Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 Skulle lage mange små pizzaer og fikk et tips; bruk pitabrød som bunn. Deler man de på langs blir det sprø bunn ala Italiensk pizza. Super enkelt, og greit å ha pitabrød i fryser til bruk når man har noen egnede rester til overs! (og gjerne bytt ut tomatsaus med f.eks pesto. )
Gjest Lea Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 Nan-brød er nesten enda bedre synes jeg. Da blir ikke bunnen så hard som med pitabrød og den smaker mer.
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2006 #3 Skrevet 12. mars 2006 taco-lomper og wraps av forskjellige slag funker fint det også. Blir sprøtt og godt.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #4 Skrevet 12. mars 2006 Nan-brød er nesten enda bedre synes jeg. Da blir ikke bunnen så hard som med pitabrød og den smaker mer. ← Åh, det skal jeg prøve! Men du; jeg bruker frosne Hatting pitabrød. Uten å dele dem, de blir ikke harde altså åståelig:
Gjest Lea Skrevet 12. mars 2006 #5 Skrevet 12. mars 2006 Jeg har også prøvd med pita-brød fra hatting, men synes at de flir fryktelig tørre og harde. men det fungerer jo absolutt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå