AnonymBruker Skrevet 24. mars #41 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gode tanker. Er det sykkelstier der? der man kan dra på sykkelturer i skogen, med piknik utstyr å raste på trivelige steder. Hvis link, så er jeg mottakelig for det. Anonymkode: f22f1...ec5 https://www.alltrails.com/nb-no/norway/trondelag/steinkjer Er innflytter til Steinkjer selv og er en del sykkelstier rundt omkring og mange fine plasser der man kan raste 😊 Anonymkode: f75ba...62f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 24. mars #42 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sikkert ingen månedsbillett? Anonymkode: f22f1...ec5 Joda, det finnes periodebilletter. De er litt rimeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #43 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gode tanker. Er det sykkelstier der? der man kan dra på sykkelturer i skogen, med piknik utstyr å raste på trivelige steder. Hvis link, så er jeg mottakelig for det. Anonymkode: f22f1...ec5 Mange fine steder å dra på sykkel med her i Steinkjer. Sentrum er heller ikke store plassen, så en kan lett bo landlig til uten å havne alt for langt utpå marka. Kort avstand til andre små byer, som Levanger og Namsos, og generelt kort vei til sjø og natur om en vil lengre ut enn byen/kommunen. Anonymkode: 29f6d...139 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #44 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange fine steder å dra på sykkel med her i Steinkjer. Sentrum er heller ikke store plassen, så en kan lett bo landlig til uten å havne alt for langt utpå marka. Kort avstand til andre små byer, som Levanger og Namsos, og generelt kort vei til sjø og natur om en vil lengre ut enn byen/kommunen. Anonymkode: 29f6d...139 Jeg velger sykkelveier, og stier som ikke er tilknyttet med biler. Hvis det er mangfoldig av det så er jeg positiv til det. Anonymkode: f22f1...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #45 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Bare alkiser der Anonymkode: dee86...330 Synes hele bygda er fylt opp av barnefamilier jeg som har blitt priset ut av eiendomsmarkedet i Trondheim jeg, men… Iallefall i Buvika Anonymkode: c4f1c...bfa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #46 Del Skrevet 24. mars Jeg tenkte at jeg skulle foreslå Buvika! Anonymkode: d103a...dfc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #47 Del Skrevet 24. mars Verdal feks. Tett på både fjord og fjell. Rikt kulturliv. 1time og et kvarter bare til Trondheim, og Åre. Billigere boligpriser enn feks Stjørdal og Tr.heim. Arbeidsplasser på Kværner, sykehuset Levanger, Norske skog osv Anonymkode: d363e...eb9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #48 Del Skrevet 24. mars https://heiholtalen.no/?fbclid=IwY2xjawJOk-ZleHRuA2FlbQIxMQABHSf6bRGpvWS-vkbbwdhGtaWSeZVx84eG9I07Uq3CrJpEMHPQGUpvbg9Rng_aem_hWoGsAmqK03v9rwJ-DXPYQ Anonymkode: 71aa7...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #49 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selbu er innlandet, har aldri vært i Selbu, men vet hvor det ligger på kartet. Anonymkode: f22f1...ec5 Da må du sjekke det kartet ditt igjen, for selbu ligger i trøndelag. Anonymkode: 49640...174 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #50 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da må du sjekke det kartet ditt igjen, for selbu ligger i trøndelag. Anonymkode: 49640...174 Nei, jeg snakker om selve kommunen. Anonymkode: f22f1...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #51 Del Skrevet 24. mars On 3/22/2025 at 7:22 PM, AnonymBruker said: Vurderer å flytte til Trøndelag. Hvilken by, bygd er best sted å flytte til. Anonymkode: f22f1...ec5 Best for hva da? Forskjellige folk, forskjellige ønsker. Anonymkode: 9d20d...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #52 Del Skrevet 24. mars Ørland/Fosen ☺️ Anonymkode: 85c0d...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #53 Del Skrevet 24. mars Maskinfører skrev (2 timer siden): Byåsen 😀 Det er ikke en by Anonymkode: f4352...3b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #54 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er ikke en by Anonymkode: f4352...3b0 vi tåler gode tanker. Anonymkode: f22f1...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #55 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, jeg snakker om selve kommunen. Anonymkode: f22f1...ec5 Kommunen ligger også i Trøndelag 😜 Anonymkode: 52c81...bb4 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #56 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gode tanker. Vil bo tett innpå en by, men samtidig landlig. Har ingen tanker å være en pendler til jobb. Trenger god jordgrunnlag til å dyrke Anonymkode: f22f1...ec5 Konkret hvor tett på by vil du bo? Og med by, mener du egentlig Trondheim? Eller kan mindre steder som Steinkjer, Stjørdal eller Levanger kvalifisere som by? Tenker dere å kjøpe småbruk, siden dere skal dyrke? Eller er det bare snakk om en kjøkkenhage? Hva er budsjettet? Er det viktig å bo nær Værnes? Anonymkode: 31c1c...a2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #57 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Konkret hvor tett på by vil du bo? Og med by, mener du egentlig Trondheim? Eller kan mindre steder som Steinkjer, Stjørdal eller Levanger kvalifisere som by? Tenker dere å kjøpe småbruk, siden dere skal dyrke? Eller er det bare snakk om en kjøkkenhage? Hva er budsjettet? Er det viktig å bo nær Værnes? Anonymkode: 31c1c...a2a Kjøkkenhage ja. Sette opp drivhus også. Bo flatt. Lett å bygge ekstra bygninger på tomten. Lett å komme til flyplass. Jeg tolker stjørdal og steinskjer som by. Lett tilgjengelig vei å passere svenskegrensen og komme til handelsenter. Kanskje maks 1 time. Anonymkode: f22f1...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #58 Del Skrevet 25. mars Hage, epletre, frukt, grønnsaker. Lite snø, bra klima. Gressplen. Gartner. Anonymkode: f22f1...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 25. mars #59 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hage, epletre, frukt, grønnsaker. Lite snø, bra klima. Gressplen. Gartner. Anonymkode: f22f1...ec5 Lite snø??? Ikke velg Trøndelag 😅🤣🤣 kommer du sørfra eller nordfra? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 25. mars #60 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvis jeg leser kartet riktig, så har selbu to sider? et fjell som hindrer en å komme seg dit man ønsker, men må kjøre via Trondheim for å komme til andre siden i kommunen? Anonymkode: f22f1...ec5 Du kan kjøre andre veien også, havner sør i Trondheim direkte da og ikke via Stjørdalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå