Gå til innhold

Hvordan spore hverandres telefoner? (iphone)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk et tips av en venninne, men den appen viste seg å ville ha betaling og kun første mnd var gratis. Så den slettet jeg.

Har ikke iphone en innebygget sporing? Hvordan gjøres dette? Det er jeg og en til (familie) som vil spore hverandre. Vi skal reise.

Eller har du tips om en effektiv og bra app? Den andre personen er ikke begeistret for sosiale medier og vil ikke laste ned Snapchat f.eks, for å bruke kartet der. Må være en ren sporingsapp, tror jeg.

Noen som kan hjelpe?

Anonymkode: 46979...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Milli78 skrev (15 minutter siden):

Iphonen har "hvor er"
Slå på den for hverandre er mitt tips :)

Ok, hvor på telefonen finner jeg det? Innstillinger?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og vil jeg kunne se personen på et kart? Må kartet i så fall lastes ned? Jeg finner ikke noe kart...

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi bruker "hvor er". Har også funksjonen i Snap. 

Anonymkode: cdd5a...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser enheten på et kart, ja. For å benytte deg av selve funksjonen er det en app som heter «Hvor er?» på telefonen. Den har en stor grønn runding med blå prikk i midten som ikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
smurfebuss skrev (1 time siden):

Du ser enheten på et kart, ja. For å benytte deg av selve funksjonen er det en app som heter «Hvor er?» på telefonen. Den har en stor grønn runding med blå prikk i midten som ikon.

Så det er rett og slett appen som fulgte med telefonen som heter "Kart", som jeg skal slå opp på for å se etter mine kontakter? Altså person(er) som er lagt til og som også kan se meg også.

Takk for svar!

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Life360

Anonymkode: 2fbdd...43e

Det var den en venninne av meg tipset om, men den appen vil ha betalt etter en gratis prøvemåned. Jeg gidder ikke betale 89 kr i mnd for det. Men takk for tipset uansett.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var den en venninne av meg tipset om, men den appen vil ha betalt etter en gratis prøvemåned. Jeg gidder ikke betale 89 kr i mnd for det. Men takk for tipset uansett.

ts

Er en stund siden jeg har brukt den, men da var den gratis. Har ikke fått med meg at de har endret på det.

Anonymkode: 2fbdd...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så det er rett og slett appen som fulgte med telefonen som heter "Kart", som jeg skal slå opp på for å se etter mine kontakter? Altså person(er) som er lagt til og som også kan se meg også.

Takk for svar!

ts

Nei. Appen heter «Hvor er?». Den ser ut som dette: https://www.smartja.no/ios/tips/hvor-er/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare bruk søk. Sveip helt til venstre. Skriv inn "hvor er"

Anonymkode: cdd5a...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...