Gå til innhold

Når han aldri kommer...

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Skjønner. Litt rart jeg snakket med en kompis av meg, han sa det er tydelig tegn for at han ikke liker meg så godt. 😔 

Anonymkode: 9dfc3...348

Ja det var jo direkte, men trenger absolutt ikke ha med det å gjøre. Eg elsker dama mi. Vi har masse sex, men det er svært sjelden eg kommer

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Eksen hadde samme problemet. Det plagde både han og meg. Ganske ødeleggende for sexlivet over tid. 

Anonymkode: c913f...4b3

Ble det ikke bedre?

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (22 timer siden):

Eg er en sånn som har vanskelig for å få ereksjon. Å få orgasme er så sjelden at eg knapt husker det. Eg har og veldig vanskelig med å få orgasme selv når eg runker.

dette har nok ingenting med deg å gjøre. Der er bare sånn med noen

Grøss og gru. 

Anonymkode: a3dac...0d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Grøss og gru. 

Er du mann eller dame🤭

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2025 den 14.34):

Det er jo forskjell mellom menn og kvinner her er det ikke?

Anonymkode: 9dfc3...348

Det er vel minst like stor forskjell mellom ulike menn, og mellom ulike kvinner for den del. 

Så du føler altså et sterkt behov for at mannen skal komme/ du skal føle deg "deilig", "attraktiv", "god i senga" osv. Altså at han skal gi deg bekreftelse.  Mens DU tydeligvis ikke er i stand til å gi det samme tilbake.  Det er ikke så rent lite dobbeltmoral i sånt.

Personlig foretrekker jeg stadig oftere å ikke komme, om ikke damen gjør det. Rett og slett for å ikke føle meg udugelig og ikke ha kontroll.  Så med tungpulte damer er det sjelden jeg tillater meg å komme. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (10 timer siden):

Er du mann eller dame🤭

Dame. 

AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (9 timer siden):

Det er vel minst like stor forskjell mellom ulike menn, og mellom ulike kvinner for den del. 

Så du føler altså et sterkt behov for at mannen skal komme/ du skal føle deg "deilig", "attraktiv", "god i senga" osv. Altså at han skal gi deg bekreftelse.  Mens DU tydeligvis ikke er i stand til å gi det samme tilbake.  Det er ikke så rent lite dobbeltmoral i sånt.

Personlig foretrekker jeg stadig oftere å ikke komme, om ikke damen gjør det. Rett og slett for å ikke føle meg udugelig og ikke ha kontroll.  Så med tungpulte damer er det sjelden jeg tillater meg å komme. 

Det finnes og såkalt tungpulte menn. De færreste kvinner kan få orgasme kun av penetrering, ca 25-30%. Så for de er det umulig å komme uten direkte stimuli av klitoris. De er ikke tungpulte. Hvis du er en som ikke forstår dette, så er du ubrukelig som sexpartner 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dame. 

Er det grøss å gru for deg, at en mann ikke kommer?

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (2 timer siden):

Er det grøss å gru for deg, at en mann ikke kommer?

Ja. For jeg tenner på mannens orgasme. Har alltid vært sånn. Det er så sexy. Synes det er veldig nedtur hvis penis blir slapp når den er inni

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...