Gå til innhold

Vaskemaskin som kan vaske strikk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Må kjøpe ny vaskemaskin. Har en 16 år gammel maskin nå og vasker alt av strikk i den uten noe problem. Har i hvert fall gått fint så langt med alt av ull, mohair og alpakka.

Noen som har tips til kjøp av ny maskin? Det er en jungel og jeg er redd for å kjøoe noe som ikke er så bra til strikkegenserne mine.

Anonymkode: ec22a...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Miele he bra ullprogram, null problem med strikk i ull, kasjmir, silke, alpakka, etc. Med riktig ullsåpe blir det som håndvasket. 

Anonymkode: c8e02...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyere maskiner har ofte mer avanserte programmer som er tilpasset ulike plagg, så vil si det er lettere å finne en god maskin til ull nå enn det var tidligere.

Alle maskiner har vel både program for ihvertfall ull, finvask, håndvask osv. Dessuten ulike innstillinger ellers.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.3.2025 den 23.00):

Må kjøpe ny vaskemaskin. Har en 16 år gammel maskin nå og vasker alt av strikk i den uten noe problem. Har i hvert fall gått fint så langt med alt av ull, mohair og alpakka.

Noen som har tips til kjøp av ny maskin? Det er en jungel og jeg er redd for å kjøoe noe som ikke er så bra til strikkegenserne mine.

Anonymkode: ec22a...65f

Ingen vaskemaskiner er «trygge» for strikkeprodukter. Generelt må du se på om der er ullvugge, eller silkeprogram.

Anonymkode: 65c63...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...