AnonymBruker Skrevet 21. mars #21 Skrevet 21. mars Jeg synes det er litt artig med slike hyper. Men ja, jeg tenkte også på kindersjokolade. Lite pistasj å spore. Jeg kjøpte den de selger på europris, til en mye høyere pris 😄 Anonymkode: 54c7b...01c
AnonymBruker Skrevet 21. mars #22 Skrevet 21. mars Har prøvd den fra Trondheim sjokolade, og den er jo god! Men veldig grisete… Den er ikke førstevalget hvis jeg får velge, men den er jo god. Litt annerledes 😊 Anonymkode: f87a2...8f0
AnonymBruker Skrevet 21. mars #23 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Den fra europris er den kjipeste av de. Man bør ha prøvd den hjemmelagde eller den fra normal før man uttaler seg bastant. Det er i en liga for seg selv. Anonymkode: ab3c3...e4d Hva er det som gjør den til Normal bedre? Anonymkode: 02922...092
AnonymBruker Skrevet 21. mars #24 Skrevet 21. mars Jeg får litt avsmak pga. navnet, så har ikke tenkt å prøve. Anonymkode: 9717f...856 7 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #25 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er det som gjør den til Normal bedre? Anonymkode: 02922...092 Fyllet og sjokoladen. Etter min mening så skal fyllet være nesten litt flytende slik som originalen, og det skal være masse fyll! Sjokoladen rundt kan gjerne være litt tynn så den ikke tar over smaken. Europris sin er ganske fast og sjokoladen ganske mye. Hjemmelaget smaker slettes ikke kinder bueno. Anonymkode: ab3c3...e4d 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #26 Skrevet 21. mars Ikke påstå at den ikke er god om du har kjøpt den i Norge. Bare "billig" versjoner her. Og ja, den har høyere kalorinnhold fordi den inneholder mye pistasjnøttsmør. Anonymkode: 2b24f...3a3
AnonymBruker Skrevet 21. mars #27 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg får litt avsmak pga. navnet, så har ikke tenkt å prøve. Anonymkode: 9717f...856 Rasismen sitter ganske dypt her. Anonymkode: 2b24f...3a3 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #28 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rasismen sitter ganske dypt her. Anonymkode: 2b24f...3a3 Rasisme? Er det ikke lov til å mene noe negativt om De forente arabiske emirater? Anonymkode: 0d6bb...136 9 4
JamesBlond Skrevet 21. mars #29 Skrevet 21. mars Jeg har smakt den fra Europris og likte den godt. Likte best at fyllet har litt crunch i seg, var digg å spise. Kjente lite til pistasjesmaken, og selve sjokoladen var i søteste laget. Kr 69 for 90 gram er hinsides!!! Jeg har kjøpt to ganger, men tar meg ikke råd til dette igjen. ByeBye Dubai!!
AnonymBruker Skrevet 21. mars #30 Skrevet 21. mars Perfume skrev (4 timer siden): Har veldig lyst å smake den 😬🫣😔 er den like utsolgt nå? Bare for å smake, ikke for å kjøpe igjen. Liksom som en itch.. Og det hadde jeg før den ble en hype I Norge, jeg så den på YT for lenge siden ( i fjor?? Mens jeg var i Asia, men da solgte de den kun i Dubai) Skjønner at det er en hype, men likte "historien" med de som skapte og håndlaget denne og solgte. Og kommer aldeles ikke til å kjøpe den flere ganger. Men du går jo rett i fellen deres, historien liksom og hypen de har klart å lage rundt produktet sitt. Det er jo akkurat dette de er ute etter, at folk skal kjøpe den en gang. Om alle kjøper ett produkt en gang, spesielt til denne blodprisen, får jo dem inn uhorvelig mengden penger. Anonymkode: 92cc8...d0a 1
Kelsi Skrevet 21. mars #31 Skrevet 21. mars Jeg synes Dubai-sjokoladen er god, men ikke noe bedre enn annen sjokolade i samme prisklasse. Kommer ikke til å kjøpe den flere ganger. Hvis jeg skal bruke så mye penger på sjokolade, ønsker jeg heller å støtte norske bedrifter som feks Jentene på tunet eller Fjåk. 1
GlitrendeSjokolade Skrevet 21. mars #32 Skrevet 21. mars (endret) Har ikke smakt den og frister ikke. Jeg er glad i sjokolade men Dubai sjokoladen ser lite fristende ut for meg, og jeg er ikke så veldig glad i pistasj. Pistasj is for eksempel, er helt ok, men ikke den jeg velger å kjøpe. Dubai sjokolade er ikke noe jeg tenker å kjøpe for å smake. Jeg lurer også på hva greia med Dubai sjokoladen er, men tenker det er på grunn av det er mote eller en trend å kjøpe og spise den, på grunn av influensere og sosiale medier. Jeg bryr meg ikke om å følge Dubai sjokolade trenden. Endret 21. mars av GlitrendeSjokolade
AnonymBruker Skrevet 21. mars #33 Skrevet 21. mars Jeg synes også den så spennende ut. Men jeg lagde den selv, i små porsjonsformer. Ikke noe jeg gidder å lage igjen, den var liksom, ikke SÅ god. Anonymkode: 3d2e0...957
AnonymBruker Skrevet 21. mars #34 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Rasisme? Er det ikke lov til å mene noe negativt om De forente arabiske emirater? Anonymkode: 0d6bb...136 "Dubai" er jo bare et kallenavn, eller er det "Can't get knafeh of it" (som er sjokoladens navn) du ikke liker? Anonymkode: a12a8...976 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #35 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Rasisme? Er det ikke lov til å mene noe negativt om De forente arabiske emirater? Anonymkode: 0d6bb...136 Spar meg... Anonymkode: 2b24f...3a3 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #36 Skrevet 21. mars Folk spiser thai-mat og kjøper produktene deres ....til tross for kvinneundertrykkelsen og tvungen prostitusjon, hallikvirksomheten som skjer der daglig...men dubai-sjokoladen? Gud bedre. Anonymkode: 2b24f...3a3 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars #37 Skrevet 21. mars Synes egentlig bare at det smaker godt, jeg. Jeg har ikke Tiktok, scroller ikke gjennom masse reels andre steder heller, men har fått med meg at Dubai-sjokolade finnes og smakt på det. Og jeg liker det. Det er ikke noe mer innviklet eller rart enn som så. Jeg forakter Dubai som sted, det er ikke det, men sjokoladene med samme navn smaker ganske bra. Anonymkode: f5158...b66 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars #38 Skrevet 21. mars Ozempic-jentene står nok i kø for denne😅 Anonymkode: c0695...df2 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars #39 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg får litt avsmak pga. navnet, så har ikke tenkt å prøve. Anonymkode: 9717f...856 Ja, du måtte bare dra inn den ja. Men da lar du være å spise den, pga navnet vettu 😉 Anonymkode: 7eb7f...810 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #40 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Fyllet og sjokoladen. Etter min mening så skal fyllet være nesten litt flytende slik som originalen, og det skal være masse fyll! Sjokoladen rundt kan gjerne være litt tynn så den ikke tar over smaken. Europris sin er ganske fast og sjokoladen ganske mye. Hjemmelaget smaker slettes ikke kinder bueno. Anonymkode: ab3c3...e4d Takk for svar! TS Anonymkode: 02922...092
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå