AnonymBruker Skrevet 28. mars 2025 #21 Skrevet 28. mars 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg avklarte ALT på chat de første minuttene 😂 Er ute etter seriøst forhold, jeg er ferdig med barn, kan gifte meg igjen om jeg føler det kjennes rett, ikke flyttbar på minst 10 år pga barn. Så hoppet jeg raskt inn på grunnleggende verdier, livssyn, syn på barneoppdragelse, syn på økonomi. Når jeg kjente på at vi hadde det samme utgangspunktet så møttes vi for å kjenne på kjemien og bli bedre kjent. Vi er nå forlovet og har kjøpt hus 🏡 ♥️ Anonymkode: 9b474...0d4 Wow du var rask 😂 Jeg blir imponert 👏👏👏 Anonymkode: 1232e...caa 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2025 #22 Skrevet 28. mars 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Wow du var rask 😂 Jeg blir imponert 👏👏👏 Anonymkode: 1232e...caa Blir ofte blitt kalt lyntog i det meste jeg gjør 😂 Vi blir ikke yngre liksom. Så bedre å bare si rett ut hva du vil ha og ikke ta til takke med noe annet enn en som behandler deg som en enhjørning 🦄♥️❤️ Anonymkode: 9b474...0d4 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2025 #23 Skrevet 28. mars 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blir ofte blitt kalt lyntog i det meste jeg gjør 😂 Vi blir ikke yngre liksom. Så bedre å bare si rett ut hva du vil ha og ikke ta til takke med noe annet enn en som behandler deg som en enhjørning 🦄♥️❤️ Anonymkode: 9b474...0d4 Enig i det. Anonymkode: 1232e...caa 2
krissyvg Skrevet 28. mars 2025 #24 Skrevet 28. mars 2025 Du kan helt fint spørre ham om hva han ser etter i et forhold, uten at det trenger å føles rart. Det viser at du er interessert og klar over hva DU ønsker deg. Gjør det naturlig i en samtale... f.eks. hvis dere snakker om forhold generelt, så kan du bare nevne at du tenker på hva som er viktig for deg i et forhold, og deretter spørre hvordan han ser på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå