AnonymBruker Skrevet 28. mars 2025 #41 Skrevet 28. mars 2025 Det er normal folkeskikk og oppdragelse å i det minste ha på truse. Anonymkode: cb0fd...929 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2025 #42 Skrevet 28. mars 2025 gjest 01 skrev (17 timer siden): For å svare på det siste først. Jeg synes det er helt innafor. Fortsett med å ikke tenke over det. Herregud, er så lei av voksne som driver denne seksualiseringen av småbarn. Det er helt naturlig at de ønsker å gå uten klær en periode. Hva er galt med det? Det var også normalt at barna gikk uten klær på stranden for noen år tilbake. Begge mine gjorde det, og det har blitt folk av dem. At besteforeldre har andre regler når barna er hos dem tenker jeg er helt greit. Men sukkerbiter til frokost? Vel, er barna der mye og ofte ville jeg redusert tiden de får lov til å være der. Det er nok ikke så mange som er uenig i at barn skal få kunne gå rundt nakne. Reagerer ikke når jeg ser nakne barn som leker i hagen hjemme eller er på stranda, men det jeg reagerer på er at ts tar bilder og filmer og sender det til familien Der barna er nakne. Og fortsetter å sende slike bilder selv etter at de har bedt om å ikke få tilsendt slike bilder. Det er veldig veldig merkelig! Anonymkode: 3e651...7cc 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2025 #43 Skrevet 28. mars 2025 AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 18.47): Barna er 3 og 6. Reglene hos besteforeldre er at i deres hus så bestemmer de. De gir ungene snacks og godteri innimellom. Noen ganger før frokost. De gir sukkerbiter. Barna har ikke lov å gå naken eller uten klær over truseområdet. Barna må ikke rope og bruke utestemme. Besteforeldre i mine øyne skammer jenta på 3 som vil gå naken for å få ho til å kle på seg. Og kjefter eller blir sinte og sier til ungene at om de ikke er stille så vil ikke bestemor leke med dem eller være med dem. Uten at ho først har prøvd å regulere og minne de på det. Ho sa en gang sint når jeg prøvde å si at de glemmer det og man kan påminne de på en hyggelig måte før man blir sint. De vet det jo og husker jo på det når jeg sier det, men glemmer seg igjen etterhvert siden de har det så gøy og leker. Da sa ho sint til ungen at kanskje om jeg maser på han og er sint på han så slutter han for alltid. Det hjelper ikke å si det på nytt og på nytt, han hører ikke etter. Hjemme får barna gå i det de ønsker så lenge vi ikke har besøk. Vi påpeker at de må huske å bruke innestemme og justerer leken om de blir for høylytte men aksepterer at de er barn som skal lære dette og at de glemmer det. Hva er ok i deres familie?????? Trenger input fordi det føles som de synes jeg er en idiot mens jeg føler de er for strenge på noen ting og for ettergivende på andre ting 😤 De klikker og helt om jeg sender snap til dem når ungene leker eller tuller der jenta går i tskjorte/genser uten truse eller er helt naken. Jeg tenker seriøst ikke over det og det er jo såklart bare til besteforeldrene og tanta. Jeg er fullstendig klar over at man skal skjerme barnet, men det er privat og bare til familie. De blir sinte når barna går uten truse 😵💫 Anonymkode: 812b7...e43 Du sender nakenbilder av barna på snap? Altså🙈 For det første er det ulovlig, for det andre eier nå snap bildene, og for det tredje… Ikke send bilder av andre i situasjoner du selv ikke ville sendt bilde av deg selv i. Når vet ikke jeg om du sender bilder av deg selv naken i øst og vest da, men du skjønner sikkert poenget. Forøvrig er jeg enig med deg i resten. Anonymkode: b7647...b92 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2025 #44 Skrevet 28. mars 2025 Jeg har 4 barn fra 5-15 år. De har aldri fått gått rundt nakne hjemme. Men de 3 yngste går gjerne rundt i kun truse/boxer. synes ingenting om å sitte naken i møbler. Å løpe naken i hagen er selvfølgelig greit, jeg har aldri sendt bilder/snap av barna naken til familie, det synes jeg er å overskride barnas grenser. Synes det er ugreit når tantebarnas familie sender bilder når de bader og de er nakne. Anonymkode: 80b03...234
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2025 #45 Skrevet 28. mars 2025 Hvorfor i himmelens navn sender du nakenbilder av barna dine?? Gjør du det av deg selv også? Nei? Anonymkode: 7357a...cd7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå