AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Del Skrevet 19. mars Heia! Gjør meg klar til en lang protokoll. Først med Cynarella sprey så Fostimon. Noen som har prøvd fostimon før? Fikk dere mange egg? Hva med bivirkninger? Anonymkode: 627cf...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Del Skrevet 19. mars Jeg brukte fostimon. Fant lite info om det, men det var det de foreslo til meg. Fikk ut 10 egg (hadde lav dose) og alle var av god kvalitet. Ble gravid og har fem på frys. Hadde kort protokoll. Tror man får bivirkninger uansett hvilken man tar da det er hormoner som påvirker det meste Anonymkode: f1e6e...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg brukte fostimon. Fant lite info om det, men det var det de foreslo til meg. Fikk ut 10 egg (hadde lav dose) og alle var av god kvalitet. Ble gravid og har fem på frys. Hadde kort protokoll. Tror man får bivirkninger uansett hvilken man tar da det er hormoner som påvirker det meste Anonymkode: f1e6e...84a Takk for så positiv mld😍hvor gammel var du når du gikk på fostimon? Og hva var AMH? Ja, leser mye positivt om fostimon, så kanskje det er noe for meg. Har AMH på 7 med 4-5 folikler på hver side under ultralyd. Anonymkode: 627cf...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 00:21 #4 Del Skrevet søndag kl 00:21 AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 9.27): Takk for så positiv mld😍hvor gammel var du når du gikk på fostimon? Og hva var AMH? Ja, leser mye positivt om fostimon, så kanskje det er noe for meg. Har AMH på 7 med 4-5 folikler på hver side under ultralyd. Anonymkode: 627cf...281 Jeg var 28 år. Amh på 40 😅 Har pcos, så hadde vel 25-30 folikler på hver side på forhånd. Hva er grunnen til at du skal ha fostimon? Virker ikke som så mange bruker den egentlig. Skjønte aldri hvorfor jeg skulle bruke den, men var uansett suksess 😊 Anonymkode: f1e6e...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:38 #5 Del Skrevet søndag kl 07:38 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg var 28 år. Amh på 40 😅 Har pcos, så hadde vel 25-30 folikler på hver side på forhånd. Hva er grunnen til at du skal ha fostimon? Virker ikke som så mange bruker den egentlig. Skjønte aldri hvorfor jeg skulle bruke den, men var uansett suksess 😊 Anonymkode: f1e6e...84a Jeg er 35, AMH på 7. Har 11 antral folikler på ultralyd. Kanskje noe med alder og litt lav amh? FSH på 11. Gikk du på nesespray (Synarela) også? Anonymkode: 627cf...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå