AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Jeg lurer på om jeg burde fjerne dunbarten min nå som vi går mot sommer. Men jeg har aldri fjernet ansiktshår før. Er det vanlig? Og hva bruker dere isåfall? Tør ikke bruke barberhøvel i frykt for å få harde stubber 🙈 Anonymkode: f00f6...fdf
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Jeg har ganske mørke hår/"bart" som jeg ikke liker, så pleier å nappe disse med pinsett. Smertefullt, men man blir vandt. 😂🙈 Anonymkode: db7df...3ec 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Napper de lengste, mørkeste og groveste hårene. Tynt, fint, kort du får bli. Men så er det slik at overleppa mi ikke kun består av den type hår😒 Anonymkode: 7c9df...ad1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars Jeg trenger heldigvis ikke fjerne ansiktshår, men jeg har hjulpet familiemedlemmer med å nappe ut hår med pinsett. Anonymkode: ba92f...030
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars Ja jeg fjerner. Var så dum å barbere med høvel i yngre dager, slik at det har blitt kronisk stubber selv hvis jeg har vokset/latt det gro ut. Jeg orker ikke bruke penger på voksing, så jeg bruker maskin beregnet på hårfjerning i ansikt. Anonymkode: 1f4f3...fbc 2
Million Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars (endret) Nei, jeg har aldri fjernet annet ansiktshår enn napping av undersiden av øyenbrynene og mellom øyenbrynene. Nappet i alle fall en del der som ung, men de senere åra har hårveksten mellom brynene bare forsvunnet, sikkert pga hissig napping i yngre dager. Har aldri fjernet hår noe annet sted i fjeset. Kan se det er noen ørsmå "dun", men de er lyse og naturlige, og får lov å være der. Hvem forventer et rumpeglatt tryne? Det er det ikke nødvendig å ha, selv om jeg forstår at kvinner med sort eller veldig mørkt hår/dun ønsker å fjerne noe. Endret 22. mars av Million 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja jeg fjerner. Var så dum å barbere med høvel i yngre dager, slik at det har blitt kronisk stubber selv hvis jeg har vokset/latt det gro ut. Jeg orker ikke bruke penger på voksing, så jeg bruker maskin beregnet på hårfjerning i ansikt. Anonymkode: 1f4f3...fbc Hårvekst blir ikke påvirket av barbering, så dette har ikke påvirket hårveksten din. En sterk myte som mange fremdeles tror på. Men om det skulle stemme, så burde alle menn hatt tidenes skjeggvekst og hårvekst 😅 Anonymkode: 91ba7...d53 9 14
AnonymBruker Skrevet 22. mars #8 Skrevet 22. mars Jeg vokser, synes det er raskest og mest effektivt 😊 Anonymkode: 91ba7...d53
AnonymBruker Skrevet 22. mars #9 Skrevet 22. mars Jeg barberer og napper daglig grunnet PCOS og påfølgende overaktiv behåring. Jeg får stive både mørke og lyse hår pluss så mye dun at jeg ser ut som en slik løvetann man blåser på😂 Anonymkode: 331bf...519 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #10 Skrevet 22. mars Jeg fikser litt på øyenbrynene. Men alt annet får være. Jeg vet ikke hva jeg gjør om det blir sorte hår over leppene. Men jeg tror jeg kanskje bare beholder dem. Ser ikke vits i å bruke masse tid på noe jeg ikke bryr meg om. Anonymkode: b3735...536
AnonymBruker Skrevet 22. mars #11 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hårvekst blir ikke påvirket av barbering, så dette har ikke påvirket hårveksten din. En sterk myte som mange fremdeles tror på. Men om det skulle stemme, så burde alle menn hatt tidenes skjeggvekst og hårvekst 😅 Anonymkode: 91ba7...d53 Vel, jeg hadde bare dun inntil jeg begynte med høvelen, så du får tilgi meg for å tro på "myten". Jeg sa aldri at jeg hadde mye mer hår, jeg sa at jeg hadde stubber. Anonymkode: 1f4f3...fbc 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #12 Skrevet 22. mars de sorte tar jeg hos hudpleier med strøm, å nappe gjør det bare verre.. Anonymkode: cc6e6...5c7
AnonymBruker Skrevet 22. mars #13 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): de sorte tar jeg hos hudpleier med strøm, å nappe gjør det bare verre.. Anonymkode: cc6e6...5c7 Sånn funker ikke hårsekker. Da hadde alle med tynt hår bare kunne nappa villt og fått fyldige manker. Anonymkode: 331bf...519 4 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars #15 Skrevet 22. mars Jeg bruker kniv, slik som er beregnet for hårfjerning. Har bare lyse dun. Men ser jo mye bedre ut når det er helt glatt, særlig når man bruker litt sminke. Anonymkode: ee92b...a55 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #16 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vel, jeg hadde bare dun inntil jeg begynte med høvelen, så du får tilgi meg for å tro på "myten". Jeg sa aldri at jeg hadde mye mer hår, jeg sa at jeg hadde stubber. Anonymkode: 1f4f3...fbc Ofte starter man å barbere vekk hår i tenårene, samtidig som hormonene begynner å gjøre hårene mørkere. Så hører man at eldre damer sier at dette har en sammenheng og vips fortsetter myten. Men hvis du vil gå rundt og tro på noe som ikke stemmer, så vær så god! Går jo ikke utover meg 🙊😆 Anonymkode: 91ba7...d53 7 4
Stor pike Skrevet 22. mars #17 Skrevet 22. mars Jeg kan nappe de lange hårene på haken, men barten med mørke hår fikser jeg ikke. Så jeg vokser, og det gjør satans vondt. Og så ser det ut som brannsår i en ukes tid etterpå. Men ser flink å planlegge da, dates og sånn 😂
AnonymBruker Skrevet 22. mars #18 Skrevet 22. mars Vokser både overleppe, hake, kinn og hals. Anonymkode: 50323...c8f
AnonymBruker Skrevet 22. mars #19 Skrevet 22. mars her kan dere lese dere opp litt på hårfjerningsmyter, for dere som vil lære noe nytt i dag 🥰 https://www.forskning.no/hud-menneskekroppen-spor-en-forsker/spor-en-forsker-far-man-mer-og-kraftigere-har-etter-barbering/687641 Anonymkode: 91ba7...d53 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #20 Skrevet 22. mars Ja. Jeg har mørke hår på haka. Med en gang jeg kjenner dem så napper jeg febrilsk. Og jeg har lange lyse hår på haka som jeg ikke klarer. Jeg er 43 år og har drevet på noen år. Har sagt det til mine barn. Hvis jeg blir senil så hjelp meg å fjerne hårene på haka. Det er moe jeg absolutt ikke liker. Anonymkode: 758ff...910 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå