Gå til innhold

Fostimon - noen som prøvd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Heia! Gjør meg klar til en lang protokoll. Først med Cynarella sprey så Fostimon. Noen som har prøvd fostimon før? Fikk dere mange egg? Hva med bivirkninger? 

Anonymkode: 627cf...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg brukte fostimon. Fant lite info om det, men det var det de foreslo til meg. Fikk ut 10 egg (hadde lav dose) og alle var av god kvalitet. Ble gravid og har fem på frys. Hadde kort protokoll.

Tror man får bivirkninger uansett hvilken man tar da det er hormoner som påvirker det meste :) 

Anonymkode: f1e6e...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg brukte fostimon. Fant lite info om det, men det var det de foreslo til meg. Fikk ut 10 egg (hadde lav dose) og alle var av god kvalitet. Ble gravid og har fem på frys. Hadde kort protokoll.

Tror man får bivirkninger uansett hvilken man tar da det er hormoner som påvirker det meste :) 

Takk for så positiv mld😍hvor gammel var du når du gikk på fostimon? Og hva var AMH? Ja, leser mye positivt om fostimon, så kanskje det er noe for meg. Har AMH på 7 med 4-5 folikler på hver side under ultralyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 9.27):

Takk for så positiv mld😍hvor gammel var du når du gikk på fostimon? Og hva var AMH? Ja, leser mye positivt om fostimon, så kanskje det er noe for meg. Har AMH på 7 med 4-5 folikler på hver side under ultralyd. 

Jeg var 28 år. Amh på 40 😅 Har pcos, så hadde vel 25-30 folikler på hver side på forhånd. Hva er grunnen til at du skal ha fostimon? Virker ikke som så mange bruker den egentlig. Skjønte aldri hvorfor jeg skulle bruke den, men var uansett suksess 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg var 28 år. Amh på 40 😅 Har pcos, så hadde vel 25-30 folikler på hver side på forhånd. Hva er grunnen til at du skal ha fostimon? Virker ikke som så mange bruker den egentlig. Skjønte aldri hvorfor jeg skulle bruke den, men var uansett suksess 😊

Jeg er 35, AMH på 7. Har 11 antral folikler på ultralyd. Kanskje noe med alder og litt lav amh? FSH på 11. Gikk du på nesespray (Synarela) også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...