AnonymBruker Skrevet 24. mars 2025 #21 Skrevet 24. mars 2025 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er kvinne, og kjenner meg i alt du sier. Jeg er ikke modellpen, men jeg har alltid fått mye god oppmerksomhet både på utseende og personlighet, humor, sjarmerende osv. Men, nå ønsker jeg ikke å finne en partner på byen da jeg drikker lite, og ideelt ønsker en mann med litt lignende tendenser.. Og ja, har blitt litt humbled altså. Heldigvis er jeg veldig fornøyd med meg selv og har et trygt og godt selvbilde, så jeg tar meg ikke nær av det, men det er en helt annen realitet nå enb tidligere. Samtidig prøver jeg å tenke at det er en bra ting, og at jeg da ikke risikerer å bli distrahert med løse relasjoner som ikke fører noen vei. Romantikeren i meg håper på et møte med full klaff for begge to helt fra start 🙈 Anonymkode: ec294...2c0 Så du sier du er pen, men får ingen oppmerksomhet på tinder? Ingen meldinger eller noe som helst? Det er veldig rart... Anonymkode: 0b350...460 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2025 #22 Skrevet 24. mars 2025 Hvor gammel er du? Alt du leser/hører om Tinder gjelder egentlig bare for folk i 20-årene. Jo eldre du blir, desto færre er på Tinder. Over 35, og det er er svært lite aktivitet og utvalg der for begge kjønn sammenlignet med de yngre. I de eldre aldersgruppene ser man uansett etter andre ting enn penhet, så et pent ytre gir ikke like mye kred. Anonymkode: 9416c...55d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2025 #23 Skrevet 24. mars 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så du sier du er pen, men får ingen oppmerksomhet på tinder? Ingen meldinger eller noe som helst? Det er veldig rart... Anonymkode: 0b350...460 Om du ser "eksperimentene på youtube" der f.eks 10 kvinner skal rate hverandre etter utseende fra 1-10, så kommer menn inn og skal endre på det til det dem mener er 1-10, så viser det seg at kvinner tror at vi menn liker fedme og ting som er totalt uviktig for oss. Så lenge du kler deg normalt, ingen grisering i nesen, punker sveis, lubben og feit, kan du som kvinne få uansett mann. Anonymkode: 9f72c...c2d 1
Helene1982 Skrevet 24. mars 2025 #24 Skrevet 24. mars 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Om du ser "eksperimentene på youtube" der f.eks 10 kvinner skal rate hverandre etter utseende fra 1-10, så kommer menn inn og skal endre på det til det dem mener er 1-10, så viser det seg at kvinner tror at vi menn liker fedme og ting som er totalt uviktig for oss. Så lenge du kler deg normalt, ingen grisering i nesen, punker sveis, lubben og feit, kan du som kvinne få uansett mann. Anonymkode: 9f72c...c2d Dette er youtube og "eksprimenter" som foregår som følger: Kvinnene rangerer hverandre ved å snakke med hverandre som betyr at de får et inntrykk av hva slags personlighet de andre har - i tillegg til utseende. Det er det som er greia. Når mennene kommer inn og skal rangere kun etter utseende, vil de ofte mene noe annet. Om de fikk prate med hver enkelt kvinne, ville bildet endret seg, på samme måte som det ville gjort for kvinner om de skulle rangere menn kun etter utseende eller etter en samtale.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå