerte forbi la jeg merke til at de snudde seg mot hverandre og tisket og ledde. Hun var åpenbart fullt klar over hva hun gjorde og hadde gjort det helt bevisst. Det samme gjaldt to unge kvinner i begynnelsen av 20 åra på forrige arbeidsplassen min. De gikk alltid rundt i kontoret med en veldig tydelig kameltå uansett hva slags bukse, tights, el. de hadde på seg. Til og med med jeans klarte de å dra den langt inni sprekken. Igjen var dette helt åprnbart gjort helt bevisst fra dem, og det er jo veldig distraherende i kontor landskapet (de var ganske attraktive også, i hvert fall hun ene av dem) Anonymkode: 7abc1...943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:40 #56 Del Skrevet tirsdag kl 17:40 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): For mange år siden når jeg passerte to jenter i trappa når jeg var på vei inn på treningssenteret i nærheten av NTNU hadde hun ene en kalmeltå trekkt lant inni sprekken. Jeg stirret selvfølgelig mens jeg gikk forbi (de kom nedover trappa så kameltåa hennes var jo omtrent i hodehøyde for meg en stund). Når de passerte forbi la jeg merke til at de snudde seg mot hverandre og tisket og ledde. Hun var åpenbart fullt klar over hva hun gjorde og hadde gjort det helt bevisst. Det samme gjaldt to unge kvinner i begynnelsen av 20 åra på forrige arbeidsplassen min. De gikk alltid rundt i kontoret med en veldig tydelig kameltå uansett hva slags bukse, tights, el. de hadde på seg. Til og med med jeans klarte de å dra den langt inni sprekken. Igjen var dette helt åprnbart gjort helt bevisst fra dem, og det er jo veldig distraherende i kontor landskapet (de var ganske attraktive også, i hvert fall hun ene av dem) Anonymkode: 7abc1...943 Da er du garantert en mann, en kvinne glor ikke på slikt. Anonymkode: 22fb5...d9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 04:53 #57 Del Skrevet onsdag kl 04:53 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hadde alle jenter gått i byen med slike tights, hadde det nok forårsaket mye bulkeshow og ulykker i gatene. Og mange oppgitte bestemødre. Anonymkode: 22fb5...d9f Jammen, de gjør jo det. Det er mange som bruker både tights og yogabukser på skole og fritid. Viser alt både foran og bak. Helt nydelig! Anonymkode: 8c781...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:16 #58 Del Skrevet onsdag kl 05:16 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jammen, de gjør jo det. Det er mange som bruker både tights og yogabukser på skole og fritid. Viser alt både foran og bak. Helt nydelig! Anonymkode: 8c781...270 Da må du bo på et spesielt sted. Her jeg bor går mange i tights, men ikke så gjennomsiktige som den som er avbildet over. Anonymkode: 22fb5...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 07:27 #59 Del Skrevet onsdag kl 07:27 Anonymkode: 30bb3...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:23 #60 Del Skrevet onsdag kl 08:23 Madonna er fin hun, men hva har hun med gjennomsiktige tights å gjøre? Anonymkode: 22fb5...d9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå