AnonymBruker Skrevet 23. mars #1 Skrevet 23. mars Hei. Eg har to kyllinger som er over 1 måned gamle. Den eine har begynt å gå med vridd hode. Den sover med vridd hode og får sånne ”anfall“ hvor den vrir hode heilt feil, det ser ut som den klør veldig og begynner å springer bakover. Trudde aller først at den var hadde blitt lam i nakken men den holder hode oppe av og til. Vett ikke heilt hva eg bør gjøre eller hva som er gale. Sette pris på alle tips! Anonymkode: cbeee...afe
AnonymBruker Skrevet 23. mars #2 Skrevet 23. mars Kanskje best å avlive hvis det er noe alvorlig galt. å ha høner er ikke det samme som å ha hund eller katt. Du har ansvar for at den ikke lider, men dyrleger flest tar ikke inn høns for undersøkelse. Anonymkode: ff619...9b4
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Skrevet 23. mars Høres ut som Newcastle disease, som forøvring er meldepliktig til Mattilsynet. Kontakt dem snarest. Hilsen dyrlege. Anonymkode: be916...248 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars #5 Skrevet 26. mars Tusen takk for alle svar og tips. Eg hørte om noe som heter ”wry neck“ som kan komme av at den har fått i seg for lite vitamin E . Laget ein blanding av mat som innerhold masse vitamin E og selenium, i tillegg til vitamin tillskudd. Kyllinger er mye bedre nå.😊 Anonymkode: cbeee...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå