AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:50 #1 Del Skrevet lørdag kl 07:50 Hva anbefaler du? Ser det har kommet nye produkter i butikken. Har aldri smakt noen av delene før 😅. Jeg er ikke glad i lam, ellers liker jeg det meste og jeg liker at det er krydret. Kan dere anbefale hva jeg skal starte med å prøve og hvordan dere tilbereder det? Anonymkode: 5e1e1...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlig Skrevet søndag kl 15:47 #2 Del Skrevet søndag kl 15:47 Jeg kjøpte kebabsausene til Coop da de var på tilbud her om dagen (20,- flaska), en sterk og en medium. Har kjøpt deres pota i “kebab-serien” samt kebabkjøttet i samme serien en gang, det smakte kebabjappe-kebabab det. Fylte de med hjertesalat (den innerste biten så det ble litt kinakål-aktig), mais, tomat, pfefferoni, agurk. Blanding av medium og sterk saus funker fint. Denne uka laget jeg ganske lignende, men med kyllinglår bakt i ovn og så revet opp, samt tortillas varmet i pannen. Ble finfin kylling-rullekebab det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:50 #3 Del Skrevet søndag kl 15:50 Bruker pulled pork gyros: https://meny.no/varer/kjott/svinekjott/svinekjott-revet/pulled-pork-gyros-5707196328462/ Og så bruker jeg denne oppskriften minus marinade siden den er ferdig marinert: https://www.matprat.no/oppskrifter/kos/gyros/ Varmer altså gyroskjøttet slik det står på pakken i vannbad og så brukte jeg de grønnsakene som står i MatPratoppskriften. Anonymkode: f8ec4...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Jeg syns gladkokken sin oppskrift på kebab er god, Dönerkebab av lam - Tynne skiver av sprøtt og saftig kryd... | Gladkokken bytter ut minst halvparten av kjøttet med storfe, men det er godt med litt smak av lam. Lager hans oppskrift på kebabdressing, og serverer med pita/salat. Anonymkode: 5619a...349 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Jeg pleier alltid å lage Gyros når jeg har rester av lam eller svin. Eller om du vil gjøre det superenkelt kan du kjøpe tynne fileter av svin, banke møre, og marinere. Det du liker av salat, tomat, agurk, rødløk. Bruker også Gladkokkens oppskrift på Kebabdressing. En enkel tatziki med gresk yoghurt+hvitløk+agurk+krydder til Gyros. Bak Pita eller Lavash til, det er superenkelt, og smaker mye bedre enn butikkjøpt. Anonymkode: a4fa5...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå