Belsebubba Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars (endret) Noen som har vært i Alghero og flydd til Olbia. Hvordan kom dere fra Olbia til Alghero og er det noen hoteller dere anbefaler? Fine strender med kort vei til sentrum/restauranter. Kan jo bo utenfor Olbia, men det ser ut til å være en del dyrere. Endret 22. mars av Belsebubba
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Skrevet 23. mars Vi var i Olbia i sommer. Var ikke så mange dager der, så fartet ikke så mye rundt som man egentlig bør når man er i Sardinia. Leiebil er definitivt måten å komme seg rundt på der nede. Kan være at det går busser mellom disse byene, men det vet jeg ikke. Jeg ble ganske skuffet over Olbia by. Alghero er MYE finere og tilrettelagt for turisme uten at det føles turistifisert (lenge siden jeg har vært der da, så kan ha endret seg). Vi hadde hotell litt utenfor sentrum i et område som het Pittulongu. Der var det ikke så mye som skjedde, men det var veldig vakkert der og noen forskjellige restauranter som vi vekslet mellom. Var greit å være der noen netter, men hadde aldri holdt ut å være der i en uke eller mer. Hadde blitt for kjedelig. Taxi inn til Olbia var dyrt og vi slet med å komme oss hjem på kveldene. Fikk ikke sett så mye av byen, men det jeg så var jeg veldig glad for at vi ikke valgte hotell i selve sentrum. Der var det ingen strand og veldig lite sjarmerende. Anonymkode: a9dfc...b36 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #4 Skrevet 23. mars Vi var i Olbia i sommer. Var ikke så mange dager der, så fartet ikke så mye rundt som man egentlig bør når man er i Sardinia. Leiebil er definitivt måten å komme seg rundt på der nede. Kan være at det går busser mellom disse byene, men det vet jeg ikke. Jeg ble ganske skuffet over Olbia by. Alghero er MYE finere og tilrettelagt for turisme uten at det føles turistifisert (lenge siden jeg har vært der da, så kan ha endret seg). Vi hadde hotell litt utenfor sentrum i et område som het Pittulongu. Der var det ikke så mye som skjedde, men det var veldig vakkert der og noen forskjellige restauranter som vi vekslet mellom. Var greit å være der noen netter, men hadde aldri holdt ut å være der i en uke eller mer. Hadde blitt for kjedelig. Taxi inn til Olbia var dyrt og vi slet med å komme oss hjem på kveldene. Fikk ikke sett så mye av byen, men det jeg så var jeg veldig glad for at vi ikke valgte hotell i selve sentrum. Der var det ingen strand og veldig lite sjarmerende. Anonymkode: a9dfc...b36
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Skrevet 23. mars Vi har vært der før, og skal tilbake nå i sommer. Vi har leiebil, et must for å komme seg rundt til diverse perler. Bosa er min favoritt på Sardinia. Vi leier leilighet gjennom airbnb og skal bo i gamlebyen i Alghero noen dager(bodde noen dager her sist vi var på Sardinia også, fin gamleby og flere gode restauranter). Anonymkode: c3c4e...86b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars #6 Skrevet 24. mars Vi var i Cala Gonone sør for Olbia, det var helt nydelig. Støtter at leiebil er et must. Anonymkode: 1ce55...da7 1
Dolce Skrevet 25. mars #7 Skrevet 25. mars Det går tog fra Olbia til Sassari. Fra Sassari går det buss til Alghero. Anbefaler uansett leiebil, siden det er mange flotte strender som man ikke kommer til uten bil. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april #9 Skrevet 10. april Kjørte, tok vel et par timer ☺️ Veldig fint der. Lei bil og utforsk strendene Anonymkode: 2f430...662 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå