Gå til innhold

Grete Roede


Tjorven

Anbefalte innlegg

Jeg begynner nå å fable litt om det å ta et Grete Roede-kurs til våren. Er det noen som har erfaringer med slike kurs og kan anbefale det eller fraråde det?

Jeg kunne tenke meg å gå ned mellom 10-20 kilo og et såkalt maxikurs kunne kanskje vært det beste? Eller holder det med et "vanlig" kurs? Noen som vet hva et slikt maxikurs koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

Jeg kan anbefale det på det varmeste, dersom du er MOTIVERT:)

jeg tar epost kurs nå, skal ned 30 kg, og har til nå tatt av i underkant av 5 kg på to uker, og 11 CM RUNDT MAGEN. det er myye det. folk ser det og komenterer allerede. men jeg syns nå jeg har spist MASSE, og allikevel går jeg ned. ta et kurs du:)

eller gå inn på www.slankenett.no

eller www.slankere.com

disse sidene er som "gratiskurs".

og www.greteroede.no

lykke til:)

klem Iset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster i hvertfall over 1000,-, og kan være greit nok for de som ikke klarer å motivere seg på egen hånd.

Det er mange som har lykkes med den kuren. Hovedprinsippet er maks så og så mange kalorier for dagen (1200 kcal, tror jeg). Matveiing og tenk på alt du putter i munnen.

Jeg for min del synes det blir litt vel mye fokusering på mat.

Hvis du virkelig vil slanke deg;

1. Kutt ut fettet i kosten - styr unna fete sauser, chips, kaker o.l.

2. Drikk MASSE VANN - ikke brus!!!

3. Kos deg i matveien med grønsaker, fisk, kylling, frukt og grønt. Du trenger ikke sulte for å gå ned i vekt.

4. Finn en treningsform som passer deg. Om det så bare er å gå eller sykle en tur daglig, men beveg deg!

5. Tenk positivt - dette klarer jeg!!

Det er så mange som håper på mirakelkurer, og som gladelig spyr ut tusenvis av kroner for det de håper er den perfekte dietten.

Men hovedpoenget er DEG! og VILJEN din!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går nå på kurs nr 2 og har gått ned 8 kg .jeg er kjempe fornøyd med dette kurs oppleget.

mange sier att det bare er og spise mindre og riktig og la vær og gå på kurs,men så enkelt er det ikke.

det er mye enklere og gå en gang i uken på kurs og veie deg og hvor du møter andre som også vil slanke seg.

disse møtene er veldig koselige.

jeg tror ikke du trenger og gå maxi kurs.skal selv ned 15 -20 kg og går vanlig kurs.

ønsker deg lykke til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle tilbakemeldinger. Jeg føler meg nå ganske sikker på at jeg kommer til å melde meg på et slikt "vanlig" kurs. Håper virkelig dette kan gjøre at jeg klarer å legge om kostholdet mitt litt. Jeg har nemlig ikke så mye selvkontroll at jeg klarer det helt på egenhånd. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg meldt meg på et kurs som starter i januar og nå skal jeg jammen meg begynne å psyke meg opp til å sette i gang!

Takk for tilbakemeldingene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...