AnonymBruker Skrevet 25. mars 2025 #1 Skrevet 25. mars 2025 Hva ønsker du som mann i en ff relasjon? Hvordan er dama, sexen og relasjonen? Kom gjerne med gode og dårlige erfaringer! Anonymkode: 6fc09...38e
Snok1 Skrevet 25. mars 2025 #2 Skrevet 25. mars 2025 For meg har det betydd nærhet, avkobling, påkobling, nytelse og positivt samvær uten forpliktelsene som et romantisk forhold (for meg) innbefatter. ff-forhold ender gjerne når konteksten endres. Flere av mine tidligere ffer er idag gode venner av både meg og min kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2025 #3 Skrevet 25. mars 2025 Funker veldig bra, til hun får følelser. Anonymkode: 55bf3...027 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2025 #4 Skrevet 25. mars 2025 Menn er vel skapt for det, de kunne ikke hatt det bedre tenker jeg . Anonymkode: 9f62f...f93 1 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2025 #5 Skrevet 25. mars 2025 Funker veldig bra - til han får følelser. Da ghoster jeg han og går vidre. Anonymkode: 05800...d8d 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2025 #6 Skrevet 25. mars 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Funker veldig bra - til han får følelser. Da ghoster jeg han og går vidre. Anonymkode: 05800...d8d Sjarmerende Anonymkode: bbf83...9dd 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2025 #7 Skrevet 25. mars 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Funker veldig bra - til han får følelser. Da ghoster jeg han og går vidre. Anonymkode: 05800...d8d Så heldig han er. Anonymkode: fe542...d73 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2025 #8 Skrevet 7. april 2025 Møtes, kline, kose, kle av hverandre, knulle, slappe av sammen i sengen og kose, ev. knulle igjen, Til nød litt vin sammen, ellers ikke mer kontakt. Treffes ukentlig. Mellom treffene kan vi gjerne sende frekke og kåte meldinger også med biler og video der vi onanerer. Anonymkode: 5d9ff...e56
AnonymBruker Skrevet 7. april 2025 #9 Skrevet 7. april 2025 AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 18.57): Hva ønsker du som mann i en ff relasjon? Hvordan er dama, sexen og relasjonen? Kom gjerne med gode og dårlige erfaringer! Anonymkode: 6fc09...38e Jeg er ikke mann men kan svare for kjæresten min som har forklart detaljert hans erfaringer. Det var kun sex. Og det var i teorien fint det, men han lærte at han ikke var laget for ff-forhold. Han utviklet fort følelser, og fant ut at han heller ville ha et forhold enn en ff. Ettersom de damene ikke ville det, så avsluttet han det. Kameratene kritiserte han mye og lenge for det men det var helt feil for han å bare ha sex uten emosjonell involvering. Bra sex men helt feil. Nå har han en kjæreste han er veldig emosjonelt knyttet til og vi har sex hele tiden. Begge er veldig fornøyde med det. Anonymkode: f1f93...e2f
Katten.2.0 Skrevet 7. april 2025 #10 Skrevet 7. april 2025 For at jeg skal ha en FF må vi ha både en mental og fysisk kjemi. Vi må like den samme røffe sexen, samtidig som vi må kommunisere godt og trives i hverandres selskap. Tøm og røm er fullstendig utelukket for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2025 #11 Skrevet 7. april 2025 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg er ikke mann men kan svare for kjæresten min som har forklart detaljert hans erfaringer. Det var kun sex. Og det var i teorien fint det, men han lærte at han ikke var laget for ff-forhold. Han utviklet fort følelser, og fant ut at han heller ville ha et forhold enn en ff. Ettersom de damene ikke ville det, så avsluttet han det. Kameratene kritiserte han mye og lenge for det men det var helt feil for han å bare ha sex uten emosjonell involvering. Bra sex men helt feil. Nå har han en kjæreste han er veldig emosjonelt knyttet til og vi har sex hele tiden. Begge er veldig fornøyde med det. Anonymkode: f1f93...e2f Ja, nå har han funnet en kjæreste som til og med svarer for han. Godt for han. Legger du frem pysjen og legger klar tannbørsten med tannkrem også, kanskje? Har hørt at FF ikke gjør sånt… Anonymkode: 6ce09...0c4 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2025 #12 Skrevet 7. april 2025 Er aldeles glimrende. Får pult en god del og slipper all jamringen og kavet med et forhold. Anonymkode: 501c7...5ce 1
Tkinkx Skrevet 11. april 2025 #13 Skrevet 11. april 2025 Å være ff, er jo en form for forhold "light". Beste ff er en man kan ha en samtale med, kose med i sengen og på sofaen (i vet hva jeg mener😅) Så lenge begge er enige om premissene man avtaler, så går det fint når når/hvis man går videre. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2025 #15 Skrevet 11. april 2025 Ff er markedskapitalisme på kammerset. Nei takk! Anonymkode: e5652...b2d
Gratis Skrevet 11. april 2025 #16 Skrevet 11. april 2025 (endret) AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 22.36): Jeg er ikke mann men kan svare for kjæresten min som har forklart detaljert hans erfaringer. Det var kun sex. Og det var i teorien fint det, men han lærte at han ikke var laget for ff-forhold. Han utviklet fort følelser, og fant ut at han heller ville ha et forhold enn en ff. Ettersom de damene ikke ville det, så avsluttet han det. Kameratene kritiserte han mye og lenge for det men det var helt feil for han å bare ha sex uten emosjonell involvering. Bra sex men helt feil. Nå har han en kjæreste han er veldig emosjonelt knyttet til og vi har sex hele tiden. Begge er veldig fornøyde med det. Anonymkode: f1f93...e2f Det er fordi sex med følelser og begjær legger til en dimensjon du aldri kan få uten. Uten følelser er det kun kortvarig stimuli. En hund som får en pølsebit eller en narkoman som setter ett skudd. Endret 11. april 2025 av Gratis
AnonymBruker Skrevet 11. april 2025 #17 Skrevet 11. april 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Æsj Anonymkode: 04738...899 KRF kom inn i chatten. Rødt i innlegget etter. Anonymkode: d031e...db0 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2025 #18 Skrevet 11. april 2025 Jeg har null erfaring. Som en mann med høye standarder og sosial angst så er det som å jage en løve som en antilope Anonymkode: ced5b...486 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå