Cathie Skrevet 11. mars 2006 #1 Skrevet 11. mars 2006 Driver nå og skal henge opp noen gardinger jeg kjøpte fra kid, og kjøpte med noen sånne ringer som man henger gardinene på stanga i... Fra den ringen henger det noe som ser ut som et usymmetrisk åttetall (hvis noen skjønner hva jeg mener) som man da antagelig skal feste i gardinen... Men HVORDAN?? Jeg er litt grønn når det gjelder gardiner...
Gjest Lea Skrevet 11. mars 2006 #2 Skrevet 11. mars 2006 Du kjøper rynkebåndskroker som festes i rynkebåndet på gardinene. Disse kan stikkes ned i "åttetallet", slik at gardinene henger i denne.
Cathie Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2006 Så jeg må ha det i tillegg?? Det sa ingen til meg Vil ha gardiner på soverommet i dag
Gjest Lea Skrevet 11. mars 2006 #4 Skrevet 11. mars 2006 Du må nok ha rynkebåndskroker, ja. Dårlig at de ikke klarer å spørre når du kjøper både ringer og gardiner.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 Ja, det var dårlig, Kid pleier jo å være helt rå på mersalg...
Cathie Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2006 Kjøpte fingerkroker jeg, det ble ganske fint... Men FY så vondt jeg hadde i fingra etter å ha tredd på alle de krokene!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå