Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen kjekke menn her inne som opplever at Tinder ikke fungerer for dem?

Jeg synes det er litt rart, og skulle gjerne visst hva det kan være. Hele livet har jeg hatt damer «jagende» etter meg, og har stadig fått høre hvor kjekk jeg er. Etter mange år i forhold er jeg nå singel, og får enda kommentarer fra venninner og kvinnelige kolleger om at jeg vel er omringet av damer, at de står i kø. 
Joda, jeg får stadig blikk og smil, og får lett en flørtende kontakt med damer jeg møter på.

Men, siden jeg ikke er så glad i å gå ut på byen, har en travel jobb og en sønn jeg bruker mye tid på, tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på Tinder. 
Til min store overraskelse ble jeg jammen dratt kraftig ned på jorden igjen. Det er som natt og dag hva gjelder responsen og oppmerksomheten jeg får i det virkelige liv kontra på appen. Såpass at jeg måtte spørre venninner hva jeg gjør galt her, om det var noe galt med bilder eller hva enn. De klarer ikke å se noe galt og kan ikke forstå hvorfor jeg gjør det så dårlig der. 

Kanskje jeg bare bør droppe det? Men så hadde det vært interessant å finne ut hva som gjør forskjellen her…

Anonymkode: 61ac3...8eb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du satser alt på at de skal falle for det ytre,så kan jeg fortelle at konkurransen er knallhard. Det er mange av de,å de ser veldig ofte langt bedre ut en noe litt småsliten nysingel med et par selfies. Går bare ut fra du ser helt vanlig ut. Ikke at det betyr noe for det jeg prøver å si. Du må jobbe med profilen din. Få ned noe som fanger interessen deres. At du står der i baris er gjerne interessant for en og annen,men igjen det er mange som har bilder i baris for de som er interesserte i det.

Men du er også klar over at Tinder er et kjøttmarked,der forhold ikke nødvendigvis er det viktigste for folk. Det er å finne sitt neste ligg. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og kjenner meg i alt du sier. Jeg er ikke modellpen, men jeg har alltid fått mye god oppmerksomhet både på utseende og personlighet, humor, sjarmerende osv. Men, nå ønsker jeg ikke å finne en partner på byen da jeg drikker lite, og ideelt ønsker en mann med litt lignende tendenser.. Og ja, har blitt litt humbled altså.

Heldigvis er jeg veldig fornøyd med meg selv og har et trygt og godt selvbilde, så jeg tar meg ikke nær av det, men det er en helt annen realitet nå enb tidligere. Samtidig prøver jeg å tenke at det er en bra ting, og at jeg da ikke risikerer å bli distrahert med løse relasjoner som ikke fører noen vei. Romantikeren i meg håper på et møte med full klaff for begge to helt fra start 🙈

Anonymkode: ec294...2c0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva type bilder legger du ut?

Og hva står i bioen din?

Et pent ytre kommer ikke så mange menn langt med på dating apper.

Jeg er en pen dame og jeg fikk type 6000 likes og matcher.

Mannen jeg valgte er ikke typisk kjekkas, men en bamse med de vakreste øynene og smilet.

Han er nå min forlovede og vi har kjøpt hus sammen.

Jeg falt for bio og hvor åpen og ærlig chat vi hadde fra dag én.

Smukkas guttene synes jeg hadde lite spennende å komme med....

Anonymkode: 22a06...01e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg synes det er litt rart, og skulle gjerne visst hva det kan være. Hele livet har jeg hatt damer «jagende» etter meg, og har stadig fått høre hvor kjekk jeg er. Etter mange år i forhold er jeg nå singel, og får enda kommentarer fra venninner og kvinnelige kolleger om at jeg vel er omringet av damer, at de står i kø. 
Joda, jeg får stadig blikk og smil, og får lett en flørtende kontakt med damer jeg møter på.

Men, siden jeg ikke er så glad i å gå ut på byen, har en travel jobb og en sønn jeg bruker mye tid på, tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på Tinder. 
Til min store overraskelse ble jeg jammen dratt kraftig ned på jorden igjen. Det er som natt og dag hva gjelder responsen og oppmerksomheten jeg får i det virkelige liv kontra på appen. Såpass at jeg måtte spørre venninner hva jeg gjør galt her, om det var noe galt med bilder eller hva enn. De klarer ikke å se noe galt og kan ikke forstå hvorfor jeg gjør det så dårlig der. 

Kanskje jeg bare bør droppe det? Men så hadde det vært interessant å finne ut hva som gjør forskjellen her…

Kvinnene du møter utenfor appen er ikke på appen. Der er svaret ditt. Du burde benytte potensialet ditt utenfor appen.

70-75% av brukerne på Tinder er menn, og de sveiper ukritisk ja på alle kvinner. 

Kvinnene sitter med haugevis av matcher, men har ikke tid eller ønsker til å chatte med flere menn samtidig, helst kun en om gangen. Menn som venter på at kvinnen tar kontakt på tinder har ingenting på appen å gjøre, siden de gir fra seg sjansen til de mennene som tør å ta kontakt.

Anonymkode: 4c68c...556

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får du stusselig oppmerksomhet i antall eller «kvalitet»?

AnonymBruker
Skrevet
Fjompenisse skrev (1 time siden):

Får du stusselig oppmerksomhet i antall eller «kvalitet»?

Gjelder egentlig begge deler, men så er jeg bare opptatt av det du kaller «kvalitet», og det er fraværende 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gjelder egentlig begge deler, men så er jeg bare opptatt av det du kaller «kvalitet», og det er fraværende 

Kvalitet kan tolkes vidt forskjellig. For noen menes «kvalitet» kun som overfladisk ytre og som høy status. For andre menes «kvalitet» som personlighet, moral og godhet.

Anonymkode: 0fc0f...fad

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er stor forskjell på hvordan kvinner og menn bruker datingapp. Vi kvinner vurderer FØR vi sveiper, og menn sveiper ukritisk og vurderer heller senere. 

Så må du tenke over følgende;

Hva slags bilder bruker du? Om det bare er selfies eller gruppebilder hvor man ikke forstår hvem du er, så svekker du sjansene betraktelig. Bruk bilder som er tatt av andre, gjerne i sosiale settinger, så man får et inntrykk av hvordan du faktisk ser ut, og hva livet ditt består av. Unngå å bruke bilder hvor barnet ditt er med, ikke fordi at sønnen din nødvendigvis minsker mulighetene, men fordi mange kvinner er kritiske til bilder av barn på nett. 

Hva skriver du i profilen din? 
Hold det kort og konkret, men forsøk å gjøre det med et glimt i øyet, så man får et inntrykk av personligheten din. Skriv hva du er ute etter, altså noe langvarig, en flørt osv. 

Da jeg var på tinder så kunne jeg få 1000 likes innen den første timen, så jeg brukte bare gull-abonnementet mitt og sveipet på de som allerede hadde likt min profil. Innimellom alle de mennene, lå profilen til kjæresten min. En av de få mennene som smilte på alle bilder, ikke brukte selfies og som ga et glimt av personligheten sin. Jeg kan fremdeles huske hvilke bilder han brukte og hva han hadde skrevet i profilen sin. 

Anonymkode: 56c69...ac8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvalitet kan tolkes vidt forskjellig. For noen menes «kvalitet» kun som overfladisk ytre og som høy status. For andre menes «kvalitet» som personlighet, moral og godhet.

Anonymkode: 0fc0f...fad

Derfor «kvalitet» og ikke kvalitet

AnonymBruker
Skrevet

Har du en god profil da? Det er vel 4 menn per dame der, så man må ha en god profil. Fyll ut alt.

Anonymkode: bb2b7...c47

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er greit å ha Tinder for å holde mulighetene åpne, men det verste man gjør er alle legge alle aksjene til sitt eget datingliv i apper.. Man burde heller ikke la selvfølelsen dikteres av respons på Tinder..

Det er veldig mye av deg selv du ikke har mulighet til å utrykke gjennom en Tinder-profil.. Selvsikkerhet og sjarm kan ofte ha en større invirkning på atraksjon i det virkelige liv enn en god Tinder-profil. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det var noen som beskrev Tinder og annen online dating på en artig måte. Jeg likte metaforen.

Å finne sin kjæreste på Tinder krever sitt. Det er som å lete etter drikkevann. Menn leter etter drikkevann i en ørken og kvinner leter etter drikkevann  i ei myr.

Endret av Te- Presten
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Anonymkode: 61ac3...

Tidligere når jeg hadde Tinder Gull så kunne jeg se profilene til se som hadde likt meg og plukket bare fra bunken. Det var en stor andel basert på bio (har de en morsom bio er de halvveis ned i buksa mi) og bilder som jeg ikke anså som aktuelle.

Men jeg fikk heldigvis nok likes fra attraktive damer med bioer som var tilfredsstillende, til at jeg ikke hadde mangel på potensielle dater. 
Du er kanskje som meg, at vi er best IRL. Men av en eller annen merkelig grunn så lykkes jeg også på Tinder…

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tinder laget for at du som mann skal betale og forbli singel til evig tid😲Fakta!😞
Mye bedre å prøve flere av de andre appene, gå bredt ut og for all del ta noen gode bilder.
Bruk en kompis til å ta bilder. Husk også at lyset ute er best i det sola er på ned.

De kvinnene som sier at du er attraktiv, sier det fordi de kjenner deg, ingen kjenner deg på Tinder.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Husk du er restavfall - les tråden om at alle som er på tinder er restavfall... er noe i det

Anonymkode: 9f72c...c2d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk meg hinge jeg er kvinne da men var glad for at bare kjekke menn likte meg. Men de var kjedelige!! Må si små stygge menn har mye mer personlighet. 

Anonymkode: 26c3d...cae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Husk du er restavfall - les tråden om at alle som er på tinder er restavfall... er noe i det

Anonymkode: 9f72c...c2d

For noe meningsløst tøv.

Jeg ville blitt langt mer skeptisk om en person over 30 var ukysset og aldri hadde vært i et forhold. Det trenger ikke å være noe i veien med personen, men jeg ville ha tenkt tanken om at det var et eller annet som lå til grunn for at en godt voksen person ikke har vært sammen med noen.

En som hevder at mennesker er restavfall fordi de har vært i forhold med noen, eller har barn, må være fullstendig blåst. Jeg skjønner jo at det finnes noen svært bitre sjeler som henger på KG for å få utløp for sin frustrasjon over ikke å ha blitt valgt av noen, men det får være grenser for hvor mye tøys og tull man skal skrive for å "hevne seg" på de som har vært gift/samboere.

Anonymkode: 984da...250

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har du en god profil da? Det er vel 4 menn per dame der, så man må ha en god profil. Fyll ut alt.

Tøys. De som drar damer på Tinder trenger ikke fylle ut noe som helst. 

Anonymkode: 392bb...bff

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tøys. De som drar damer på Tinder trenger ikke fylle ut noe som helst. 

Anonymkode: 392bb...bff

Tull. Kvinner flest gidder faktisk å lese profiler og sveiper de uten bio bort.

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...