Gå til innhold

Heshet og sår hals - egenmelding

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå slitt med heshet og sår hals i 4-5 dager. Ellers er jeg rimelig frisk. Ingen feber osv... Har hatt dette flere ganger før. Føler at det hjelper å la være å prate så mye noen dager. Jobber ved et sentralbord med mye trafikk, snakker nærmeste hele vakta og jobber lange vakter. Opp mot 8-10 timer. Har tidligere gått på jobb ved slike episoder og har nesten mistet stemmen fullstendig i flere dager etterpå. Tok nå en egenmelding et par dager for å avlaste stemmen slik at jeg forhåpentligvis blir raskt bedre. Er det innafor?

Anonymkode: 0adf7...217

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja..i utgangspunktet tenker jeg jo ikke det er grunn til og holde seg hjemme, men som med alt kommer det litt an på hva en jobber med. Skjønner du er avhengig av stemme på jobb, så gir deg godkjent under tvil 😅

Anonymkode: 43982...f57

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tja..i utgangspunktet tenker jeg jo ikke det er grunn til og holde seg hjemme, men som med alt kommer det litt an på hva en jobber med. Skjønner du er avhengig av stemme på jobb, så gir deg godkjent under tvil 😅

Anonymkode: 43982...f57

Ja, det er ikke så mye man får gjort i en slik jobb hvis man ikke kan prate 😅 

Anonymkode: 0adf7...217

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er god nok unnskyldning for egenmelding.

Anonymkode: e8823...6a0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det er ikke god nok grunn

Anonymkode: e09a7...381

AnonymBruker
Skrevet

Om det virkelig ikke finnes andre oppgaver du kan gjøre, så. I utgangspunktet vil det riktige være å be arbeidsgiver tilrettelegge. 

Anonymkode: 040ca...dd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...