Gå til innhold

Menn: deres erfaring med fuckfriend?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ønsker du som mann i en ff relasjon? Hvordan er dama, sexen og relasjonen? 

Kom gjerne med gode og dårlige erfaringer! 

Anonymkode: 6fc09...38e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg har det betydd nærhet, avkobling, påkobling, nytelse og positivt samvær uten forpliktelsene som et romantisk forhold (for meg) innbefatter.

ff-forhold ender gjerne når konteksten endres. Flere av mine tidligere ffer er idag gode venner av både meg og min kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

Funker veldig bra, til hun får følelser. 

Anonymkode: 55bf3...027

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn er vel skapt for det, de kunne ikke hatt det bedre tenker jeg .

Anonymkode: 9f62f...f93

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Funker veldig bra - til han får følelser. Da ghoster jeg han og går vidre.

Anonymkode: 05800...d8d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sjarmerende 

Anonymkode: bbf83...9dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så heldig han er. 

Anonymkode: fe542...d73

• Liker 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Møtes, kline, kose, kle av hverandre, knulle, slappe av sammen i sengen og kose, ev. knulle igjen,

Til nød litt vin sammen, ellers ikke mer kontakt. Treffes ukentlig. Mellom treffene kan vi gjerne sende frekke og kåte meldinger også med biler og video der vi onanerer.

Anonymkode: 5d9ff...e56

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 18.57):

Hva ønsker du som mann i en ff relasjon? Hvordan er dama, sexen og relasjonen? 

Kom gjerne med gode og dårlige erfaringer! 

Anonymkode: 6fc09...38e

Jeg er ikke mann men kan svare for kjæresten min som har forklart detaljert hans erfaringer.

Det var kun sex. Og det var i teorien fint det, men han lærte at han ikke var laget for ff-forhold. Han utviklet fort følelser, og fant ut at han heller ville ha et forhold enn en ff. Ettersom de damene ikke ville det, så avsluttet han det.

Kameratene kritiserte han mye og lenge for det men det var helt feil for han å bare ha sex uten emosjonell involvering.

Bra sex men helt feil.

Nå har han en kjæreste han er veldig emosjonelt knyttet til og vi har sex hele tiden. Begge er veldig fornøyde med det.

Anonymkode: f1f93...e2f

Skrevet

For at jeg skal ha en FF må vi ha både en mental og fysisk kjemi. Vi må like den samme røffe sexen, samtidig som vi må kommunisere godt og trives i hverandres selskap.

Tøm og røm er fullstendig utelukket for meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg er ikke mann men kan svare for kjæresten min som har forklart detaljert hans erfaringer.

Det var kun sex. Og det var i teorien fint det, men han lærte at han ikke var laget for ff-forhold. Han utviklet fort følelser, og fant ut at han heller ville ha et forhold enn en ff. Ettersom de damene ikke ville det, så avsluttet han det.

Kameratene kritiserte han mye og lenge for det men det var helt feil for han å bare ha sex uten emosjonell involvering.

Bra sex men helt feil.

Nå har han en kjæreste han er veldig emosjonelt knyttet til og vi har sex hele tiden. Begge er veldig fornøyde med det.

Ja, nå har han funnet en kjæreste som til og med svarer for han. Godt for han. Legger du frem pysjen og legger klar tannbørsten med tannkrem også, kanskje?

Har hørt at FF ikke gjør sånt…

Anonymkode: 6ce09...0c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er aldeles glimrende. Får pult en god del og slipper all jamringen og kavet med et forhold.

Anonymkode: 501c7...5ce

• Liker 1
Skrevet

Å være ff, er jo en form for forhold "light".

Beste ff er en man kan ha en samtale med, kose med i sengen og på sofaen (i vet hva jeg mener😅)

Så lenge begge er enige om premissene man avtaler, så går det fint når når/hvis man går videre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj

Anonymkode: 04738...899

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ff er markedskapitalisme på kammerset. Nei takk!

Anonymkode: e5652...b2d

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 7.4.2025 den 22.36):

Bra sex men helt feil.

Det er fordi sex med følelser og begjær legger til en dimensjon du aldri kan få uten.

Uten følelser er det kun kortvarig stimuli. En hund som får en pølsebit eller en narkoman som setter ett skudd.

Endret av Gratis
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Æsj

Anonymkode: 04738...899

KRF kom inn i chatten. Rødt i innlegget etter.

Anonymkode: d031e...db0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har null erfaring. Som en mann med høye standarder og sosial angst så er det som å jage en løve som en antilope

Anonymkode: ced5b...486

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...