AnonymBruker Skrevet 28. mars #41 Del Skrevet 28. mars Jeg har 4. K50. Trener ikke, så burde kanskje si meg fornøyd. Anonymkode: 434bd...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #42 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du må isolere muskelen. F.eks hip thrust. Anonymkode: 375cb...4d5 Tro meg, har prøvd! Har ikke en dvask rumpe altså, men den er flat bare, stram og fin om jeg får si det. Gutterumpe har jeg fått høre. Jeg var aktiv styrkeløfter i sin tid, har også vært aktiv utøver i et par andre idretter. Så jeg er liksom ikke helt på jordet heller, verken på trening eller kosthold. Mamma har nøyaktig lik rumpe som meg, så det er nok mye genetisk. Men klager ikke, resten av kroppen er perfekt 😇 Nærmer meg seksti år nå og har fortsatt six pack og markert rygg. Uff, nå ble det mye selvskryt og off topic, men det må da være lov på en fredag. Anonymkode: b4b55...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 28. mars #43 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvilken liker dere best ❤️ Anonymkode: d4a31...25a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rockybalboa Skrevet 28. mars #44 Del Skrevet 28. mars 2, 4 og 12 i helt tilfeldig rekkefølge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #45 Del Skrevet 28. mars 12, ingen tvil. Anonymkode: 67b94...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 28. mars #46 Del Skrevet 28. mars 8 og 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå