Million Skrevet 27. mars #1 Del Skrevet 27. mars Heter det "jeg er en av fire styremedlemmer" eller "jeg er et av fire styremedlemmer" ? Det heter jo et medlem, ikke en. Men av en eller annen grunn høres det riktig ut å si at "jeg er en av fire styremedlemmer"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #2 Del Skrevet 27. mars Et. Anonymkode: d60d4...7c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #3 Del Skrevet 27. mars Jeg er ETT av fire styremedlemmer. Det ville i hvertfall jeg ha sagt 🙂 Anonymkode: 30a7a...947 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 27. mars #4 Del Skrevet 27. mars (endret) Jeg ville sagt jeg er en av de fire styremedlemmene, som i at jeg er en av de personene. At et styremedlem er en person. Endret 27. mars av Ms. Steele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 27. mars #5 Del Skrevet 27. mars (endret) Jeg er ett av fire styremedlemmer. "Ett" når det er et tall. Endret 27. mars av Meowmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. mars Forfatter #6 Del Skrevet 27. mars (endret) Meowmere skrev (På 27.3.2025 den 8.02): Jeg er ett av fire styremedlemmer. "Ett" når det er et tall. Ekspander Ja, jeg skrev "ett" i overskriften, men av en eller annen grunn ble det bare en "t" i innlegget 😛 Men ok, (nesten) enstemmig vedtatt, det heter "jeg er ett av fire styremedlemmer". Får riste av meg den følelsen at "en av fire" hørtes så riktig ut... Endret 27. mars av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå