Gjest Vinga Skrevet 11. mars 2006 #1 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Jeg tipper at jeg får gutt. Samboeren tror at det blir jente. Hva tror dere at dere får? Endret 26. mars 2006 av Vinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. mars 2006 #2 Del Skrevet 11. mars 2006 Mannen har drømt vi får en gutt. Jeg derimot har ingen aning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flugelhorn Skrevet 11. mars 2006 #3 Del Skrevet 11. mars 2006 Har en sterk følelse for at det er ei lita , det tror alle rundt oss også, mens min kjære mener bestemt at det er en gutt. Så nå har vi veddet 500kr på hvem som har rett Men vi blir like lykkelig uansett kjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 11. mars 2006 #4 Del Skrevet 11. mars 2006 Tror kanskje det blir en men blir heller ikke lei meg hvis det er en ÅÅ som jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 11. mars 2006 #5 Del Skrevet 11. mars 2006 Mannen tror det er jente, jeg har ikke anelse. Blir like glad uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 12. mars 2006 #6 Del Skrevet 12. mars 2006 Aner ikke. Sambo tror det er jente da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 14. mars 2006 #7 Del Skrevet 14. mars 2006 Hmm, jeg tror at det er ei jente, mens mannen tror at det er gutt. Jeg gikk over til teorien hans en stund, men er tilbake til at det er jente så vi får se hvem som får rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyfri Skrevet 25. mars 2006 #8 Del Skrevet 25. mars 2006 jeg tror at det blir jente, og samboer tror at det blir gutt. eller rettere sagt gutter, han erter meg hver dag med at det nok er 2 passasjerer ombord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 26. mars 2006 #9 Del Skrevet 26. mars 2006 Jag tror nog att det är en jente denna gång (vi har en son sen tidigare)... men det är för tidigt att gissa närmare. Helst vill jag ha en pojke till. Jag vill helst ha två av samma kön men det spelar ingen roll. Ett friskt och glatt barn vill vi ha mest av allt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knøtte Skrevet 26. mars 2006 #10 Del Skrevet 26. mars 2006 Tror kanskje det er en jente denne gangen. Men det er mest fordi svangerskapet er så annerledes enn sist da jeg fikk en gutt. Men samtidig, så er det under 7 måneder siden jeg fødte sist, så det er kanskje derfor jeg føler svangerskapet er annerledes denne gang...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 27. mars 2006 #11 Del Skrevet 27. mars 2006 I natt drømte jeg at vi fikk jente (født mens jeg hadde dongeribukse på, men dog..). Sist drømte jeg bare at vi fikk jenter, og det fikk vi. En altså, ikke i flertall. Fortsetter jentedrømmene denne gangen må jeg tippe lillesøster, men nå tror jeg kanskje gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olse Skrevet 28. mars 2006 #12 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg trodde først det ble jente, men har blitt mer og mer overbevist på at det blir gutt. Venninna mi er sikker på at jeg får jente, og hun påstår at hun har hatt riktig med de andre hun gjetter på så da får vi se da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 30. april 2006 #13 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har hele tiden hatt en følelse av gutt, mens samboeren siden vi ble sammen har sett for seg at vårt første barn blir ei jente. Nå er han usikker. På UL på fredag får vi kanskje et svar?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå