Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er slik at man må registrere mobilnummer for å få lov til å logge inn. Da jeg skulle gjøre det, fikk jeg beskjed om at noen allerede hadde registrert dette nummeret. Så nå får jeg ikke brukt blink mer. :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du kan ta kontakt med blink og fortelle dem om dette. Det bør jo være et problem for den andre det gjelder også, for de må jo ha fått sendt registreringskoden til din telefon?

Ville uansett kontaktet blink!

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje noen har hatt nummeret før deg og registrert seg på Blink med det. _Tviler for at Blink følger med på om medlemmene bytter telefonnummer. Vedkommende kan jo ha registrert seg for lenge siden og siden glemt/gitt blaffen i å bruke profilen.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Når du får den feilmeldinga så står det en kode du kan sende inn til blink for at nummeret ikke skal være knyttet til noen blinkside lenger, og så kan du igjen knytte nummeret til din egen side..

Forresten så tviler jeg på at noen kan ha knyttet ditt nummer til sin blinkside, for når du skal knytte et nummer til blink så får du tilsendt en sms med en kode som du må bruke for å få knyttet det til :)

Gjest Gjest
Skrevet

Forresten så tviler jeg på at noen kan ha knyttet ditt nummer til sin blinkside, for når du skal knytte et nummer til blink så får du tilsendt en sms med en kode som du må bruke for å få knyttet det til :)

Derav kan det være noen som har hatt nummeret før henne og knyttet det til Blink.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Derav kan det være noen som har hatt nummeret før henne og knyttet det til Blink.

Ja, men det er fortsatt bare å sende en sms sånn at nr ikke er knyttet til noen profil lenger :)

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, men det er fortsatt bare å sende en sms sånn at nr ikke er knyttet til noen profil lenger :)

Bra om de har den muligheten ja. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...