NordicViking Skrevet 20. mars #1 Skrevet 20. mars I idylliske omgivelser på Hurdal Verk folkehøgskole ringer klokka inn til et nytt semester av 'Kokkeskolen'. I den andre sesongen av TV 2-programmet har sosial- og kontaktlærer Truls Svendsen (51) og rektor Eyvind Hellstrøm (75) fått med seg tolv nye kjendiselever, som må imponere på kjøkkenet for å unngå å bli sendt hjem. (TV2) Det har etter hvert blitt så mange "kokke-programmer" at det begynner å bli vanskelig å skille mellom dem. Men jeg synes det alltid er moro å se Truls Svendsen og Eyvind Hellstrøm kokkelere på TV i forskjellige settinger. 👨🍳 Starter klokken 20:00 på TV2 torsdag 20. mars.
Beetlegirl91 Skrevet 20. mars #2 Skrevet 20. mars Jeg skjønner ikke hvorfor de filmer Anette mens hun snakker. MED STJERNE PIN... Da skjønner jo alle at det var hun som vant tentamen 🙃 1
Sen ve ben Skrevet 21. mars #3 Skrevet 21. mars Jeg er sååååååååååå lei kjendisprogrammer at jeg ikke får sagt det nok!!!😴🤮🤮 Og ikke minst «influensere», er det blitt et yrke nå? Verden er blitt gal, virkelig. 4 2
Kartoffel Skrevet 21. mars #4 Skrevet 21. mars Sen ve ben skrev (1 time siden): Jeg er sååååååååååå lei kjendisprogrammer at jeg ikke får sagt det nok!!!😴🤮🤮 Og ikke minst «influensere», er det blitt et yrke nå? Verden er blitt gal, virkelig. Enig. Jeg hadde egentlig tenkt å se dette programmet, fordi jeg synes Truls og Hellstrøm er morsomme sammen. Men så orket jeg ikke, fordi jeg er så lei kjendis-konkurranser. 2 1
enkefru Skrevet 21. mars #5 Skrevet 21. mars Kartoffel skrev (8 timer siden): Enig. Jeg hadde egentlig tenkt å se dette programmet, fordi jeg synes Truls og Hellstrøm er morsomme sammen. Men så orket jeg ikke, fordi jeg er så lei kjendis-konkurranser. Dette! ⬆️ 2
Cid Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars Så første episode i går men syntes at det var veldig kjedelig 😛
Cid Skrevet 22. mars #7 Skrevet 22. mars Sen ve ben skrev (På 21.3.2025 den 7.11): Jeg er sååååååååååå lei kjendisprogrammer at jeg ikke får sagt det nok!!!😴🤮🤮 Og ikke minst «influensere», er det blitt et yrke nå? Verden er blitt gal, virkelig. Fullstendig enig 👍
Xstrella Skrevet 24. mars #8 Skrevet 24. mars Oppbrukt. De samme kjendisene rullerer nå fra program til program. Kommer ikke til å se. 5
Stuebordet Skrevet 27. mars #9 Skrevet 27. mars Jeg elsker det! Man får sett ordentlig hvordan maten lages, og kjendisene har ikke drama. Det er rolig, flott, lærerikt og avslappende. Ja til flere slike programmer. 5
NordicViking Skrevet 2. september Forfatter #10 Skrevet 2. september Sesong 3 av 'Kokkeskolen' begynner lørdag 6. september klokken 19:55 på TV2. I forrige sesong var det Vita Mashadi som vant, og i år er det søsteren Wanda som skal forsvare familiens ære. https://www.tv2.no/underholdning/her-er-de-nye-deltakerne-i-kokkeskolen/17762434/ 1
Nicky B Skrevet 3. september #11 Skrevet 3. september NordicViking skrev (20 timer siden): Sesong 3 av 'Kokkeskolen' begynner lørdag 6. september klokken 19:55 på TV2. I forrige sesong var det Vita Mashadi som vant, og i år er det søsteren Wanda som skal forsvare familiens ære. https://www.tv2.no/underholdning/her-er-de-nye-deltakerne-i-kokkeskolen/17762434/ Jeg har likt kokkeskolen veldig godt men akkurat denne casten gjør at jeg ikke har så lyst til å se den. Vita gjorde en veldig fin figur i sesong 2, kunne ikke hun fått hatt dette for seg selv da? Hvorfor må de gjøre alt det samme? Ble bare så oppgitt over fantasiløs cast. 2
Snurrevippen Skrevet 14 timer siden #13 Skrevet 14 timer siden Liker deltakerne, bortsett fra influensere. Kunne spart meg for slike. Men blir gøy å se videre. Imponert over nivået denne gangen 😊 1
Mollebolle Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden Denne sesongen har jeg tro på. Virker som de fleste har interesse av å være der av riktig grunn, nemlig lære seg å lage mat. Litt skeptisk til Serhat - virket litt useriøs og og heller ville være på tv enn å lage mat. Kommer sikkert tilbake ila sesongen 🙄 Cecilie Skog kan også bli et irritasjonsmoment utover sesongen, men jeg får bare holde for ørene 😅 Skal i hvert fall følge med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå