Gå til innhold

Matvarer med lite kalorier

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nå var det du som dro inn vektnedgang i ditt innlegg.... 

Og nei, du har ikke gått ned og holdt vekta. Du har gått opp igjen. Og er nå i gang igjen. Det er jojoslanking. 

Anonymkode: 1d234...5e8

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare lar dere stå uimotsagt her inne. Du vet absolutt null om meg, jeg er ikke en jojoslanker. Prøver bare å bidra med litt sunn fornuft mellom all snusfornuften her. Noen liker å leve etter strenge regler, men som jeg har prøvd å formidle så må man ikke det. Men man kan altså spise noe utenom hovedmåltidene uten at verden raser, og det kan til og med være riskaker.

Ikke vet man noe om noen som kommenterer her, noen har kanskje vært veldig overvektige, andre har som eneste mål i livet å veie nøyaktig 56 kilo, andre bruker store deler av livet på å slanke seg og legge på seg og være fortvilet. Rådene vil være veldig farget av hvem som gir dem. Jeg for min del er sprekere enn de fleste, trener mye og kan ta kontroll og gå ned i vekt når jeg bestemmer meg. Og i perioder synes det er greit nok å veie litt mer.

Granateple er for øvrig også noe jeg liker å ta som kos på kvelden. Friskt og sunt, mye smak og mye fiber også. For å komme tilbake til temaet her. Noe av trikset kan også være å spise noe med mye smak og små biter, så trenger man ikke store mengder. Det er mange triks i boka for å kunne hygge seg med noe godt uten å spise for mye.

Anonymkode: 59d91...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...