AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #21 Skrevet 19. mars 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Et kort, gjerne selvlaget. I min familie skjer det at både voksne og barn lager kort, med svært ulike ferdighetsnivåer. Gjerne med strekmenn😅 Det gir litt humor hvis ferdighetsnivået er lavt og selvironien er høy, samtidig som det faktisk er lagt litt tid og mening i det. Elsker å få kort fra barna mine der det står at de elsker meg😇 De er yngre enn deg, men tipper det ikke slutter å glede meg❤️ Hadde også blitt glad hvis barnet kom med en toro brownie vi kunne lage sammen og spille yatzy, kort eller se en film sammen. Anonymkode: 185cf...9f5 Ps; jeg ville ikke ønsket at barnet brukte særlig mye penger på det. Anonymkode: 185cf...9f5 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #22 Skrevet 19. mars 2025 Så snill du er! Jeg ville ønsket meg et fint kort som jeg kunne hatt på kontoret og sett på når det av og til kræsjer litt mellom meg og min datter, for å "huske på" at hun er glad i meg likevel. Og noe billig småtteri i tillegg, en håndkrem og litt sjokolade? Anonymkode: f9d5d...860 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #23 Skrevet 19. mars 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde blitt glad om barnet mitt kjente meg godt nok til å vite hva jeg setter pris på. Og jeg ville blitt utrolig skuffet dersom jeg hadde skjønt at barnet mitt ikke har peiling på hva jeg setter pris på. Anonymkode: d6983...30a Altså, du trenger ikke å være bitch bare fordi du kan. Ts gjør så godt hun kan, er ikke så lett alltid. AnonymBruker skrev (1 time siden): prøvde du å beskrive hvor skuffende datter jeg er eller? Anonymkode: b1edf...5f4 Du skal ikke bry deg om slike mennesker, de sliter med egne ting tenker jeg. Tror mammaen din blir glad uansett hva du finner på. Nå vet ikke jeg hva dere gjør sammen til vanlig men jeg hadde satt pris på en filmkveld hjemme der du lager den maten hun liker best til middag og rydder og vasker etterpå. Kanskje en bukett med blomster eller en sjokolade hun liker. Men mest av alt et kort eller noe der du forteller hvor glad du er i henne, man trenger egentlig ikke mer enn det. Anonymkode: d2504...73f 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #24 Skrevet 19. mars 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde blitt glad om barnet mitt kjente meg godt nok til å vite hva jeg setter pris på. Og jeg ville blitt utrolig skuffet dersom jeg hadde skjønt at barnet mitt ikke har peiling på hva jeg setter pris på. Anonymkode: d6983...30a Mens jeg hadde ikke brydd meg i det hele tatt. Hadde blitt skuffet om min mor hadde hatt en sånn innstilling til meg. Anonymkode: bcc09...1fb 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #25 Skrevet 19. mars 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): virkelig , ble litt lei meg av den kommentaren.Jeg kjenner jo min mor, men trenger litt tips Anonymkode: b1edf...5f4 Du kjenner jo ikke din mor når du ikke engang vet om hun liker blomster og spør tilfeldige fremmede om hva DE liker! Mødre er selvstendige individer, ikke en flokk med sauer som alle liker samme ting bare fordi de har fått barn. Ærlig talt. Du går faktisk på videregående, du er ikke en liten unge lenger. Vær litt mer observant i hverdagen og ta det at du sliter med gave som et tegn på at det er på tide at du prøver å bli ekte kjent med din egen mamma før det er for sent. Anonymkode: 68b92...3c8 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #26 Skrevet 19. mars 2025 Ikke hør på dem som kritiserer hi. At det finnes mennesker som deg som oppretter slike tråder gjør at jeg føler at det fortsatt finnes håp i verden. Hadde en av mine døtre stått bak denne ville jeg blitt rørt. Så har jeg ikke så mange tips, men noe å gjøre sammen hadde jeg satt pris på!❤️ Anonymkode: 2a400...24e
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #27 Skrevet 19. mars 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kjenner jo ikke din mor når du ikke engang vet om hun liker blomster og spør tilfeldige fremmede om hva DE liker! Mødre er selvstendige individer, ikke en flokk med sauer som alle liker samme ting bare fordi de har fått barn. Ærlig talt. Du går faktisk på videregående, du er ikke en liten unge lenger. Vær litt mer observant i hverdagen og ta det at du sliter med gave som et tegn på at det er på tide at du prøver å bli ekte kjent med din egen mamma før det er for sent. Anonymkode: 68b92...3c8 Kjeften din. Det får da være grenser til hvor nebbete du skal være mot en ungdom som prøver å be om råd. Ærlig talt, er du ikke voksen? Anonymkode: 7eaa4...64a 2 1
Beliis Skrevet 19. mars 2025 #28 Skrevet 19. mars 2025 (endret) Jeg blir veldig glad når barna mine skriver litt om hva de setter pris på med meg Jeg ville likt å få et gavekort på noe vi skal gjøre sammen. Det trenger ikke være dyrt! Kan feks være å gå tur sammen og at du feks har planlagt et koselig sted vi kan stoppe og ta en liten pause med feks drikke/nistepakke. Endret 19. mars 2025 av Beliis Rettet ufullstendig setning
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #29 Skrevet 19. mars 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Til alle fantastiske mødre der ute, min mor har bursdag på lørdag og jeg har virkelig ingen anelse når det gjelder gave? Hva er det typisk mødere liker og hva hadde du som en mor blitt virkelig glad for? Gjerne noe spesielt som skiller seg ut. Takk. Hilsen vgs jente Anonymkode: b1edf...5f4 Øredobber, armebånd, bluse hadde jeg blitt glad for❣️ Anonymkode: 6a75f...bb6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #30 Skrevet 19. mars 2025 Jeg vil ha tid med mine barn. Når mine spør hva jeg ønsker meg så sier jeg ingenting. For jeg har jo alt. Og jeg har råa til å kjøpe alt å. Men tid med mine barn er uerstattelig. Blir kjempe glad for at dem kommer hjem og bare gidder å spise middag med meg igjen. Og kan sitte og snakke sammen. Så når mine kommer med bare et kort og kommer innom meg og jeg får lage middag til dem igjen så er jeg i himmelen. Anonymkode: c38b0...868
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #31 Skrevet 19. mars 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kjenner jo ikke din mor når du ikke engang vet om hun liker blomster og spør tilfeldige fremmede om hva DE liker! Mødre er selvstendige individer, ikke en flokk med sauer som alle liker samme ting bare fordi de har fått barn. Ærlig talt. Du går faktisk på videregående, du er ikke en liten unge lenger. Vær litt mer observant i hverdagen og ta det at du sliter med gave som et tegn på at det er på tide at du prøver å bli ekte kjent med din egen mamma før det er for sent. Anonymkode: 68b92...3c8 Uff. Dårlig dag eller? Eller har du ikke barn som bryr seg om deg?!? Anonymkode: c38b0...868 1
Gjest s_12345 Skrevet 19. mars 2025 #32 Skrevet 19. mars 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så snill du er, som ber om tips, sånn at gaven skal bli best mulig! Jeg er sikker på alder med mammaen din, men har mindre barn, da jeg var litt sent ute;) vel nok om det. Jeg hadde blitt glad for: Cafetur sammen. Kino sammen. Ser hun liker Sats, hva med en treningstopp eller tights? Kan finne det til 3-400,- mener jeg. Mat. F.eks. ingredienser til pizza. Pizza mel mm. Gavekort på cafe eller lignende. Heldig hun som har deg🥰 Anonymkode: ed682...797 tusen hjertelig for en varmende kommentar!!!
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #33 Skrevet 19. mars 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så snill du er! Jeg ville ønsket meg et fint kort som jeg kunne hatt på kontoret og sett på når det av og til kræsjer litt mellom meg og min datter, for å "huske på" at hun er glad i meg likevel. Og noe billig småtteri i tillegg, en håndkrem og litt sjokolade? Anonymkode: f9d5d...860 Ja , ofte jeg havner i diskusjon med mamma jeg og, men stopper meg aldri fra å elske henne. Tusen takk for tips, du har sikkert en fantastisk datter hun er glad i deg det skal sies. Anonymkode: b1edf...5f4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #34 Skrevet 19. mars 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altså, du trenger ikke å være bitch bare fordi du kan. Ts gjør så godt hun kan, er ikke så lett alltid. Du skal ikke bry deg om slike mennesker, de sliter med egne ting tenker jeg. Tror mammaen din blir glad uansett hva du finner på. Nå vet ikke jeg hva dere gjør sammen til vanlig men jeg hadde satt pris på en filmkveld hjemme der du lager den maten hun liker best til middag og rydder og vasker etterpå. Kanskje en bukett med blomster eller en sjokolade hun liker. Men mest av alt et kort eller noe der du forteller hvor glad du er i henne, man trenger egentlig ikke mer enn det. Anonymkode: d2504...73f Dette var veldig fint tips, tusen takk !!! Anonymkode: b1edf...5f4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #35 Skrevet 19. mars 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke hør på dem som kritiserer hi. At det finnes mennesker som deg som oppretter slike tråder gjør at jeg føler at det fortsatt finnes håp i verden. Hadde en av mine døtre stått bak denne ville jeg blitt rørt. Så har jeg ikke så mange tips, men noe å gjøre sammen hadde jeg satt pris på!❤️ Anonymkode: 2a400...24e Tusen takk , jeg ble sjokkert av kritikken altså jeg prøver mitt beste.Tusen takk for så fin kommentar, kommer garantert til å vise denne tråden til min mor etter hennes bursdag hihi:)>3 Anonymkode: b1edf...5f4 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #36 Skrevet 19. mars 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du kjenner jo ikke din mor når du ikke engang vet om hun liker blomster og spør tilfeldige fremmede om hva DE liker! Mødre er selvstendige individer, ikke en flokk med sauer som alle liker samme ting bare fordi de har fått barn. Ærlig talt. Du går faktisk på videregående, du er ikke en liten unge lenger. Vær litt mer observant i hverdagen og ta det at du sliter med gave som et tegn på at det er på tide at du prøver å bli ekte kjent med din egen mamma før det er for sent. Anonymkode: 68b92...3c8 Jeg beklager virkelig for at du ikke har barn som meg, jeg prøver mitt beste her ingen tvang deg til å klikke deg inn på tråden sinnatagg. Jeg sliter ikke med gaver trengte kun noen tips. Anonymkode: b1edf...5f4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #37 Skrevet 19. mars 2025 Hun som svarer deg frekt et nok noen som innerst inne skulle ønske de hadde et barn, eller noen andre i livet sitt som deg💗 Henger meg med på resten her med er fint kort. Kanskje du kunne invitert med på en gruppetime der du også deltok og en film/ middag dere kunne laget sammen etterpå? Anonymkode: 5bd3c...936
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #38 Skrevet 19. mars 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun som svarer deg frekt et nok noen som innerst inne skulle ønske de hadde et barn, eller noen andre i livet sitt som deg💗 Henger meg med på resten her med er fint kort. Kanskje du kunne invitert med på en gruppetime der du også deltok og en film/ middag dere kunne laget sammen etterpå? Anonymkode: 5bd3c...936 Tusen hjertelig takk jeg hater trening, men kanskje jeg må for mammas skyld >3 Anonymkode: b1edf...5f4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2025 #39 Skrevet 19. mars 2025 Jeg hadde ikke ønsket meg noe som koster noe særlig med penger. Jeg ser noen har skrevet det samme. Koselig å komme hjem til nyvasket hjem og ferdig lagd middag (noen du vet hun liker godt) Skrive et personlig og koselig kort Blomsterbukett Tid sammen Overraske henne med at du har ordnet noe praktisk i hjemmet du vet hun har utsatt eller ikke har orket Gode klemmer Frokost på sengen Sette på kaffen før hun står opp Du kjenner din mor best, men å gjøre noe hyggelig for henne som du vet hun hadde syntes vært koselig som kommer fra hjertet. Anonymkode: d33dc...f43
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2025 #40 Skrevet 20. mars 2025 Be henne med ut på restaurant. Kun du og henne. Hun setter pris på tid med deg. Ville ikke kjøpt noe ting. Anonymkode: 0c4e8...e94
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå