AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Skrevet 20. mars Foreslå en skikkelig god film. Gjerne også på hvilken streamingtjeneste man finner den. Anonymkode: 6c1a0...f8e
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Skrevet 20. mars Det blir som å spørre "Hvor langt er et tau?" Det finnes skikkelig gode filmer i alle sjangre. Men det hjelper ikke om filmen er god hvis du ikke liker sjangren. Hva slags filmer liker du? Anonymkode: a3a05...5f1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det blir som å spørre "Hvor langt er et tau?" Det finnes skikkelig gode filmer i alle sjangre. Men det hjelper ikke om filmen er god hvis du ikke liker sjangren. Hva slags filmer liker du? Anonymkode: a3a05...5f1 Foreslå det du syns er en skikkelig god film. Anonymkode: 6c1a0...f8e
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvilken sjanger? Anonymkode: f6d08...30f Tenkte nå at folk kunne foreslå det de selv syns er en skikkelig god film uavhengig av sjanger. Anonymkode: 6c1a0...f8e
AnonymBruker Skrevet 20. mars #7 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenkte nå at folk kunne foreslå det de selv syns er en skikkelig god film uavhengig av sjanger. Anonymkode: 6c1a0...f8e Da anbefaler jeg: Lord of the rings- Anonymkode: f6d08...30f
AnonymBruker Skrevet 20. mars #9 Skrevet 20. mars The Navigator av Buster Keaton er en skikkelig god film. Anonymkode: 79bfd...9c4
AnonymBruker Skrevet 20. mars #10 Skrevet 20. mars Nå som Stephen Graham er i vinden med Adolescence anbefaler jeg den første filmen jeg stiftet bekjentskap med denne skuespilleren. Så jeg anbefaler This is England. Nydelig musikk også. Anonymkode: c86c9...360
Klokkeblomst_85 Skrevet 20. mars #11 Skrevet 20. mars Ringenes herre trilogien Herry Potter-filmene Den grønne mil Seven Frihetens regn Braveheart Forrest Gump Gladiator First man My sisters Keeper Warrior Pearl Harbor The Notebook World War Z Zombieland The Bucket list Titanic Interview with a vampire Fury Avatar Jurassic Park Noen av de jeg kom på i farta... 1
IkkeAnonymBruker Skrevet 20. mars #12 Skrevet 20. mars Auf der anderen Seite Laurence Anyways Inherent Vice American Honey Under the Silver Lake Shiva Baby Fargo The Handmaiden
AnonymBruker Skrevet 20. mars #13 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Foreslå det du syns er en skikkelig god film. Anonymkode: 6c1a0...f8e Tokyo Story Anonymkode: a3a05...5f1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #14 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tokyo Story Anonymkode: a3a05...5f1 Nå snakker vi. Anonymkode: 79bfd...9c4
AnonymBruker Skrevet 23. mars #16 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 10.52): Foreslå en skikkelig god film. Gjerne også på hvilken streamingtjeneste man finner den. Anonymkode: 6c1a0...f8e Beasts of the Southern Wild. (Filmoteket. Gratis med bibliotekkort) Anonymkode: 47bdd...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå