AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Skulle gjerne hørt fra noen som har tatt en slik operasjon, og hvordan det er å leve med avstivet nakke. Anonymkode: acf76...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Har du en underliggende tilstand eller sykdom som kan gi ustabile forhold i nakken? Finnes det en pasientorganisasjon for denne diagnosen eller diagnosegruppen? Ville prøvd å ta kontakt med dem. Anonymkode: 9f2c6...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har du en underliggende tilstand eller sykdom som kan gi ustabile forhold i nakken? Finnes det en pasientorganisasjon for denne diagnosen eller diagnosegruppen? Ville prøvd å ta kontakt med dem. Anonymkode: 9f2c6...23 Jeg kolliderte og ødela de stabiliserende leddbåndene i nakken, og når de er borte blir nakken veldig ustabil (eller instabil som det heter på fagspråket), og man får mye smerter og problemer med sentralnervesystemet. Ts Anonymkode: acf76...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Skulle gjerne hørt fra noen som har tatt en slik operasjon, og hvordan det er å leve med avstivet nakke. Anonymkode: acf76...59d Du kan oppsøke et bibliotek og låne boka https://www.akademika.no/dokumentar-og-fakta/helse-og-livsstil/helselos-og-rettslos/9788282331081 Dersom du ikke vil kjøpe den da. Anonymkode: e3f0a...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg kolliderte og ødela de stabiliserende leddbåndene i nakken, og når de er borte blir nakken veldig ustabil (eller instabil som det heter på fagspråket), og man får mye smerter og problemer med sentralnervesystemet. Ts Anonymkode: acf76...59d Da har du vel og en erstatningssak? Anonymkode: e3f0a...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg kolliderte og ødela de stabiliserende leddbåndene i nakken, og når de er borte blir nakken veldig ustabil (eller instabil som det heter på fagspråket), og man får mye smerter og problemer med sentralnervesystemet. Ts Anonymkode: acf76...59d Da ville jeg tatt kontakt her. Ser de har likepersoner. Nettopp det du er på jakt etter. https://lfn.no/ Anonymkode: 9f2c6...236 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Meld deg inn i foreningen, og få tilsendt boka “Nakken-det svake punkt”. Jeg ville gått gjennom en grundig utredning og research før avstivning. En del har bindevevssykdom og ustabile ligament, og noen prøver injeksjoner før kirurgi. Jeg er ingen ekspert, men det skader ikke å orientere seg godt. Anonymkode: 21103...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Da ville jeg tatt kontakt her. Ser de har likepersoner. Nettopp det du er på jakt etter. https://lfn.no/ Anonymkode: 9f2c6...236 Ber vel den foreningen du anbefaler her som skulle drive forskning, uten å ha godkjent forskningen, og der statsforvalter og helsetilsyn er inne og gransker både den ene og den andre? Anonymkode: e3f0a...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Ber vel den foreningen du anbefaler her som skulle drive forskning, uten å ha godkjent forskningen, og der statsforvalter og helsetilsyn er inne og gransker både den ene og den andre? Anonymkode: e3f0a...33b Jeg tipser TS om hvor han kan finne andre pasienter å snakke med om en operasjon han skal ta. Likepersoner. Dvs. svar på tema i tråden her. Hva du babler om aner jeg ikke, setningen gir null mening. Anonymkode: 9f2c6...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tipser TS om hvor han kan finne andre pasienter å snakke med om en operasjon han skal ta. Likepersoner. Dvs. svar på tema i tråden her. Hva du babler om aner jeg ikke, setningen gir null mening. Anonymkode: 9f2c6...236 For en måte å svare på! Skal man ha kontakt med like personer så er første betingelse å bli medlem i pasientorganisasjonen. Dernest å betale medlemsavgiften. For alt det vi vet kan du her være i ledelsen og hanker inn nye medlemmer? De som er interessert kan google nakkeforbundet og lege Knut Kvist. Anonymkode: e3f0a...33b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da har du vel og en erstatningssak? Anonymkode: e3f0a...33b Fikk 520 000 i erstatning som er helt på trynet...Har en skade som ikke eksisterer i det norske helsevesenet. ts Anonymkode: acf76...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #12 Del Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): For en måte å svare på! Skal man ha kontakt med like personer så er første betingelse å bli medlem i pasientorganisasjonen. Dernest å betale medlemsavgiften. For alt det vi vet kan du her være i ledelsen og hanker inn nye medlemmer? De som er interessert kan google nakkeforbundet og lege Knut Kvist. Anonymkode: e3f0a...33b Ja, hvorfor svarer jeg sånn tro? Hva tenker du jeg skal svare på en setning som ikke gir mening? Du virker i overkant paranoid. Jeg vet null om denne foreningen, jeg googlet for TS og dette var det første treffet... Jeg er medlem av en helt annen pasientorganisasjon selv og vet derfor hvor mye kunnskap det er å hente dersom man kan få kontakt med medpasienter. Vår kontigent er noe sånt som 300 kr i året. Må virkelig passe seg så man ikke blir scammet, med andre ord... 🙄🙄 Anonymkode: 9f2c6...236 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå