AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Del Skrevet 25. mars Dere som har hengestol i hagen, er den mye i bruk? Tanken på å slenge seg i den er besnærende, men er det mye bedre enn en vanlig stol? Og hvordan oppbevare den på vinteren? Ser for meg at den tar litt plass..? I noen av de jeg har prøvd får jeg støt, er det bare et butikkfenomen eller skjer det i hagen også? 🙂 Takk for alle tanker om dette 🙂 Anonymkode: 1f011...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #2 Del Skrevet 25. mars 1) ja, den er mye i bruk. Veldig avslappende å krølle seg opp i denne 2) metalldelen har vi stå under tak ute. Sittedelen henges på krok i garasjen, over andre utemøbler. 3) har aldri fått støt. Anonymkode: 6849c...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (47 minutter siden): 1) ja, den er mye i bruk. Veldig avslappende å krølle seg opp i denne 2) metalldelen har vi stå under tak ute. Sittedelen henges på krok i garasjen, over andre utemøbler. 3) har aldri fått støt. Anonymkode: 6849c...bd7 Takk for svar 🙂 Anonymkode: 1f011...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #4 Del Skrevet 26. mars Jeg har en sånn. Den er ganske fin, fra jysk i flettet tre. Men ute tiltrekker den seg spindelvev og helt ærlig så er det ikke så kos å sitte i den. Den er ikke komfortabel heller. Det siste året har den stått i stua som og vært i veien. Anonymkode: 22b3b...be0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Del Skrevet 26. mars Jeg synes en skikkelig hengekøye er to ganger bedre enn disse stolene. Anonymkode: 71f9c...84f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #6 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Dere som har hengestol i hagen, er den mye i bruk? Tanken på å slenge seg i den er besnærende, men er det mye bedre enn en vanlig stol? Og hvordan oppbevare den på vinteren? Ser for meg at den tar litt plass..? I noen av de jeg har prøvd får jeg støt, er det bare et butikkfenomen eller skjer det i hagen også? 🙂 Takk for alle tanker om dette 🙂 Anonymkode: 1f011...704 Ønsker meg og en hengestol, men har innsett at den er for tung å drasse inn om høsten og ut om våren, i tillegg til at den blir ekkel i regnvær. Anonymkode: 6ddd4...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #7 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ønsker meg og en hengestol, men har innsett at den er for tung å drasse inn om høsten og ut om våren, i tillegg til at den blir ekkel i regnvær. Anonymkode: 6ddd4...572 Vi har putekasse til putene og pledd. Da tørker den raskt etter regn. Den er ikke tyngre enn at mannen bærer den ned og opp to etasjer ved hver sesongskifte, og henge den opp på vegg i garasje. Men skal innrømme at jeg hadde slitt litt med det alene. Anonymkode: 6849c...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Del Skrevet 26. mars Det er ganske stor forskjell mellom modellene, noen er så krumme i toppen at man blir sittende med bøyd nakke. De er ikke spesielt gode synes jeg. Lette lenge før jeg fant den jeg har, som er kjempegod. Brukt mye av alle, særlig barna som elsker å svinge i den i finvær. Den tar plass da, så du må tenke gjennom hvor den skal være på vinteren. Anonymkode: 30e1c...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #9 Del Skrevet 26. mars Jeg har min i stua Anonymkode: edfde...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå