AnonymBruker Skrevet 24. mars #1 Skrevet 24. mars Og hvorfor? Hvilken butikk? Anonymkode: 78604...e15
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Skrevet 24. mars Rema 1000- yoghurt brødet, det med hvit og orange pose. Usikker på om det blir solgt på alle Rema butikkene.vet det blir bakt lokalt her i Lillestrøm. liker også Helkorn på meny Anonymkode: df344...845 1
Zenobia Skrevet 24. mars #4 Skrevet 24. mars Kurbadbrød. Bilde her: http://www.bakehusetas.no/wp-content/uploads/2017/12/Kurbadbrød-1.jpeg (ville ikke la seg lime inn som annet enn lenke) Omtale av brødet: http://www.bakehusetas.no/?produkter=kurbadbrod Lages av Bakehuset Nord-Norge. "Kurbadbrødet er ... utviklet av Rehabiliteringssenteret Nord-Norges kurbad, en institusjon som ble grunnlagt i 1952 " 76% grovhet. Knallgodt til å være grovbrød. (Jeg elsker loff). Surdeigsbrød. Inneholder IKKE sirup. Fås kjøpt på Coop. Her iallfall 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #5 Skrevet 25. mars Bakehusets Gulrotbrød! Du finner det hos Kiwi, og hos Spar (i hvert fall her jeg bor). KJempegodt, saftig brød. Anonymkode: 49270...b9e 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7 Skrevet 25. mars Meny sitt grove speltbrød - butikkbakt er det vel, i alle fall i sånne plastposer, er veldig godt til å være så grovt. Noen uker er det på tilbud til 30 kroner - det holder seg også veldig godt. Ellers tyr jeg som regel til Jegerbrød fra Coop. Det er mørk, men ikke speisielt grovt/sunt, likevel så godt at jeg gjerne kjøper dette. FInnes også en del br på Rema, men synes det er dyrt å kjøpe et brød til nesten femti kroner. Bor alene og må innrømme at jeg ikke alltid gidder fryse, så går ofte en del i søpla, dessverre. Anonymkode: 2e959...35b
Daisy-love Skrevet 25. mars #8 Skrevet 25. mars Dette er ikke ordentlig surdeigsbrød, men det er veldig godt, og billigst på Kiwi. Norgesgruppen med butikkstekte brød har også et rustikk landbrød som er veldig godt.
Million Skrevet 25. mars #9 Skrevet 25. mars (endret) Dansk rugbrød, kjøper det hos Oda.no, men det finnes garantert andre danske rugbrød å få kjøpt i butikkene. Endret 25. mars av Million la til link
AnonymBruker Skrevet 25. mars #10 Skrevet 25. mars Grovt landbrød fra Meny. Anonymkode: 3204f...254 2
every woman Skrevet 25. mars #11 Skrevet 25. mars SPOCA skrev (20 timer siden): Solsikkebrødet til Meny. Her også, favorittbrødet mitt. Meny er eneste butikk jeg kjøper brød i, jeg mener det er kun de som duger. Og da helst håndverksbrødene deres. Det grove landbrødet som AB over meg nevner, er også veldig godt. 2
visp Skrevet 25. mars #12 Skrevet 25. mars Jeg spiser sjeldent brød, men hadde jeg kunnet velge, så hadde jeg levd på frøloff Om jeg kjøper brød, så kjøper jeg det som Meny har på tilbud til 30 kroner. Syns det er ganske godt.
Uanonym bruker Skrevet 25. mars #16 Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Bakehusets Gulrotbrød! Du finner det hos Kiwi, og hos Spar (i hvert fall her jeg bor). KJempegodt, saftig brød. Anonymkode: 49270...b9e Jeg liker også dette
AnonymBruker Skrevet 26. mars #17 Skrevet 26. mars Grovt & godt havre fra Mesterbakeren. Finnes på Rema. Anonymkode: b0f62...2fa 1
GlitrendeSjokolade Skrevet 26. mars #18 Skrevet 26. mars Jeg liker godt superhelt brødet som jeg kjøper på Rema1000
AnonymBruker Skrevet 26. mars #19 Skrevet 26. mars Julius-brød! Hilsen barnløs dame 35 😁 Anonymkode: 6755b...320 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå