AnonymBruker Skrevet 27. mars #1 Skrevet 27. mars Kan eggløsningen inntreffe tidligere enn normalt etter en ektopisk graviditet eller spontanabort? Jeg fikk mensen 19. mars, som varte til 24. mars, og allerede nå, bare tre dager etter at mensen tok slutt, merker jeg økt sexlyst og mer utflod. Ifølge Clearblue-monitoren er jeg nå i «høy» fase. I følge min egen beregning skal jeg ikke ha eggløsning før 4. april. Er det noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 9fa15...047
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Skrevet 28. mars Det er ikke så unormalt at hormonene er litt i ubalanse etter graviditetstap, så det er godt mulig at eggløsning kan komme litt tidligere eller senere enn normalt. Men så synes jeg ikke det høres så unormalt ut å begynne å få økt utflod på syklusdag 9. Opplever selv store forskjeller fra syklus til syklus og hvor mye eller lite utflod som kommer. Denne syklusen har jeg hatt lh-stigning og eggehvite-utflod i 5 dager men ikke noe tegn til eggløsning enda, så da er den nok litt forsinka hos meg (hadde en tidlig spontanabort forrige syklus). Tester clearblue monitoren LH? I så fall er det jo bare å følge med på stigningen. Anonymkode: 5377a...7a4
AnonymBruker Skrevet 28. mars #3 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er ikke så unormalt at hormonene er litt i ubalanse etter graviditetstap, så det er godt mulig at eggløsning kan komme litt tidligere eller senere enn normalt. Men så synes jeg ikke det høres så unormalt ut å begynne å få økt utflod på syklusdag 9. Opplever selv store forskjeller fra syklus til syklus og hvor mye eller lite utflod som kommer. Denne syklusen har jeg hatt lh-stigning og eggehvite-utflod i 5 dager men ikke noe tegn til eggløsning enda, så da er den nok litt forsinka hos meg (hadde en tidlig spontanabort forrige syklus). Tester clearblue monitoren LH? I så fall er det jo bare å følge med på stigningen. Anonymkode: 5377a...7a4 Takk for svaret. Ja monitoren tester LH også, når LH oppdages viser skjermen «Max». Per nå er jeg på «Høy». Temper også hver kveld kl 03.00. Ser en stigning der også. Blir spennende å følge med. Kos følger du opp din eggløsning ? Anonymkode: 9fa15...047
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå