AnonymBruker Skrevet 24. mars 2025 #1 Skrevet 24. mars 2025 Ble operert i narkose før helga, "enkelt" inngrep på under en time. Men etter inngrepet har jeg vært ekstremt sulten. Spiser egentlig kun to ganger om dagen, men det har jeg ikke hatt sjans til nå. Dyttet nettopp innpå en stor tallerken havregrøt, feks. Andre som har opplevd å være mer sulten enn vanlig? Man hører jo om alle som er så kvalme, men kan ikke si jeg har hørt om de som får ulvehunger Anonymkode: 2a8a1...9db
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2025 #2 Skrevet 24. mars 2025 Jeg har aldri blitt kvalm av narkose. Tenker det er naturlig at kroppen ønsker ekstra energi mens den jobber med å lege seg etter en operasjon. Nå har jeg bare operert to ganger, en graviditet utenfor livmoren, og en gang etter fødsel. Kan ikke huske at jeg la merke til noen ekstra, men begge gangene kan jeg jo ha spist mer enn vanlig, men tenkt at det var andre årsaker. Anonymkode: f5d86...f41
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2025 #3 Skrevet 24. mars 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har aldri blitt kvalm av narkose. Tenker det er naturlig at kroppen ønsker ekstra energi mens den jobber med å lege seg etter en operasjon. Nå har jeg bare operert to ganger, en graviditet utenfor livmoren, og en gang etter fødsel. Kan ikke huske at jeg la merke til noen ekstra, men begge gangene kan jeg jo ha spist mer enn vanlig, men tenkt at det var andre årsaker. Anonymkode: f5d86...f41 Jada, det kan så klart hende at kroppen bare "tar" det den føler den trenger... Samtidig er jeg slapp og trøtt og orker MYE mindre enn vanlig, ganske frustrerende... Men får kanskje gi det mer enn et par-tre dager.... Anonymkode: 2a8a1...9db
Kalikalinka Skrevet 24. mars 2025 #4 Skrevet 24. mars 2025 Haha, jeg spiser alltid som en hest når jeg våkner fra narkose. Spiste 11 brødskiver med gulost på oppvåkningen nå sist, hadde virkelig ULVEHUNGER! Men det pleier jo å gi seg igjen ganske raskt da.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2025 #5 Skrevet 24. mars 2025 Jeg har bare hatt store operasjoner. Så jeg fikk ikke til å spise etter på med en gang. Men jeg vil tru at kroppen din trenger energi for å hjelpe til etter operasjonen. Så jeg synes ikke det høres så rart ut det du opplever. Jeg vil tru det roer seg ned om ei stund. Anonymkode: 30cae...481
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2025 #6 Skrevet 24. mars 2025 Har ihvertfall erfart hvor mye energi kroppen bruker på å hele seg etter et inngrep. Spis med god samvittighet 😊 Anonymkode: 05c80...737
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2025 #7 Skrevet 24. mars 2025 Kalikalinka skrev (48 minutter siden): Haha, jeg spiser alltid som en hest når jeg våkner fra narkose. Spiste 11 brødskiver med gulost på oppvåkningen nå sist, hadde virkelig ULVEHUNGER! Men det pleier jo å gi seg igjen ganske raskt da. Hehehehe... Jeg fikk 1,5 skive servert og spiste det, men da gubben kom og hentet meg måtte vi stoppe for å spise, ja... Var på grensa til å bli kvalm fordi jeg var "tom". Men dette var på fredag, hadde trodd det kanskje ga seg snart Anonymkode: 2a8a1...9db
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2025 #8 Skrevet 24. mars 2025 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg har bare hatt store operasjoner. Så jeg fikk ikke til å spise etter på med en gang. Men jeg vil tru at kroppen din trenger energi for å hjelpe til etter operasjonen. Så jeg synes ikke det høres så rart ut det du opplever. Jeg vil tru det roer seg ned om ei stund. Anonymkode: 30cae...481 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har ihvertfall erfart hvor mye energi kroppen bruker på å hele seg etter et inngrep. Spis med god samvittighet 😊 Anonymkode: 05c80...737 Jeg er helt "død" her.... Altså, var ute en bitteliten tur, fullstendig kake og flatet ut i stolen her etterpå.... Ikke vant til å være sånn som dette.... Så kan jo håpe at spisingen hjelper så dette går over Smertene er jo der, men de takler jeg greit... Er mer "utslitt-følelsen" som plager meg her.... Anonymkode: 2a8a1...9db
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2025 #9 Skrevet 24. mars 2025 I gamle dager fikk folk suppe når de våknet etter en operasjon. Ikke Toro, men suppe kokt på bein, grønnsaker og kanskje en kvast uter. Ikke fordi suppen var lett å svelge, men fordi det var "kraft". Bokstavelig talt. Suppe kokt på bein og grønnsaker inneholder nøyaktig det kroppen trenger for å reparere seg selv: Mineraler, som kalsium, magnesium og fosfor i store mengder, sporstoffer, kollagen og aminosyrer, levert i en form som gjør opptaket fra fordøyelsen hypereffektivt. I dag er dette erstattet med vomfyll. Gjerne saft og kjeks. Eller i beste fall industribakt Kneipp-brød med margarin og ost. Er det så lurt da? Anonymkode: 88d76...06d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå