AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:46 #1 Del Skrevet lørdag kl 16:46 Hei. Jeg vurderer å flytte til en småby på østlandet og har landet på enten Elverum eller Hamar? Men hvordan er det å bo der? Av det lille jeg har sett bilder av så virker det veldig fint der. Men er det lett å bli kjent med noen der, lett å få jobb, byttebolig på leiemarkedet? Også har jeg ikke førerkort eller bil så lurer også på hvordan kollektivtransporten er der? Anonymkode: bea5c...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:51 #2 Del Skrevet lørdag kl 16:51 Har ikke masse erfaring men synes bare intuitivt at Hamar er en mer attraktiv by enn Elverum, uten at jeg har noen god forklaring på dette. Anonymkode: 44cde...fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:52 #3 Del Skrevet lørdag kl 16:52 Det er _veldig_ kaldt på Elverum om vinteren. Anonymkode: 74f3b...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:49 #4 Del Skrevet søndag kl 09:49 Hamar, uten tvil. Elverum er muligens rimeligere, men Hamar gir deg mer muligheter. Hamar har Mjøsa og stranden, virker mindre inneklemt enn Elverum. Hamar gir mer byfølelse, kort til Lillehammer, mye bedre togforbindelser. Anonymkode: 9b086...4c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Tror det er vesentlig mer liv i Hamar enn Elverum. Elverum er kaldt, isolert og et lite sted. Hamar er nærmere hovedstadsområdet og Lillehammer, og mer urbant rett og slett selv om det er en liten og koselig by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå