AnonymBruker Skrevet 19. mars #1 Del Skrevet 19. mars Jeg fikk Romerike jubileumsdrakt til konfirmasjonen for 25 år siden. Den passer ikke litt en gang lenger. Vet den kan tilpasses, men det koster noen kroner og for å være ærlig synes jeg ikke den er noe pen på meg. Aldri vært noe glad i den. Jeg vurderer nå å selge den og heller kjøpe en enkel vikingdrakt da jeg synes dette passer min personlighet mye bedre. Da kan jeg kjøpe den i en størrelse som passer meg nå som jeg er voksen og etter jeg er ferdig med å få barn. Er det helt på jordet å gjøre det? Anonymkode: 92f3f...7cc 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 19. mars #2 Del Skrevet 19. mars Nei, jeg tenker du kan gjøre akkurat som du vil. Bytte ut plagg du ikke passer eller liker, mot noe du kommer til å bruke. Ser ikke problemet. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Del Skrevet 19. mars Synes det er bedre at du går med noe du faktisk liker:) ingen vits i å tviholde på bunaden Anonymkode: 85d59...6cf 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Del Skrevet 19. mars Å den vikingdrakten var nydelig 😍 Det hadde jeg gjort uten å blunke hadde jeg vært deg Anonymkode: 87f7f...628 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Del Skrevet 19. mars Dette avheng litt på i kva høve du tenkte å gå i den? Konfirmasjon, fest og bryllaup: Yay 17. mai: Nay Anonymkode: 0219d...cbe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Del Skrevet 19. mars Gjør som du vil 😛 det er du som skal føle deg fin, det handler ikke om andre i det hele tatt. Anonymkode: 9d1e5...4a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fire24 Skrevet 19. mars #7 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette avheng litt på i kva høve du tenkte å gå i den? Konfirmasjon, fest og bryllaup: Yay 17. mai: Nay Anonymkode: 0219d...cbe Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 19. mars #8 Del Skrevet 19. mars Det gjør du jo akkurat som du vil med. Hvorfor kan man ikke bruker vikingdrakt på 17. mai? 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 19. mars #9 Del Skrevet 19. mars Vikingdrakt støttes 100% 😍 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 19. mars #10 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dette avheng litt på i kva høve du tenkte å gå i den? Konfirmasjon, fest og bryllaup: Yay 17. mai: Nay Anonymkode: 0219d...cbe Hvorfor ikke 17.mai? Hva er mer norsk enn vikinger 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #11 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg fikk Romerike jubileumsdrakt til konfirmasjonen for 25 år siden. Den passer ikke litt en gang lenger. Vet den kan tilpasses, men det koster noen kroner og for å være ærlig synes jeg ikke den er noe pen på meg. Aldri vært noe glad i den. Jeg vurderer nå å selge den og heller kjøpe en enkel vikingdrakt da jeg synes dette passer min personlighet mye bedre. Da kan jeg kjøpe den i en størrelse som passer meg nå som jeg er voksen og etter jeg er ferdig med å få barn. Er det helt på jordet å gjøre det? Anonymkode: 92f3f...7cc Vikingdrakt er så nydelig. Liker den bedre enn bunad. Anonymkode: 786bf...2e9 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #12 Del Skrevet 19. mars Gå med hva du vil, men ikke kall det vikingdrakt😂 Anonymkode: b0f81...2c3 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 19. mars #13 Del Skrevet 19. mars Går fint å gå med den 17. mai. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #14 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Dette avheng litt på i kva høve du tenkte å gå i den? Konfirmasjon, fest og bryllaup: Yay 17. mai: Nay Anonymkode: 0219d...cbe fire24 skrev (24 minutter siden): Enig! Selvfølgelig kan en gå med viiking drakten på 17. mai, langt mer naturlig enn bunaden på alle måter. Anonymkode: 87f7f...628 4 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #15 Del Skrevet 19. mars Du gjør som du vil, og hva vi mener her spiller egentlig ikke noen rolle. Men du bør tenke på en ting, en bunad har automatisk status som gallaantrekk, det har ikke en slik vikingkjole. Du kan med andre ord bruke en bunad til og med på middag på slottet, men jeg er ikke overbevist om at du hadde sluppet inn med en vikingkjole. Selv om den er fin og lang og krysser av på de fleste punkter, så vil den for mange være mer et kostyme enn en gallakjole. Det betyr også at du ikke automatisk kan bruke den i et bryllup med kleskode galla, i alle fall ikke uten å dobbeltsjekke det med brudeparet. Anonymkode: 1b2b0...7fd 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #16 Del Skrevet 19. mars Bytt til hva du vil, men jeg kjenner ikke til denne Vikingdrakten og hadde tenkt at du gikk i en hjemmelaget drakt som vanligvis brukes i rollespill. Jeg hadde også tenkt at du var litt alternativ og skrullete. Jeg hadde ikke sett på det som noen fest antrekk eller hyllest til opphav. Og jeg kan garantere deg at jeg nok ikke er alene om det. Anonymkode: 972c2...297 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #17 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Gå med hva du vil, men ikke kall det vikingdrakt😂 Anonymkode: b0f81...2c3 Hvorfor ikke? Er det krenkende det også? Anonymkode: 2c122...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #18 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor ikke? Er det krenkende det også? Anonymkode: 2c122...b10 Selvsagt ikke, men det er faktisk en selekjole. Anonymkode: f7c1a...b90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #19 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg fikk Romerike jubileumsdrakt til konfirmasjonen for 25 år siden. Den passer ikke litt en gang lenger. Vet den kan tilpasses, men det koster noen kroner og for å være ærlig synes jeg ikke den er noe pen på meg. Aldri vært noe glad i den. Jeg vurderer nå å selge den og heller kjøpe en enkel vikingdrakt da jeg synes dette passer min personlighet mye bedre. Da kan jeg kjøpe den i en størrelse som passer meg nå som jeg er voksen og etter jeg er ferdig med å få barn. Er det helt på jordet å gjøre det? Anonymkode: 92f3f...7cc Det kunne jeg glatt ha gjort. Elsker Vikingdrakt 😍 Anonymkode: a3031...6ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #20 Del Skrevet 19. mars Nå er jeg av den oppfatning at det finnes langt finere morgenkåper enn bunad kostymer så det meste annet enn bunad faller i god jord hos meg. Det var en flott vikingdrakt og noe jeg synes du bør gjøre om du ønsker. Denne vikingdrakten kan brukes i alle anledninger en bunad kan så det trenger du ikke tenke på. Anonymkode: 9dd6c...7e6 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå