Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #1 Skrevet 11. mars 2006 Har en Logitech trådløs mus, men nå har den blitt treig.... Når jeg flytter på musen henger pilen litt igjen på skjermen. når jeg skal venstreklikke funker ikke knappen skikkelig heller.... Noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #4 Skrevet 11. mars 2006 Batteriene funker, de er oppladbare, og har skiftet til nye bare sånn for sikkherhets skyld. Åssen rense??????.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #5 Skrevet 11. mars 2006 Ta ut kula under. Dritt kan samle seg både på kula og i hulrommet under musa.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #6 Skrevet 11. mars 2006 Herregud! Er det noen som fremdeles bruker KuleMus?
jordbær Skrevet 12. mars 2006 #7 Skrevet 12. mars 2006 Herregud! Er det noen som fremdeles bruker KuleMus? ← Hvilken verden lever du i? De fleste bruker kulemus
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #8 Skrevet 12. mars 2006 Hvilken verden lever du i? De fleste bruker kulemus ← Jeg kan med handa på hjertet si at jeg ikke kjenner en eneste en som bruker kulemus i dag..
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #9 Skrevet 12. mars 2006 Jeg kan med handa på hjertet si at jeg ikke kjenner en eneste en som bruker kulemus i dag.. ← Ikke på jobb heller? Det bruker jeg, for man bytter ikke ut utstyr som fungerer. Det er uøkonomisk, og det er jeg helt enig i.
Catzy Skrevet 12. mars 2006 #10 Skrevet 12. mars 2006 Rens kula, hvis du har kulemus. Ta også en titt på hele undersiden, og se om det har samlet seg mye støv og skit andre steder. Det skjer også med mus uten kule... Last ned siste drivere til musa, innstaller og sjekk om det er noe du kan skru på for å øke hastigheten. Aksellerasjon på pekeren er en kjekk innstilling. Du finner drivere til Logitech-muser på http://www.logitech.com/index.cfm/download...US/EN,CRID=1792 Hvis venstreklikking funker dårlig etter å ha gjort alt dette, så bør du kanskje vurdere å kjøpe en ny. PC-utstyr kan bli slitt ut i lengden, hvis du bruker det mye... Catzy
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #11 Skrevet 12. mars 2006 Siden musa er tråløs vil jeg anta det er en lasermus og ikke en kulemus. Har du byttet underlag i det siste? Lasermus er veldig avhengig av underlaget, så prøv å bytte tilbake til det underlaget du hadde opprinnelig.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #12 Skrevet 13. mars 2006 er underlaget for blankt, kan det bli slike problemer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå