AnonymBruker Skrevet 1. april #21 Del Skrevet 1. april Jeg har astma med Trimbowmedisin daglig og tar betablokkere for blodtrykket. Lungelegen min har ikke sagt noe på det. Anonymkode: e5d53...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #22 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg har astma med Trimbowmedisin daglig og tar betablokkere for blodtrykket. Lungelegen min har ikke sagt noe på det. Anonymkode: e5d53...b96 Hvilken beta bruker du? Anonymkode: c20c5...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #23 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen som vet om det finnes noe tilsvarende som senker puls og adrenalin, men som ikke påvirker astma? Anonymkode: c20c5...a76 Legen din har svarene du leter etter. Anonymkode: 0e0a1...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #24 Del Skrevet 1. april Jeg har astma, og bruker betablokker daglig. Har kjent hjertelidelse, og arytmi, så har ikke noe valg. Har prøvd både Bisoprolol og Metaprolol, men har det siste året stått på Atenolol. Bruker Symbicort for astmaen. Har ikke hatt noe forværring av astma pga betablokker. Anonymkode: c92fd...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #25 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 17.00): Noen som vet hva betablokkere gjør som gjør at man ikke bør bruke det ved astma? Og vet om det er noen typer man kan bruke likevel? Anonymkode: c20c5...a76 Du må jo bare snakke med legen, så dere sammen kan gå gjennom journalen din og finne en passende behandling. Betablokkere får du jo ikke uten resept uansett. Anonymkode: 46013...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #26 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har astma, og bruker betablokker daglig. Har kjent hjertelidelse, og arytmi, så har ikke noe valg. Har prøvd både Bisoprolol og Metaprolol, men har det siste året stått på Atenolol. Bruker Symbicort for astmaen. Har ikke hatt noe forværring av astma pga betablokker. Anonymkode: c92fd...d9a Ok takk:) ja skjønner ikke helt dette med astma og beta- virker som det er ulik praksis og så blir man skremt når noen er sånn «MÅ IKKE FINNE PÅ Å BRUKE BETA HVIS ASTMA» Anonymkode: c20c5...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #27 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du må jo bare snakke med legen, så dere sammen kan gå gjennom journalen din og finne en passende behandling. Betablokkere får du jo ikke uten resept uansett. Anonymkode: 46013...f58 Neida. Men virker som folk bruke betablokkere for diverse ting som adrenalin stress dysautonomi og sånn, ifb med utmattelse. Ikke noe lege alltdi vet så mye om Anonymkode: c20c5...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #28 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Neida. Men virker som folk bruke betablokkere for diverse ting som adrenalin stress dysautonomi og sånn, ifb med utmattelse. Ikke noe lege alltdi vet så mye om Anonymkode: c20c5...a76 De vet nok til at de kan gi deg god hjelp med dette. Anonymkode: 0e0a1...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå