Gå til innhold

Forelsket eller ikke i lærer?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For å holde dette anonymt velger jeg å ikke dele alder, det jeg kan si er at jeg er over 18 og det er 15 år mellom oss. 
Jeg gren forrang læreren min og han tok meg ut på gangen for å spørre hva som var galt. Vi sto veldig nært. Han lytta til meg, viste meg empati og masse omsorg. På slutten ga han meg en klem, og jeg hadde hodet mitt på brystet hans. 
Siden da klarer jeg ikke å stoppe å tenke på situasjonen og han. Og jeg tar meg selv i å prøve å få meg selv i situasjoner hvor jeg kan snakke med han alene og få den samme omsorgen. Jeg har også begynt å ta opp hånden masse så han skal synes jeg er flink. Han er også i drømmene mine og tankene mine hele tiden. 
Hva skjer? Hva gjør jeg? Har noen hørt eller opplevd lignende? Hva tenker dere? 
Jeg har ikke hatt en farsfigur i livet mitt noensinne, og jeg tror det skylder masse. Så lite som skal til før jeg blir dratt med. Dette har aldri skjedd før!

Anonymkode: cefff...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er nok mer normalt enn du tror. Var forelsket i to av lærerne mine på skolen. De var jo relativt unge, men for voksen for meg likevel. Så du må minne deg selv på at omsorgen fra han sin side kun er som en stabil voksen person til en ungdom han jobber med, dine følelser er likevel helt naturlige 

Anonymkode: daecd...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...