AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Usikker på om denne hører hjemme under helse eller sex, men…. Jeg har akkurat vært hos legen fordi jeg opplever symptomer å underlivsprolaps. Hun bekrefter mistanken, men sa at det ikke var en alvorlig grad, selv om det er svakheter både mot urinblære og endetarm. Hun henviser meg til gynekolog, men mente selv at en ring + knipeøvelser ville gjøre susen. Jeg lurer på hvilke erfaringer andre har med sånn ring? Da særlig i forhold til sex og samleie. Er det ubehagelig for mannen? Kan han «sette seg fast»? Er det ubehagelig for kvinnen? Jeg leser at stikkpiller etc er anbefalt for å styrke slimhinnene, men blir ikke det mye utflod og griseri av det? Det passer dårlig for meg som elsker å gå kommando.. Og hva med analsex, om man har ring? Er det kompliserende? Evt om det etterhvert skulle gå mot operasjon, må man da avstå, pga fare for nye skader? Anonymkode: c591c...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Del Skrevet 19. mars Fikk du konstantert en grad i det hele tatt? 0 er ingen prolaps 1 er mild prolaps 2 syntes i åpningen og er moderat 3 går forbi åpningen moderat til alvorlig 4 er totalprolaps Du tar ut ringen når du har sex, kan ikke ha deg med den. Analsex ved prolaps på bakre vegg ville jeg bare glemme. Du risikerer å gjøre graden verre, noe jeg tviler på at du ønsker. Stikkpiller er gris ja, men det skal visst styrke veggene i skjeden.. kanskje du kunne tatt en pille to ganger i uken f.eks når du sover? Anonymkode: d54aa...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå