AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:55 #1 Del Skrevet lørdag kl 20:55 Jeg har est ut, men ikke endret kostholdet. Trener litt. Muligens litt (lite) Har fått appelsinhud også. Så trodde ikke lårene kunne bli stort styggere nå. Tok feil. Nå begynner jeg å få åreknuter også, mohahahaha. Ungdommens skjønnhet er definitivt forbi her. Det skjedde, alt skjedde da jeg bikket 40, nå er jeg 43. Anonymkode: 7bcd5...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:31 #2 Del Skrevet lørdag kl 22:31 Vær så snill. Ikke vær så slem med deg selv at du kaller kroppsdelene dine på den måten du gjør i tittelen her. Anonymkode: fb7eb...7b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:27 #3 Del Skrevet søndag kl 12:27 Ganske sikker på at det virkelig ikke er så ille. Her har jeg fått spørsmål, mer en ne gang, om hva som er galt med låra mine, da de er så stygge. Og det hjelper ikke å være slank, og trene heller. Anonymkode: 5cc2b...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:34 #4 Del Skrevet søndag kl 12:34 Det er så teit å skrive sånne innlegg, for å fiske etter "neeei, du er da ikke stygg"-svar. Anonymkode: 32ae6...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå