AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden En dame som er en tier ønsker et forhold med meg som er en svak firer. Derfor ønsker jeg ikke noe forhold. Har sagt nei til henne. Er jeg helt dust? Problemet er at jeg alltid hadde vært stresset rundt dette. Hun er altfor bra for meg. Tror det er best at folk finner partnere som er i ca samme liga. Det blir liksom skjev maktfordeling i forholdet. Og så er det alltid et jækla mas fra andre menn som vil ha henne. Fra gifte som ugifte. Kåtpeiser hele gjengen. Interesse fra andre damer får hun også. Og alt dette blir for mye drama etter min smak. Selv om jeg vet at hun har et godt hjerte og er trofast. Andre tanker rundt dette? Anonymkode: 34436...f51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Ikke la henne vite at du opererer med tallsystem.... da rykker du raskt ned til en toer:) 10 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Det dummeste jeg har lest på lenge. Hvis du virkelig liker henne, så driter du i slike ting. Herregud, tenk å gi slipp på potensielt den store kjærligheten fordi "hun er ikke i samme liga". Du skal i hvert fall ikke klage hvis du ikke finner deg noen andre. Det er nemlig ekstremt uattraktivt å dele opp mennesker i et tallsystem. 2 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Ser ingenting relevant her. Det står jo ikke en døyt om du faktisk liker henne. Det eneste relevante er at du bør fikse fokuset ditt og komme deg vekk fra det sprøytet du skriver. Anonymkode: 9c8b1...47f 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): En dame som er en tier ønsker et forhold med meg som er en svak firer. Derfor ønsker jeg ikke noe forhold. Har sagt nei til henne. Er jeg helt dust? Problemet er at jeg alltid hadde vært stresset rundt dette. Hun er altfor bra for meg. Tror det er best at folk finner partnere som er i ca samme liga. Det blir liksom skjev maktfordeling i forholdet. Og så er det alltid et jækla mas fra andre menn som vil ha henne. Fra gifte som ugifte. Kåtpeiser hele gjengen. Interesse fra andre damer får hun også. Og alt dette blir for mye drama etter min smak. Selv om jeg vet at hun har et godt hjerte og er trofast. Andre tanker rundt dette? Anonymkode: 34436...f51 Tallsystemet er dust, liker du henne? Er du forelsket? Har hun de andre egenskapene du søker? Anonymkode: 63e12...1b5 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): En dame som er en tier ønsker et forhold med meg som er en svak firer. Derfor ønsker jeg ikke noe forhold. Har sagt nei til henne. Er jeg helt dust? Problemet er at jeg alltid hadde vært stresset rundt dette. Hun er altfor bra for meg. Tror det er best at folk finner partnere som er i ca samme liga. Det blir liksom skjev maktfordeling i forholdet. Og så er det alltid et jækla mas fra andre menn som vil ha henne. Fra gifte som ugifte. Kåtpeiser hele gjengen. Interesse fra andre damer får hun også. Og alt dette blir for mye drama etter min smak. Selv om jeg vet at hun har et godt hjerte og er trofast. Andre tanker rundt dette? Anonymkode: 34436...f51 Elsker du henne? Anonymkode: 7724a...7dd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden Ja, du er helt dust. Anonymkode: c8d39...f8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønixa Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Da tenker jeg du ikke er forelska. Og hun gjør klokt i å skygge unna. Vil man ha noen med hele seg, rekker man ikke tenke slik du gjør. Så da er dere nok ment for noen andre begge to. Nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Sånn er jeg og. Vil heller ha «overtaket» Anonymkode: febd9...fd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden Du rangerer henne høyt når du skriver, men egentlig rangerer du henne lavt. Fordi du indirekte sier at hun ikke klarer å håndtere innpåslitende menn, at hun vil nøre opp om/delta i drama - ja, at det generelt sett vil være flere negative ting med å være med henne en positivt. Så utrolig sårende, jeg håper aldri at du forteller henne hvordan du virkelig ser på henne, for du har virkelig ikke tro på at det er no tæl i denne dama. Du bør få deg litt selvtillit og slutte å være så overflatisk. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden Det blir bedre når du blir voksen. Anonymkode: 72983...279 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Menn har ofte ikke filla peiling på hva kvinner finner attraktivt! Så det tallsystemet kan du bare glemme. Jeg husker at jeg ble bedt høflig ut av en fyr en gang jeg var på et arrangement med en kollega. Jeg var gift og takket nei. Kollegaen sa «tenk at HAN trodde han hadde sjangs på DEG!» Mens jeg tenkte «damn, han hadde jeg LETT hatt noe på gang med hvis jeg ikke var gift. Noen har noe jeg ikke kan sette fingern på, og som ikke har med å gjøre om mannen er objektivt pen eller ikke. Men dette fatter ikke menn generelt. Så ja, du er dust, ts! Tenk at du saboterer så mye for deg selv pga dårlig selvbilde. Bare trist! 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sånn er jeg og. Vil heller ha «overtaket» Anonymkode: febd9...fd5 Å ha overtaket er å ikke være forelska. Flere har gjort det. Men det er feigt, og man finner ikke et likeverdig forhold eller en partner man elsker fordi man ikke takler å være sårbar. I ekte forhold har man ikke overtaket og man er heller ikke under. Folk som opplever at dette er en greie, sliter med selvfølelsen, og det er den som må fikses. Vil man ikke det, så tar man ingen sjanser og i tillegg er det dårlig gjort for den partneren man føler man har overtaket over. Anonymkode: 9c8b1...47f 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden Ulla Ullsokk skrev (4 minutter siden): Menn har ofte ikke filla peiling på hva kvinner finner attraktivt! Så det tallsystemet kan du bare glemme. Jeg husker at jeg ble bedt høflig ut av en fyr en gang jeg var på et arrangement med en kollega. Jeg var gift og takket nei. Kollegaen sa «tenk at HAN trodde han hadde sjangs på DEG!» Mens jeg tenkte «damn, han hadde jeg LETT hatt noe på gang med hvis jeg ikke var gift. Noen har noe jeg ikke kan sette fingern på, og som ikke har med å gjøre om mannen er objektivt pen eller ikke. Men dette fatter ikke menn generelt. Så ja, du er dust, ts! Tenk at du saboterer så mye for deg selv pga dårlig selvbilde. Bare trist! Jeg tror mange menn skjønner det, men noen er helt blanke ja. Husker eksen min fikk vite om en jeg hadde sex med. "Men han er jo ikke attraktiv engang". Jesus. Noen er så overflatiske, uten at de egentlig ser noe som helst. Anonymkode: 9c8b1...47f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å ha overtaket er å ikke være forelska. Flere har gjort det. Men det er feigt, og man finner ikke et likeverdig forhold eller en partner man elsker fordi man ikke takler å være sårbar. I ekte forhold har man ikke overtaket og man er heller ikke under. Folk som opplever at dette er en greie, sliter med selvfølelsen, og det er den som må fikses. Vil man ikke det, så tar man ingen sjanser og i tillegg er det dårlig gjort for den partneren man føler man har overtaket over. Anonymkode: 9c8b1...47f Ja, du har rett. Anonymkode: febd9...fd5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden Er du sjalu? Anonymkode: 50f38...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): En dame som er en tier ønsker et forhold med meg som er en svak firer. Derfor ønsker jeg ikke noe forhold. Har sagt nei til henne. Er jeg helt dust? Problemet er at jeg alltid hadde vært stresset rundt dette. Hun er altfor bra for meg. Tror det er best at folk finner partnere som er i ca samme liga. Det blir liksom skjev maktfordeling i forholdet. Og så er det alltid et jækla mas fra andre menn som vil ha henne. Fra gifte som ugifte. Kåtpeiser hele gjengen. Interesse fra andre damer får hun også. Og alt dette blir for mye drama etter min smak. Selv om jeg vet at hun har et godt hjerte og er trofast. Andre tanker rundt dette? Anonymkode: 34436...f51 Innmari umodent! Hun vil jo helt tydelig ha deg sånn jeg forstår deg. Handler jo om hvilke behov hun har og om du gjør henne lykkelig. Men om du ikke ønsker deg henne så sterkt som hun ønsker deg så er det kanskje likegreit at du lar henne gå👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): En dame som er en tier ønsker et forhold med meg som er en svak firer. Derfor ønsker jeg ikke noe forhold. Har sagt nei til henne. Er jeg helt dust? Problemet er at jeg alltid hadde vært stresset rundt dette. Hun er altfor bra for meg. Tror det er best at folk finner partnere som er i ca samme liga. Det blir liksom skjev maktfordeling i forholdet. Og så er det alltid et jækla mas fra andre menn som vil ha henne... Anonymkode: 34436...f51 Du har selvinnsikt på hva du takler og ikke, og drar ikke henne inn i dine issues. Det er beundringsverdig. Anonymkode: cbda4...603 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden Tenker det er et greit valg hvis man er såpass usikker som du fremstår. Da kan forholdet bli slitsomt, vil grunne på om hun finner seg en annen på «eget nivå». Og på hvor mange kjekke menn hun har pratet med idag. Har man en lekker partner MÅ man tåle å stå i at de får oppmerksomhet. Ellers blir sjalusien steintung å bære. Så ut fra hvordan du skriver her, tenker jeg det er rett valg for deg. Men generelt er det da noe idiotisk å droppe folk fordi de er for fine. Dropp de hvis personligheten suger, de er egoistiske eller slemme. Men hvis noen dater/flørter med en som åpenbart er mye mindre heldig utseendemessig, ser de jo FORBI utseende og setter pris på indre kvaliteter. Noe jeg vil si storparten av normale, fine mennesker gjør. Joda, de fleste har nok innerst inne lyst på ei søt dame eller en kjekk mann, men er også fullt mulig å bli forelska i noen som ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #20 Del Skrevet 15 timer siden Ja jeg har tanker om dette. At du er rimelig dum og burde søke hjelp for selvvurderinger og menneskesyn, og sjalusi. Ingen mennesker er en 10'er på alt. Hun er et menneske. Etter det du forteller et godt menneske som du ikke gir en sjanse på grunn av feile årsaker. Jeg mente også at min mann var for attraktiv. Det var slik jeg anså det, fordi jeg fant ham veldig attraktiv. Andre vurderer det ikke likt. Noen vurderer det til og med slikt at han gjorde et kupp ved å vinne meg. Livet sammen har vist at han også er et menneske på godt og vondt, og at vi er likeverdige totalt sett. Anonymkode: 863ed...048 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå