AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Skrevet 19. mars Til alle fantastiske mødre der ute, min mor har bursdag på lørdag og jeg har virkelig ingen anelse når det gjelder gave? Hva er det typisk mødere liker og hva hadde du som en mor blitt virkelig glad for? Gjerne noe spesielt som skiller seg ut. Takk. Hilsen vgs jente Anonymkode: b1edf...5f4 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Skrevet 19. mars Har hun noen hobbyer? Hvor mye ser du for deg å bruke på en gave? Anonymkode: 7eaa4...64a
Trolltunge Skrevet 19. mars #3 Skrevet 19. mars Et kort der du skriver hva hun betyr for deg. Gjerne en blomst ved også. Slikt betyr mye for meg, og det er når venninner får slikt de blir så rørt og glad at de deler hva barna har gitt dem. Vanlige gaver hører jeg egentlig aldri noe om. 4
Gjest s_12345 Skrevet 19. mars #4 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har hun noen hobbyer? Hvor mye ser du for deg å bruke på en gave? Anonymkode: 7eaa4...64a hun elsker å dra på gruppetimer på Sats , jeg ser for meg å bruke kanskje 300-400 kr?
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Skrevet 19. mars Trolltunge skrev (2 minutter siden): Et kort der du skriver hva hun betyr for deg. Gjerne en blomst ved også. Slikt betyr mye for meg, og det er når venninner får slikt de blir så rørt og glad at de deler hva barna har gitt dem. Vanlige gaver hører jeg egentlig aldri noe om. Takk for tips! Hva slags blomster liker du best? Anonymkode: b1edf...5f4
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Skrevet 19. mars Kinobilletter, teater, ta henne med ut en kveld bare dere to (det hadde jeg elsket). Anonymkode: e6a1e...a37 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars #7 Skrevet 19. mars Jeg hadde blitt glad om barnet mitt kjente meg godt nok til å vite hva jeg setter pris på. Og jeg ville blitt utrolig skuffet dersom jeg hadde skjønt at barnet mitt ikke har peiling på hva jeg setter pris på. Anonymkode: d6983...30a 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars #8 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde blitt glad om barnet mitt kjente meg godt nok til å vite hva jeg setter pris på. Og jeg ville blitt utrolig skuffet dersom jeg hadde skjønt at barnet mitt ikke har peiling på hva jeg setter pris på. Anonymkode: d6983...30a prøvde du å beskrive hvor skuffende datter jeg er eller? Anonymkode: b1edf...5f4 4 2 1
Anononyma Skrevet 19. mars #9 Skrevet 19. mars Det kommer an på nettopp din mor og hva hun liker best Felles for alle mødre er vel at et kort med noen ord om at du setter pris på henne samt at du setter av tid til at dere kan ha kvalitetstid sammen betyr mer enn alle diamanter og blomster i verden! 1 1
Trolltunge Skrevet 19. mars #10 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for tips! Hva slags blomster liker du best? Anonymkode: b1edf...5f4 Det er ikke så viktig. Pleier å få roser, men alt annet enn kaktus, med mindre det er et hyggelig poeng ved det som fremkommer i kortet. 😄
AnonymBruker Skrevet 19. mars #11 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde blitt glad om barnet mitt kjente meg godt nok til å vite hva jeg setter pris på. Og jeg ville blitt utrolig skuffet dersom jeg hadde skjønt at barnet mitt ikke har peiling på hva jeg setter pris på. Anonymkode: d6983...30a For et hyggelig menneske du er.. imponerende Anonymkode: 785cc...ad3 6
AnonymBruker Skrevet 19. mars #12 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For et hyggelig menneske du er.. imponerende Anonymkode: 785cc...ad3 virkelig , ble litt lei meg av den kommentaren.Jeg kjenner jo min mor, men trenger litt tips Anonymkode: b1edf...5f4 7 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #13 Skrevet 19. mars Jeg hadde satt veldig pris på å gjøre noe sammen, kino - eller lunsj ute ❤️ Anonymkode: 785cc...ad3 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #14 Skrevet 19. mars Du kan møde henne ute og spandere lunsj eller middag på henne. Anonymkode: b8e99...f12
AnonymBruker Skrevet 19. mars #15 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg hadde blitt glad om barnet mitt kjente meg godt nok til å vite hva jeg setter pris på. Og jeg ville blitt utrolig skuffet dersom jeg hadde skjønt at barnet mitt ikke har peiling på hva jeg setter pris på. Anonymkode: d6983...30a Så stygg du er. Anonymkode: 7eaa4...64a 5
AnonymBruker Skrevet 19. mars #16 Skrevet 19. mars Blitt veldig glad om det var en gave jeg og barnet kunne gjøre sammen. Min frykt som mamma er at når barna er voksene så har de ikke lenger tid og lyst å gjøre noe fint sammen. Min mor var veldig glad når vi tok en lunsj på favoritt restauranten. Anonymkode: 2c3c1...f78 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #17 Skrevet 19. mars Så snill du er, som ber om tips, sånn at gaven skal bli best mulig! Jeg er sikker på alder med mammaen din, men har mindre barn, da jeg var litt sent ute;) vel nok om det. Jeg hadde blitt glad for: Cafetur sammen. Kino sammen. Ser hun liker Sats, hva med en treningstopp eller tights? Kan finne det til 3-400,- mener jeg. Mat. F.eks. ingredienser til pizza. Pizza mel mm. Gavekort på cafe eller lignende. Heldig hun som har deg🥰 Anonymkode: ed682...797 1
Helikopter Skrevet 19. mars #18 Skrevet 19. mars Ser for meg at jeg hadde satt pris på tid sammen med datteren min når hun er tenåring. Kanskje gå på et kurs sammen eller lage noe sammen. Gjøre noe som viser at hun har lyst til å ha kontakt med meg i voksenlivet sitt (som etter hvert kommer).
AnonymBruker Skrevet 19. mars #19 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde blitt glad om barnet mitt kjente meg godt nok til å vite hva jeg setter pris på. Og jeg ville blitt utrolig skuffet dersom jeg hadde skjønt at barnet mitt ikke har peiling på hva jeg setter pris på. Anonymkode: d6983...30a For en idiotisk ting å skrive. Jeg hadde blitt så glad for at barnet mitt tenkte på meg til bursdagen min, spesielt når de er i vgs-alder! Da kan de være ganske selvopptatte og umodne, så det er en flott gest uansett i den alderen. Anonymkode: 41082...b04 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars #20 Skrevet 19. mars Et kort, gjerne selvlaget. I min familie skjer det at både voksne og barn lager kort, med svært ulike ferdighetsnivåer. Gjerne med strekmenn😅 Det gir litt humor hvis ferdighetsnivået er lavt og selvironien er høy, samtidig som det faktisk er lagt litt tid og mening i det. Elsker å få kort fra barna mine der det står at de elsker meg😇 De er yngre enn deg, men tipper det ikke slutter å glede meg❤️ Hadde også blitt glad hvis barnet kom med en toro brownie vi kunne lage sammen og spille yatzy, kort eller se en film sammen. Anonymkode: 185cf...9f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå