AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:25 #61 Del Skrevet tirsdag kl 08:25 Honey Dew skrev (På 30.3.2025 den 20.41): Nei, jeg liker ikke slik mat. Er du over 70 år? Vet mage i den alderen kun vil ha norsk bondekost. Anonymkode: 6c110...3ee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:10 #62 Del Skrevet tirsdag kl 09:10 Frankrike, Norge, Mongolia. Rene smaker hvor råvarene får spille hovedrollen slik de fortjener. Jeg liker å smake maten, ikke krydderet. Anonymkode: 04fef...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:14 #63 Del Skrevet tirsdag kl 09:14 Pakistansk, etiopisk, vietnamesisk, sør koreansk, japansk, thailandsk. Elsker mat med mye smak. Anonymkode: cd73e...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:39 #64 Del Skrevet tirsdag kl 09:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du over 70 år? Vet mage i den alderen kun vil ha norsk bondekost. Anonymkode: 6c110...3ee Så har vi mine foreldre på 80 som elsker sushi, thai, pakistansk, indisk, italiensk, tyrkisk osv. Men de bor i Oslo omgitt av restauranter da. De som bare spiser norsk bondekost bor nok som oftest langt ut på landet og har sjelden/aldri vært i byen. Norsk bondekost er jo det kjedeligste som fins. Selv om kjøttkaker og lapskaus er godt av og til, samt ribbe med tilbehør på julaften. Anonymkode: 17c81...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå