NordicViking Skrevet i går, 18:56 #1 Del Skrevet i går, 18:56 I idylliske omgivelser på Hurdal Verk folkehøgskole ringer klokka inn til et nytt semester av 'Kokkeskolen'. I den andre sesongen av TV 2-programmet har sosial- og kontaktlærer Truls Svendsen (51) og rektor Eyvind Hellstrøm (75) fått med seg tolv nye kjendiselever, som må imponere på kjøkkenet for å unngå å bli sendt hjem. (TV2) Det har etter hvert blitt så mange "kokke-programmer" at det begynner å bli vanskelig å skille mellom dem. Men jeg synes det alltid er moro å se Truls Svendsen og Eyvind Hellstrøm kokkelere på TV i forskjellige settinger. 👨🍳 Starter klokken 20:00 på TV2 torsdag 20. mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet i går, 21:08 #2 Del Skrevet i går, 21:08 Jeg skjønner ikke hvorfor de filmer Anette mens hun snakker. MED STJERNE PIN... Da skjønner jo alle at det var hun som vant tentamen 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Jeg er sååååååååååå lei kjendisprogrammer at jeg ikke får sagt det nok!!!😴🤮🤮 Og ikke minst «influensere», er det blitt et yrke nå? Verden er blitt gal, virkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Sen ve ben skrev (1 time siden): Jeg er sååååååååååå lei kjendisprogrammer at jeg ikke får sagt det nok!!!😴🤮🤮 Og ikke minst «influensere», er det blitt et yrke nå? Verden er blitt gal, virkelig. Enig. Jeg hadde egentlig tenkt å se dette programmet, fordi jeg synes Truls og Hellstrøm er morsomme sammen. Men så orket jeg ikke, fordi jeg er så lei kjendis-konkurranser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Kartoffel skrev (8 timer siden): Enig. Jeg hadde egentlig tenkt å se dette programmet, fordi jeg synes Truls og Hellstrøm er morsomme sammen. Men så orket jeg ikke, fordi jeg er så lei kjendis-konkurranser. Dette! ⬆️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå