Gå til innhold

Kokkeskolen (TV2)

NordicViking

Anbefalte innlegg

I idylliske omgivelser på Hurdal Verk folkehøgskole ringer klokka inn til et nytt semester av 'Kokkeskolen'. I den andre sesongen av TV 2-programmet har sosial- og kontaktlærer Truls Svendsen (51) og rektor Eyvind Hellstrøm (75) fått med seg tolv nye kjendiselever, som må imponere på kjøkkenet for å unngå å bli sendt hjem.  (TV2)

Det har etter hvert blitt så mange "kokke-programmer" at det begynner å bli vanskelig å skille mellom dem. Men jeg synes det alltid er moro å se Truls Svendsen og Eyvind Hellstrøm kokkelere på TV i forskjellige settinger.  👨‍🍳:kokk:

Starter klokken 20:00 på TV2 torsdag 20. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke hvorfor de filmer Anette mens hun snakker. MED STJERNE PIN... Da skjønner jo alle at det var hun som vant tentamen 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sååååååååååå lei kjendisprogrammer at jeg ikke får sagt det nok!!!😴🤮🤮 Og ikke minst «influensere», er det blitt et yrke nå? Verden er blitt gal, virkelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (1 time siden):

Jeg er sååååååååååå lei kjendisprogrammer at jeg ikke får sagt det nok!!!😴🤮🤮 Og ikke minst «influensere», er det blitt et yrke nå? Verden er blitt gal, virkelig.

Enig. Jeg hadde egentlig tenkt å se dette programmet, fordi jeg synes Truls og Hellstrøm er morsomme sammen. Men så orket jeg ikke, fordi jeg er så lei kjendis-konkurranser. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (8 timer siden):

Enig. Jeg hadde egentlig tenkt å se dette programmet, fordi jeg synes Truls og Hellstrøm er morsomme sammen. Men så orket jeg ikke, fordi jeg er så lei kjendis-konkurranser. 

Dette! ⬆️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...