AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Del Skrevet 25. mars Hva ønsker du som mann i en ff relasjon? Hvordan er dama, sexen og relasjonen? Kom gjerne med gode og dårlige erfaringer! Anonymkode: 6fc09...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 25. mars #2 Del Skrevet 25. mars For meg har det betydd nærhet, avkobling, påkobling, nytelse og positivt samvær uten forpliktelsene som et romantisk forhold (for meg) innbefatter. ff-forhold ender gjerne når konteksten endres. Flere av mine tidligere ffer er idag gode venner av både meg og min kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3 Del Skrevet 25. mars Funker veldig bra, til hun får følelser. Anonymkode: 55bf3...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #4 Del Skrevet 25. mars Menn er vel skapt for det, de kunne ikke hatt det bedre tenker jeg . Anonymkode: 9f62f...f93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #5 Del Skrevet 25. mars Funker veldig bra - til han får følelser. Da ghoster jeg han og går vidre. Anonymkode: 05800...d8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #6 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Funker veldig bra - til han får følelser. Da ghoster jeg han og går vidre. Anonymkode: 05800...d8d Sjarmerende Anonymkode: bbf83...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Funker veldig bra - til han får følelser. Da ghoster jeg han og går vidre. Anonymkode: 05800...d8d Så heldig han er. Anonymkode: fe542...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå