AnonymBruker Skrevet 26. mars #1 Skrevet 26. mars Har tidligere vært litt for ivrig i dating-settinger så nå er jeg veldig forsiktig med hva jeg sier og gjør. Traff en mann på en app. Skrev og ringte til hverandre i flere uker. Jeg spurte da hva han var ute etter og han svarte kjæreste/veldig god venn. Vi traff hverandre og det var kjempehyggelig. Fikk et par klemmer før vi dro hvert til vårt. I etterkant av daten spurte jeg om hva han tenkte, jeg skrev at jeg gjerne ville treffe han igjen. Han svarte at han syntes jeg var ei veldig bra dame, at jeg var smart, omgjengelig og reflektert. Og at han hadde hatt det både gøy og hyggelig og ville gjerne gjenta det. Vi har vel halvveis planlagt å treffes om halvannen uke..Vi skriver hver dag og han har ringt meg tre kvelder på rad nå. Greia er at jeg lurer litt på om han bare ser på meg som en venn. Vi har en felles interesse og når vi snakker sammen er det mest over denne interessen. Eller bare dagligdagse ting, fortiden vår, jobb osv. Eneste gangen vi har vært inne på dette med "forhold" var da jeg spurte han, helt i begynnelsen, om hva han er ute etter. Jeg har jo lyst til å spørre f.eks om hva han ser etter hos en eventuell partner, hvordan han er i et forhold og hva som er viktig for han i et forhold. Men nå har vi pratet så mye om alt mulig annet at det blir litt rart å plutselig begynne å spørre om sånt. Tenker jeg bare burde vente til neste treff og se om det skjer noe mer mellom oss da, en gnist eller noe sånt..... men jeg vet ikke. Tør ikke få for store forhåpninger heller, samtidig så ringer han jo hver eneste kveld selv om samtalen da like så godt kunne vært med en god venn..... Skal jeg la det ligge og se hva som skjer eller kan jeg spørre om hva han f.eks ser etter hos en partner? Anonymkode: a3191...f95
AnonymBruker Skrevet 26. mars #2 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har tidligere vært litt for ivrig i dating-settinger så nå er jeg veldig forsiktig med hva jeg sier og gjør. Traff en mann på en app. Skrev og ringte til hverandre i flere uker. Jeg spurte da hva han var ute etter og han svarte kjæreste/veldig god venn. Vi traff hverandre og det var kjempehyggelig. Fikk et par klemmer før vi dro hvert til vårt. I etterkant av daten spurte jeg om hva han tenkte, jeg skrev at jeg gjerne ville treffe han igjen. Han svarte at han syntes jeg var ei veldig bra dame, at jeg var smart, omgjengelig og reflektert. Og at han hadde hatt det både gøy og hyggelig og ville gjerne gjenta det. Vi har vel halvveis planlagt å treffes om halvannen uke..Vi skriver hver dag og han har ringt meg tre kvelder på rad nå. Greia er at jeg lurer litt på om han bare ser på meg som en venn. Vi har en felles interesse og når vi snakker sammen er det mest over denne interessen. Eller bare dagligdagse ting, fortiden vår, jobb osv. Eneste gangen vi har vært inne på dette med "forhold" var da jeg spurte han, helt i begynnelsen, om hva han er ute etter. Jeg har jo lyst til å spørre f.eks om hva han ser etter hos en eventuell partner, hvordan han er i et forhold og hva som er viktig for han i et forhold. Men nå har vi pratet så mye om alt mulig annet at det blir litt rart å plutselig begynne å spørre om sånt. Tenker jeg bare burde vente til neste treff og se om det skjer noe mer mellom oss da, en gnist eller noe sånt..... men jeg vet ikke. Tør ikke få for store forhåpninger heller, samtidig så ringer han jo hver eneste kveld selv om samtalen da like så godt kunne vært med en god venn..... Skal jeg la det ligge og se hva som skjer eller kan jeg spørre om hva han f.eks ser etter hos en partner? Anonymkode: a3191...f95 Spør så raskt som mulig så kan du droppe han om det blir for vanskelig for deg. Ingen poeng i å hale det ut. Anonymkode: 1232e...caa 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars #3 Skrevet 26. mars Jeg hadde venta litt, du har jo bare møtt fyren en gang. Anonymkode: c10f6...f2c 9 1
Illuminatum Skrevet 26. mars #4 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spør så raskt som mulig så kan du droppe han om det blir for vanskelig for deg. Ingen poeng i å hale det ut. Anonymkode: 1232e...caa De har vel bare hatt en date? Kanskje vente til minst andre date før man snakker om forhold? 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg hadde venta litt, du har jo bare møtt fyren en gang. Anonymkode: c10f6...f2c Dette. Gi det 3-4 ganger, minimum. Anonymkode: fb8ec...e86 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Skrevet 26. mars Dette høres jo mye mer lovende ut enn de fleste scenarioer som skrives om på dette forumet! En fyr som virker til å ta ting på naturlig vis, uten å vinkle seg inn på seksuelle temaer osv. Jeg ville avventet for å se hvordan date nummer to går, for et seriøst forhold ville jeg håpet på en litt mer flørtende tone enn første date, uten at sex vinkles inn. Og så like interessert med samtaler osv til neste date igjeb, med enda mer flørt. Anonymkode: 2e35f...429 1 3
exictence Skrevet 26. mars #7 Skrevet 26. mars Først da jeg leste overskriften tenkte jegmed en gang at selvfølgelig kan du ta det opp. og det kan du jo og for såvidt. Men du har jo bare truffet ham 1 gang. Hvorfor haster det sånn? Kanndu ikke se hva som skjer? Jeg ville ventet og sett det litt an. 3
mionaS Skrevet 26. mars #8 Skrevet 26. mars Ville hatt litt is i magen og fortsatt å treffe han flere ganger. Tidlig å avgjøre noe sånt enda. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars #9 Skrevet 26. mars Ts her. Han er ikke så veldig flørtete, for å si det sånn. Men noen er vel bare sånn… Når han sa jeg var ei bra dame, reflektert, smart og omgjengelig kunne han jo sagt søt eller noe i den retningen, for å flørte litt, kanskje? Men jeg venter litt og ser. Anonymkode: a3191...f95 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #10 Skrevet 26. mars Illuminatum skrev (3 timer siden): De har vel bare hatt en date? Kanskje vente til minst andre date før man snakker om forhold? Man kan snakke om hva man forventer i et forhold. Det er ikke sikkert det blir forhold uansett. Jeg hadde ikke venta. Går ikke på date med noen jeg ikke kunne tenkt meg forhold med. Jeg dater ikke for å bli kjent. Folk er forskjellige. Jeg luker ut så tidlig som mulig. Anonymkode: 1232e...caa 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #11 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Man kan snakke om hva man forventer i et forhold. Det er ikke sikkert det blir forhold uansett. Jeg hadde ikke venta. Går ikke på date med noen jeg ikke kunne tenkt meg forhold med. Jeg dater ikke for å bli kjent. Folk er forskjellige. Jeg luker ut så tidlig som mulig. Anonymkode: 1232e...caa Men du må vel bli kjent med en person før du vet om det er noen du vil ha et forhold med. Hvordan kan du vite at du kan tenke deg et forhold med en person du ikke kjenner? Anonymkode: c10f6...f2c 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #12 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Men du må vel bli kjent med en person før du vet om det er noen du vil ha et forhold med. Hvordan kan du vite at du kan tenke deg et forhold med en person du ikke kjenner? Anonymkode: c10f6...f2c Jeg finner ut av det jeg kan på forhånd. Skriftlig kommunikasjon. Selv om man snakker om forventninger, så betyr ikke det automatisk at man vil inn i et forhold med den man er på date med. Om man ikke finner ut raskt om det er noe der, så tenker jeg det er lite poeng i å date. Jeg gidder ikke å kaste bort tid på noen jeg ikke kunne sett for meg noe med. Det er bare ikke meg. Anonymkode: 1232e...caa 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #13 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg finner ut av det jeg kan på forhånd. Skriftlig kommunikasjon. Selv om man snakker om forventninger, så betyr ikke det automatisk at man vil inn i et forhold med den man er på date med. Om man ikke finner ut raskt om det er noe der, så tenker jeg det er lite poeng i å date. Jeg gidder ikke å kaste bort tid på noen jeg ikke kunne sett for meg noe med. Det er bare ikke meg. Anonymkode: 1232e...caa Slik er jeg også. Men det avklares i forkant. Ville blitt litt skeptisk om det kom opp allerede etter første daten når det ikke var gått skikkelig igjennom i forkant.. Anonymkode: 320bc...d67
AnonymBruker Skrevet 26. mars #14 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Slik er jeg også. Men det avklares i forkant. Ville blitt litt skeptisk om det kom opp allerede etter første daten når det ikke var gått skikkelig igjennom i forkant.. Anonymkode: 320bc...d67 Det kan være ulikt fra person til person, og det kommer litt an på kjemi. Det er mange måter å finne ut av saker og ting på. Anonymkode: 1232e...caa
AnonymBruker Skrevet 26. mars #15 Skrevet 26. mars Du kan f.eks ha en samtale med han om at du er ute etter et seriøst forhold. Og spørre hva han er ute etter. For om han bare er ute etter litt moro, useriøst, er det greit å utelukke med en gang. Det betyr ikke at dere skal bli I et forhold nå, men at det er det du håper på, på sikt, om dere er en god match og det oppstår riktige følelser begge veier Anonymkode: d4420...675
AnonymBruker Skrevet 26. mars #16 Skrevet 26. mars TS her. I kveld skrev han at han syntes jeg var veldig fin! 😊 Kanskje han er litt interessert, da. Anonymkode: a3191...f95 3
MLy92 Skrevet 27. mars #17 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her. I kveld skrev han at han syntes jeg var veldig fin! 😊 Kanskje han er litt interessert, da. Anonymkode: a3191...f95 Han høres jo interessert ut ☺️ men tenker det er helt greit å ta opp seriøse temaer på date 2. Som hva man ser etter, noe seriøst og fast eller noe useriøst. Men ta det slik det faller seg naturlig. Du kan f.eks spørre han: Hva han er ute etter, eller hva målet med datingen er for han? Og hva som er viktig for han i et forhold? Min nåværende kjæreste, spurte jeg allerede på chat (før vi møttes), om han var ute etter noe seriøst. Vi prata om livsstil, og interesser. Hva som er viktig for oss om vi skulle date. Å ha noen felles interesser, livsstil som matcher osv.. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #18 Skrevet 27. mars Husk å flørte litt da, se hvordan han reagerer på det. Jeg kunne ikke vert sammen med en som ikke kan flørte så jeg flørter lett uten at det må bli noe mere men for å se om vi har det til felles eller ikke. Man kan flørte med venner også, det får frem smil og latter. Anonymkode: f2ca0...42d 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars #19 Skrevet 27. mars La det falle naturlig kanskje Anonymkode: ce075...41c
AnonymBruker Skrevet 28. mars #20 Skrevet 28. mars Jeg avklarte ALT på chat de første minuttene 😂 Er ute etter seriøst forhold, jeg er ferdig med barn, kan gifte meg igjen om jeg føler det kjennes rett, ikke flyttbar på minst 10 år pga barn. Så hoppet jeg raskt inn på grunnleggende verdier, livssyn, syn på barneoppdragelse, syn på økonomi. Når jeg kjente på at vi hadde det samme utgangspunktet så møttes vi for å kjenne på kjemien og bli bedre kjent. Vi er nå forlovet og har kjøpt hus 🏡 ♥️ Anonymkode: 9b474...0d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå