AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Tok Quetiapin Sandoz 25 mg i går ca kl 20. trodde ikke jeg skulle få sove, men har sovet veldig av og på. Når føler dere virkningen av 1 tablett 25 mg er ute av kroppen? Anonymkode: 2af52...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Personlig synes eg den ikke virker så lenge, sover enten godt på den, eller får mye mareritt, ingen mellomting. Tar eg den i 22 tiden er den ute til 6 tiden om morgenen, hos meg ihvertfall. Anonymkode: f782e...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars Jeg har brukt Remeron til å sove på i mange år og fikk tilbud om å prøve Quietiapin, men jeg våkner bare opp flere ganger i løpet av natten når jeg bruker det, så det er ikke noe for meg. Har hangover et par timer etter at jeg har stått opp😵💫 Anonymkode: cbc2d...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Del Skrevet 21. mars Kommer sikkert an på hvor lenge man har gått på det. Det er bare 20-30% virkning på meg på søvnen. Har stått på den i flere år. Ingen hangover. Må ta pause i blant og imovane mot akutte søvnproblemer. Anonymkode: 78c16...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken gullhår Skrevet 21. mars #5 Del Skrevet 21. mars Jeg har en liten periode slitt med urolighet og ikke få sove. Uvisst om det siste skyldtes bivirkning av annen medisin jeg nå har sluttet på. grunnen til at jeg spør er fordi jeg føler meg roligere i dag enn i går og jeg tok tabletten kl 20. nå er jo kl ca 08. Håper jo egt at virkningen er ute? Men den kan sitte i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå