AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Del Skrevet 27. mars Det er jo egentlig bare å printe ut et tall, evt. overføre det til papp og legge på kaka før man skjærer rundt. Men jeg har ikke tilgang på A3-printer, og A4 blir for lite. Noen som har trikset det til ved å fordele tallet over to A4-ark? Var det greit gjennomførbart? Gjorde dere det på en annen måte? Vet man kan kjøpe sett med tall, men det jeg har funnet koster 400 kr og deeeet blir ikke aktuelt. Anonymkode: 78c5c...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Del Skrevet 27. mars Det er absolutt ikke vanskelig å tape to ark sammen og tegne ett tall... Eller tegne ett tall på en plate av papp... Eller bare skjære ut kaken som ett tall for hånd. De fleste klarer det uten mal. Anonymkode: 21bb2...125 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 27. mars #3 Del Skrevet 27. mars Pizzaeske er fint til sånt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #4 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er absolutt ikke vanskelig å tape to ark sammen og tegne ett tall... Eller tegne ett tall på en plate av papp... Eller bare skjære ut kaken som ett tall for hånd. De fleste klarer det uten mal. Anonymkode: 21bb2...125 Men jeg er perfeksjonist og vil altså ha en mal (av et printet tall) å gå etter. Daisy-love skrev (6 minutter siden): Pizzaeske er fint til sånt 😊 Må bli noe sånt, ja 😊 Anonymkode: 78c5c...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå