Gå til innhold

anbefal meg en treningsklokke...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Krav;

Bør ikke være for stor
Holde lenge på strømmen
Ha forskjellige trenings grener å trykke på (feks. løping, elipsemaskin, vektløfting, etc)
Enkel å forstå/bruke
pris spiller inn, helst ikke over 5k, og under 3k er veldig bra :ler: 

Har nå en samsung watch active 2. Forsåvidt grei nok til mitt bruk, men elendig på batteri, og ennå mer elendig på batteri nå som den er et par år gammel.

Anonymkode: 46d3c...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nylig kjøpt meg Garmin Forerunner 165 og er knallfornøyd! Gikk fra FitBit versa 3. Garmin ser ut til å vøre mer nøyaktig, mye bedre app og veldig detaljert meny, både på klokka og i appen.  2500,- på tilbud. 

Anonymkode: b266f...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er med på dette hysteriet om at vi skal kutte ut alt fra usa så holder du deg unna garmin. 

Anonymkode: bf34e...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Polar ignite har alt du spør om, tror jeg. (Det er dessuten et finsk merke.)

Anonymkode: f2268...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Polar ignite har alt du spør om, tror jeg. (Det er dessuten et finsk merke.)

Anonymkode: f2268...a64

Har Polar Ignite stor skrift? Jeg har Garmin Forerunner 735 og dessverre er skriften på skjermen av forskjellig størrelse slik at det som er med små skrift er uleselig uten briller. Hvilke pulsklokker har litt stor skrift på alt de viser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har Garmin forerunner 45s (S for small - liten nok for min smale arm :) ). Den har ikke mange fancy funksjoner, men den kan registrere mange forskjellige aktiviteter. Jeg bruker den til løping/sykling og den har da GPS (koblet på mobil), skritteller, puls, alt basic. Batteriet varer lenge og den er ganske billig. 

Anonymkode: ca5b4...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvis du er med på dette hysteriet om at vi skal kutte ut alt fra usa så holder du deg unna garmin. 

Anonymkode: bf34e...8e5

nei, orker ikke sette meg inn i alt så jeg kjøper det jeg har lyst/trenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ut som Garmin er tingen ja :ler: men mange modeller å velge i da 🤭
Er Norsk språk et alternativ på garmin klokkene? (i app eller på tlf)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
silkestrå skrev (4 timer siden):

Jeg har Garmin Venu3s og er veldig godt fornøyd med den.

Enig! Byttet fra Vivomove fordi jeg ville ha gps. Er storfornøyd med bruk og batteritid, og ikke minst at den ikke ser ut som en treningsklokke. 

Anonymkode: 4bfc4...4d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Enig! Byttet fra Vivomove fordi jeg ville ha gps. Er storfornøyd med bruk og batteritid, og ikke minst at den ikke ser ut som en treningsklokke. 

Anonymkode: 4bfc4...4d6

denne så fin ut ja :) i øvre sikte av pris, men kan gå... Har den mange innebygde treningsaktiviteter? enkel å betjene? Kan den stilles inn til norsk språk? (ikke krav men et pluss :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv polar ignite, veldig fornøyd med den. Appen er ikke den beste, men fungerer til mitt bruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

denne så fin ut ja :) i øvre sikte av pris, men kan gå... Har den mange innebygde treningsaktiviteter? enkel å betjene? Kan den stilles inn til norsk språk? (ikke krav men et pluss :ler: 

Ja, den er innstilt på norsk språk. Jeg synes også den er lett å betjene ettersom den har både touchskjerm og knapper. Jeg synes derfor den er mye eklere å finne frem og navigere på enn samboeren min sin Garmin Fenix, som i utgangspunktet er en mye dyrere klokke.

Jeg trener nok ikke så mange ulike treningsaktiviteter at jeg har helt oversikt over om den har mange aller få sammenliknet med andre klokker. Men jeg har brukt den både til løping, gåturer, styrketrening og innendørs roing, og til alt dette fungerer den veldig fint.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har denne; Garmin Vivoactive 5

Den har ikke høytaler og mikrofon slikt som venu3, det var ikke viktig for meg og er da en del rimeligere.

Anonymkode: 139e5...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
silkestrå skrev (10 timer siden):

Ja, den er innstilt på norsk språk. Jeg synes også den er lett å betjene ettersom den har både touchskjerm og knapper. Jeg synes derfor den er mye eklere å finne frem og navigere på enn samboeren min sin Garmin Fenix, som i utgangspunktet er en mye dyrere klokke.

Jeg trener nok ikke så mange ulike treningsaktiviteter at jeg har helt oversikt over om den har mange aller få sammenliknet med andre klokker. Men jeg har brukt den både til løping, gåturer, styrketrening og innendørs roing, og til alt dette fungerer den veldig fint.

Da ble det denne i dag :) Driver å gjør meg kjent med den nå. Men om en skal dusje med den feks. Må jeg trykke på noe først da, eller bare å hoppe rett i dusjen? finner ikke noe om dette. Måtte det med forrige klokke mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da ble det denne i dag :) Driver å gjør meg kjent med den nå. Men om en skal dusje med den feks. Må jeg trykke på noe først da, eller bare å hoppe rett i dusjen? finner ikke noe om dette. Måtte det med forrige klokke mener jeg.

Du trenger ikke å trykke på noe før dusj, men anbefaler heller sterkt å ta den av, vaske og tørke den, og så ta den på igjen etter at du har dusjet... Så unngår du Garmin rash 😁 (Google it)

Anonymkode: cc174...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...