AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Del Skrevet 25. mars Hei Nå er det ca 25-30år siden jeg rørte nintendo, altså de første gaming konsollene. Men har altså ikke spilt noe særlig etter det. Nå har barna mine lyst på en playstation4 en stund. Jeg har tenkt å skaffe meg en brukt en. De snakker om at man kan spille fortnite på den. Men er ikke fortnite en online spill? Hvordan skal det funke? Man har jo selve maskinen, også kjøper man fortnite spillet utenom. Men hvordan blir den connected online? Jeg skjønner ingenting jeg. Kan noen forklare det så jeg skjønner... fordi de første nintendo som jeg spilte i 80's så setter man inn et spill og spiller, ingenting er online. Anonymkode: 1dca4...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #2 Del Skrevet 25. mars Svaret er ja , det kan du , du kobler den jo til nett . Wifi Anonymkode: 859b5...f81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3 Del Skrevet 25. mars Kobler den til nett? Med ps4? Trodde man skal bare kjøpe spill og spille direkte. Bare koble til tv'en. Lager man bruker osv da? Anonymkode: 1dca4...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #4 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kobler den til nett? Med ps4? Trodde man skal bare kjøpe spill og spille direkte. Bare koble til tv'en. Lager man bruker osv da? Anonymkode: 1dca4...b89 Du lager bruker og spiller via nett Anonymkode: 0185c...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #5 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du lager bruker og spiller via nett Anonymkode: 0185c...8af Så man trenger ikke å kjøpe selve spillet utenom? Bare selve maskinen? Anonymkode: 1dca4...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #6 Del Skrevet 25. mars Spillet Fortnite er gratis å spille. Anonymkode: e419d...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Spillet Fortnite er gratis å spille. Anonymkode: e419d...a2f Hvis det er gratis. Hvorfor finnes det fortnite spill som selges på elkjøp osv? Hva er det spollet for noe? Anonymkode: 1dca4...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #8 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis det er gratis. Hvorfor finnes det fortnite spill som selges på elkjøp osv? Hva er det spollet for noe? Anonymkode: 1dca4...b89 Her må du spesifisere. Spillet Fortnite er gratis, men V-bucks (spillet sin egen valuta) koster penger. Skins/karakterer/musikk/skins til våpen koster penger. Men det har ingenting å si for selve spillet. Anonymkode: e419d...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 25. mars #9 Del Skrevet 25. mars Det får du. Her så lastet nå ungdommen det ned gratis da de spilte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 25. mars #10 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis det er gratis. Hvorfor finnes det fortnite spill som selges på elkjøp osv? Hva er det spollet for noe? Anonymkode: 1dca4...b89 Det du kjøper på elkjøp innholde en del skins, ting du kan kjøpe inni spillet. men er ikke nødvendig å ha for å spille. Kan spille 100% gratis uten at det påvirke spillopplevelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #11 Del Skrevet 25. mars Kan dere hjelpe meg og se om jeg kommer til å ha det jeg trenger om jeg kjøper denne? Mangler jeg overgang til tv, spillkonsoller osv? Anonymkode: 1dca4...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet 25. mars #12 Del Skrevet 25. mars Av bildet ser det ut som at du har strømplugg og en HDMI-kabel. Men du trenger minst en spillkontroller. Pleier å stå i annonsen om det følger med eller ikke, ellers sender du bare melding til selger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #13 Del Skrevet 25. mars Det er bare det der. Så jeg trenger kun spillkonsoller. Ikke audiokabler eller hva det heter? Til å koble mellom maskinen og tven for lyd. Anonymkode: 1dca4...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #14 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er bare det der. Så jeg trenger kun spillkonsoller. Ikke audiokabler eller hva det heter? Til å koble mellom maskinen og tven for lyd. Anonymkode: 1dca4...b89 HDMI sender både bilde OG lyd. Anonymkode: e419d...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #15 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så jeg trenger kun spillkonsoller Bare for å konkretisere språket litt; PlayStation 4 og Nintendoen fra åttitallet er spillkonsoller Spillkontroll er det som brukes for å kontrollere spillet, som du trenger en av. Til Nintendoen på åttitallet så den slik ut Mens til PlayStation 4 fra 2013 ser den slik ut: Lykke til med kjøpet! Anonymkode: 63c0a...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå