Gjest Gjest_Katerina_* Skrevet 11. mars 2006 #1 Del Skrevet 11. mars 2006 Forslag til noe sunt å kose seg med på en lørdagskveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 11. mars 2006 #2 Del Skrevet 11. mars 2006 Nøtter, frukt, grønnsaker med dipp, kesam, cottage cheese med varme bjørnebær, eller mix sammen noe i en blender (f.eks jordbær, youghurt naturelle, banan, o.l.). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. mars 2006 #3 Del Skrevet 11. mars 2006 Lag en wok-rett med kyllingkjøtt i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #4 Del Skrevet 11. mars 2006 Lag en fruktsalat og bland i yoghurt. Utrolig godt! Man kan evt hakke litt sjokolade og nøtter å ha over, men det er også godt uten. Ellers så er det jo sunt med tørket frukt, og grønnsaker med kesamdipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Funshine Skrevet 11. mars 2006 #5 Del Skrevet 11. mars 2006 vanilje kesam og frukt de har noen tips på melk.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gaja ii Skrevet 13. mars 2006 #6 Del Skrevet 13. mars 2006 yogurt naturell + frosne bær = deilig is (når det er kjørt gjennom blenderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 14. mars 2006 #7 Del Skrevet 14. mars 2006 Bland mager kesam med fun light-saft. Prøv deg frem på blandingsforholdet. Nammenam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #8 Del Skrevet 14. mars 2006 En god rødvin og litt popcorn. That`s me.....Blir ikke fet av det, ihvertfall. Rødvin er sunt, og popcorn har lite fett i fohold til annet snacks! Man skal jo TRIVES!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 14. mars 2006 #9 Del Skrevet 14. mars 2006 Denne har jeg ikke prøvd selv, men har hørt at det skal være digg!! Et eller flere epler Evt kanel eller/og kardemomme Evt litt melk Varm opp ovnen til ca 200 grader. Ha på vifteeffekt. Skjær og eple(ne) i tynne skiver, og legg de på en rist til de blir litt mørke, hvor lenge er en smakssak. Ha på eple/kanel og nyt Du kan også vispe litt skummet melk med en melkeskummer, tilsette litt kanel eller kardemomme og dyppe eplene i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 14. mars 2006 #10 Del Skrevet 14. mars 2006 Lag en fruktsalat og bland i yoghurt. Utrolig godt! Man kan evt hakke litt sjokolade og nøtter å ha over, men det er også godt uten. Ellers så er det jo sunt med tørket frukt, og grønnsaker med kesamdipp. ← Skriver under på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #11 Del Skrevet 14. mars 2006 Bland mager kesam med fun light-saft. Prøv deg frem på blandingsforholdet. Nammenam! ← Ett lite tips her; ha oppi 2 dråper vanilje essence,så blir det enda bedre og ikke så "surt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #12 Del Skrevet 14. mars 2006 Ett lite tips her; ha oppi 2 dråper vanilje essence,så blir det enda bedre og ikke så "surt". ← Seriøst? Dette høres VEL fanatisk ut for min del....Ta et GLASS VANLIG BRUS, for guds skyld....EN dag i uka må gå an. Er dere anorektikere? Bare spør, jeg. Minner meg sterkt om slik jeg var da jeg var veldig syk. Ikke glem å kose dere litt innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 16. mars 2006 #13 Del Skrevet 16. mars 2006 Seriøst? Dette høres VEL fanatisk ut for min del....Ta et GLASS VANLIG BRUS, for guds skyld....EN dag i uka må gå an. Er dere anorektikere? Bare spør, jeg. Minner meg sterkt om slik jeg var da jeg var veldig syk. Ikke glem å kose dere litt innimellom. ← Dette er vel mest for folk som er på diett.. og jeg vil IKKE kalle det snacks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 16. mars 2006 #14 Del Skrevet 16. mars 2006 Seriøst? Dette høres VEL fanatisk ut for min del....Ta et GLASS VANLIG BRUS, for guds skyld....EN dag i uka må gå an. Er dere anorektikere? Bare spør, jeg. Minner meg sterkt om slik jeg var da jeg var veldig syk. Ikke glem å kose dere litt innimellom. ← Ehh......hallo? Les hva trådstarter spør om da! Noe sunt å kose seg med en lørdagskveld! Er man anorektiske hvis man kommer med tips her? Brus kan være greit innimellom, men det var jo ikke DET hun spurte om!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 16. mars 2006 #15 Del Skrevet 16. mars 2006 Mtp anoreksi, så er det faktisk heller ikke alle som velger å spise sunt for å bli tynnest mulig...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 17. mars 2006 #16 Del Skrevet 17. mars 2006 Mtp anoreksi, så er det faktisk heller ikke alle som velger å spise sunt for å bli tynnest mulig...... ← Nei, det er faktisk flere som lever på godteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest camillo Skrevet 17. mars 2006 #17 Del Skrevet 17. mars 2006 Nei, det er faktisk flere som lever på godteri. ← Ja, men jeg mente at det er noen som velger å spise sunt fordi det er sunt, og ikke fordi de prøver å bli tynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 17. mars 2006 #18 Del Skrevet 17. mars 2006 Ja, men jeg mente at det er noen som velger å spise sunt fordi det er sunt, og ikke fordi de prøver å bli tynne. ← Jeg skjønte det, eller, jeg oppfattet det du skrev som at ikke alle anorektikere spiste sunt? eller noe i den duren Men jeg er helt enig med deg. Sunt kosthold har ikke nødvendigvis med vekta å gjøre. Det viktigste er å ha en sunn kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 19. mars 2006 #19 Del Skrevet 19. mars 2006 Kutt div grønnsaker i tynne stenger og anrett pent på fat. Du blir sittende å gnumse! her er favoritten gulrotstenger og dip! Dropp dipen for å være bare sunn, eller lag den ihvertfall m lettrømme. El lag din egen kesamvariant. Et fat med spennende frukter er også nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Pus Skrevet 19. mars 2006 #20 Del Skrevet 19. mars 2006 Hvis man har en "kosedag" i uka og har brukt den opp når man kommer til lørdag så trenger man gjerne et alternativt tips til kos. Selv spiser jeg gulrøtter med yoghurt naturell og dip mix. NAM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå